Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko mustasukkaisia? Katsoin kaupassa erästä

Vierailija
23.10.2022 |

Miestä, joka minusta vaikutti sympaattista. Mietin hänen ammattiaan, en katsonut sillä silmällä. No eikös jostain porukkaa tyttöystävä ja ota miestä kädestä kiinni.

Mitä uhkaavaa jossain normaalissa katseessa on,? Mies ei edes huomannut minua! Ja olen jopa vanhempi kuin hän.

Mielipiteitä mustasukkaisuudesta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sympaattiselta ja poukkaa. Tyhmä känny. Ap

Vierailija
2/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tyttöystävä edes huomannut sua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tyttöystävä edes huomannut sua

No katsoi minua ja otti sitten miestään kädestä kiinni. Ap

Vierailija
4/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän miestäni kädestä usein, ja hän minua. Onko mieheni mustis jos sattuu silittämään selästä juuri kun joku katsahtaa?

Vierailija
5/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän miestäni kädestä usein, ja hän minua. Onko mieheni mustis jos sattuu silittämään selästä juuri kun joku katsahtaa?

No hain tällä keskustelua mustasukkaisuudesta ihan laajemminkin. Ap

Vierailija
6/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekava aloitus kirjoitusvirheitä täynnä.

Vierailija
7/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hain tällä keskustelua mustasukkaisuudesta ihan laajemminkin. Ap

Miten tilanne kaupassa liittyy mustasukkaisuuteen?

Vierailija
8/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikä oli?

Vierailija
9/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltei jokainen ihminen tuntee joskus mustasukkaisuutta. Mustasukkaisuuden tunne kertoo kumppanin tärkeydestä.

Vierailija
10/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka hätääntyi.

Vierailija
11/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kyllä. Me kaikki naiset koemme uhaksi jonkun muutaman sekunnin aikana kohtaamamme naisen. 🤣🤣🤣

Vierailija
12/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInua aina kiinnostaisi tietää tilanne tarkemmin ja kokonaisuudessaan. Mitä mies teki? Oliko hän samaa sorttia kuin mun mies, että hän unohtuu miettimään omiaan ihan mihin tahansa ja sitten on otettava kädestä kiinni kuin lasta "nyt mennään". Se, että joku vieras tuijottaa häntä joskus on lähinnä kummissaan.

Ja millainen ilme sinulla oli? Ehkä se tyttöystävä tulkitsi väärin ja ajatteli, että aina nuo puumat ovat kuolaamassa?

Vierailija
13/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu suhteesta. On suhteita, joissa on epävarmuutta, toinen tykkää enemmän, on menettämisen pelkoa. Jos on varma suhteen kestävyydestä, luottaa.

Vierailija
14/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kaupassa ohitin erään psriskunnan etsiessäni yhtä tuotetta. Vilkaisin heitä sen verran, etten törmää ja ohitin. Kuulin naisen kommentoivan miehelle, että mitä sä katsot tms. Häivyin paikalta äkkiä, etten joudu keskelle mitään draamaa.

Vierailija
15/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla mustasukkaisia. Osoitetaan toki välillä tunteitamme myös julkisesti esim. pitämällä kädestä tms. Henkilökohtaisesti en ymmärrä.mustasukkaisuutta enkä ainakaan suuressa määrin sitä suhteessani sietäisi.

Vierailija
16/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ellei toinen anna konkreettisesti siihen aihetta esimerkiksi avoimesti flirttailemalla. Silloin tosin kertoo myös siitä ettei hän arvosta.

Asiakaspalvelussa on tullut kokemuksia siitä, että puoliso käy kädestä pitäen vetämässä miehensä pois tiskiltä vihaisten mulkaisujen kera.  Tilanne on siis tulkittu muuksi, kun mitä se on ollut. Että juu kyllä joissakin tapauksissa reaktio voi kertoa mustasukkaisuudesta. asia erikseen onko siihen aihetta.

Vierailija
17/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mietin hänen ammattiaan, en katsonut sillä silmällä."

Eikös nämä tarkoita naisilla yhtä ja samaa? Ammatti on miehen tärkein seksuaaliominaisuus.

Vierailija
18/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetteko pariskuntia joiden elämä on toisen kontrollointia? Valitaan ystäviä myöten kenen kanssa saa olla ja pengotaan puhelimet, paikat löytyykö todisteita pettämisesta.

Ahdistaa itseäkin, ettei voi soittaa ystävälle ettei vaan sen vaimo suutu. Ei kerrota että nähtiin, ettei taas ala hirvee draama. Useamman miehen kanssa mennyt välit, koska tyttöystävä ei siedä naispuolista kaveria. Ja mua ei kyllä kiinnostais panna näistä yhtäkään, mutta harmittaa suuresti.

Hyvä keskustelun aihe minusta.

Vierailija
19/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInua aina kiinnostaisi tietää tilanne tarkemmin ja kokonaisuudessaan. Mitä mies teki? Oliko hän samaa sorttia kuin mun mies, että hän unohtuu miettimään omiaan ihan mihin tahansa ja sitten on otettava kädestä kiinni kuin lasta "nyt mennään". Se, että joku vieras tuijottaa häntä joskus on lähinnä kummissaan.

Ja millainen ilme sinulla oli? Ehkä se tyttöystävä tulkitsi väärin ja ajatteli, että aina nuo puumat ovat kuolaamassa?

Tai juurikin, pelkäsi sinun ajattelevan, että mitä tuo tomppeli tuossa tien tukkona seisoo.

Vierailija
20/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko pariskuntia joiden elämä on toisen kontrollointia? Valitaan ystäviä myöten kenen kanssa saa olla ja pengotaan puhelimet, paikat löytyykö todisteita pettämisesta.

Ahdistaa itseäkin, ettei voi soittaa ystävälle ettei vaan sen vaimo suutu. Ei kerrota että nähtiin, ettei taas ala hirvee draama. Useamman miehen kanssa mennyt välit, koska tyttöystävä ei siedä naispuolista kaveria. Ja mua ei kyllä kiinnostais panna näistä yhtäkään, mutta harmittaa suuresti.

Hyvä keskustelun aihe minusta.

Ei se naisen pelko varmasti olekaan, että haluatko sinä, vaan että mies haluaisi. Et voi tietää, mihin sävyyn mies puhuu kotona sinusta tai naisista yleensä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme