Millaista ihmistä pidät huonompana kuin muita? Rehellisesti?
Liittyykö se rahaan, ulkonäköön, älykkyyteen, siihen onko mt-ongelmia.. millainen on sinusta huono ihminen ja voiko huono ihminenkin onnistua myöhemmin?
Kommentit (145)
Räikeää toisten hyväksikäyttäjää,joka valittaa muttei itse jaksa/viitsi tehdä oman elämänsä eteen mitään. Jatkuvaa valehtelijaa.
Vierailija kirjoitti:
Räikeää toisten hyväksikäyttäjää,joka valittaa muttei itse jaksa/viitsi tehdä oman elämänsä eteen mitään. Jatkuvaa valehtelijaa.
Lisään vielä: kateellista mustamaalaajaa ja pahanpuhujaa,pashanpuhujaa
Vierailija kirjoitti:
Humblebragaajia.
No mut sehän voi olla vaan sun kokemus asiasta ilman että joku yrittää kehua itseään?
Jos joku kertoo vaikkapa tehneensä hyväntekeväisyyttä tai yrittää varovasti sanoa että hän saattaisi osata soittaa kitaraa, niin onko se aina sitä että yrittää kehua itseään "vaatimattomasti"? Yhtä hyvin se ihminen voisi kehua itseään röyhkeästi. Onko myöskään hyvä asia, että joku haukkuu tai vähättelee itseään ja omia taitojaan?
Tuo on aika paha leimata ihmisiä huonoiksi kovin pinnallisella tuntemisella. Vasta kun tunnet ihmisen hyvin, voit alkaa leimaamaan huonoksi ihmiseksi. Huono ihminen on ilkeä ja muita hyväksikäyttävä, tai sellainen joka ei arvosta muita.
En arvosta monisairaita, köyhiä enkä vanhuksia, vaikka joudun heidän parissa töitä tekemäänkin. Jotenkaan en vaan voi sille mitään, että tuo kaikki on omaa syytä ja itse aiheutettua. Ei haluta pitää itsestä huolta, rahattomuus taas on vaan valinta jotenkin fyysisesti koen, että nämä ihmiset ovat jotenkin likaisia ja myös siksi erittäin epämiellyttäviä. Joillakin on jopa inkontinenssia. Vaateissa on virtsanhajua ja istuimet pitää suojata. Kyllähön nämä nyt vasn aika huonoja ihmisiä ( tai no ihmisiä ja 'ihmisiä') ovat.
Köyhyyteen liittyvät syyt eivät todellakaan välttämättä johdu ihmisestä itsestään, mutta jos koulutettu ihminen ei puhu kunnolla mitään muuta kieltä kuin äidinkieltään, hän on mulle välitön turn off. Se kertoo henkisestä laiskuudesta. Tämän vuoksi esimerkiksi USA:n kulttuuri ei pahemmin viehätä. He ovat niin omassa kulttuurissaan ryvettyneitä kuvitellen sitä maailman parhaaksi. En voisi kuvitellakaan seurustelevani vain englantia puhuvan jenkkimiehen kanssa, kuten en myöskään voisi seurustella sellaisen suomalaismiehen kanssa, jolle vieraan kielen puhuminen on vaikeaa. Toisaalta puolestaan usean vieraan kielen sujuva puhuminen saa jalat alta.
Niitä jotka eivät pysty kuuntelemaan tai keskustelemaan asiallisesti aiheesta jota itse eivät kannata tai jotka hylkivät toisia niiden eriävien mielipiteiden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
Pahoja, narsistisia ja itsekkäitä. Oikeasti.
Julmia, eläinrääkkääjiä!, valehtelijoita, pedofiileja, riittäähän noita kammotuksia.
Väkivaltarikollisia. Erityisesti lapsiin ja eläimiin kohdistuva ikävä kohtelu. Voisin pyövelöidä heidät omin pikku kätösin.
Toinen on Suomen "oikeuslaitos", joka mahdollistaa kaiken tuon jatkumisen.
Vierailija kirjoitti:
Rumat, köyhät, lyhytkasvuiset, vanhukset, mielisairaat, lihavat, homot ja erityisesti kehitysvammaiset ovat muita ihmisiä huonompia. Onhan se ihan itsestään selvää, että älyltään lapsen tasolla oleva aikuinen ei ole saman arvoinen muiden kanssa, koska se on älyltään ja kyvyiltään vajaa. Sellaista ei täytysi edes pitää hengissä. Annettaisiin vain myrkkyruiske kaikille kehitysvammaisille, niin päästäisiin niistäkin ali-ihmisistä eroon.
Hyi olkoon, miten vajaaälyisen tekstiä. Kirjoittaja kuuluu selvästi aivan huonoimpaan joukkoon. Ellei kaikkein huonoin..
Vierailija kirjoitti:
Inhoan vanhuksia. He ovat monesti pelkkiä menoeriä valtiolle. Ollaan niiiin itsekkäitä, sairaita, avuttomia ja hoivantarpeisia... Itse eivät kuitenkaan halua maksaa mitään... Eivät tajua edes kuolla ajoissa pois.
Meinaatkos itse olla vanhenematta? Tai tietysti osaat kuolla ajoissa pois, luojan kiitos.
Vierailija kirjoitti:
En arvosta monisairaita, köyhiä enkä vanhuksia, vaikka joudun heidän parissa töitä tekemäänkin. Jotenkaan en vaan voi sille mitään, että tuo kaikki on omaa syytä ja itse aiheutettua. Ei haluta pitää itsestä huolta, rahattomuus taas on vaan valinta jotenkin fyysisesti koen, että nämä ihmiset ovat jotenkin likaisia ja myös siksi erittäin epämiellyttäviä. Joillakin on jopa inkontinenssia. Vaateissa on virtsanhajua ja istuimet pitää suojata. Kyllähön nämä nyt vasn aika huonoja ihmisiä ( tai no ihmisiä ja 'ihmisiä') ovat.
Kenties itsekin aiheutat itsellesei sairauksia, kenties joudut köyhäksikin; vanhukseksi tulet satavarmasti, ellet tee jotain ehkäistäksesi sen. Karmean tekstisi perusteella olet mielestäni todella huono ihminen.
Elämänhallinta ongelmaisia jotka syyttävät asioistaan muita. Esim. Lihava jonka lihavuus ei tietenkään johdu millään tavalla hänestä itsestään, tai köyhä jonka on VAAN PAKKO ostaa ripsiä ja kynsiä, mutta voi kun lapsille ei nyt riitä joululahjoihin. Lihavat ja köyhät itsessään ei ärsytä.
Kaikki sellaiset, joilla on jotain vikaa pääkopassa, mt-ongelmaiset ja kaikki helkutan aspergerit ja adhd:t. Aivan sama onko lapsi tai aikuinen.
Alkoholistit ja huumeriippuvaiset. Valintoja, valintoja...
Sairaseläkeläiset. Ikinä ei voi olla niin sairas ettei jotain työtä kykenisi tekemään tai kouluttautumaan. Koko sairaseläkkeen saisi lopettaa.
Eläinrääkkääjiä. Tuskin tarvitsee perustella miksi.
Elisa. Nyt näkyy onneksi poistuneen palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No rehellisesti :
- Luottotiedot mennyt (jos on maksanut ja saanut ref-merkinnät se vähän eri)
- Mt-ongelmia
- Tehnyt rikoksia
- ilkeä luonne
- matalasti koulutettu tai ei tee töitä ikinäJust... Minkäs minä sille voin, että sairastuin psyykkisesti. Ei se tee minusta automaattisesti huonompaa ihmistä.
Ruokavalio, liikunta ja lepo. Jokainen voi vaikuttaa omaan mielenterveyteensä.
Olet selvästi sellainen ihmistyyppi joka pätee ilmaan minkäänlaista tietämystä.
Kaiken mailman vegaanit, wokettajat ja me too - ihmiset voisivat painella fidduun.