Onko teidän mielestä tämmöinen ihan ok- Ite oon vähän ihmeissäni
Sovittiin eilen tapailemani miehen kanssa, että nähdään tänään. Sovittiin eilen illalla, että mietitään tänään tarkemmin aikaa. Aamupäivällä laitoin viestiä ja ehdotin tapaamispaikkaa. Miehestä ei oo kuulunut mitään eikä oo ollut tapaamassa sovelluksessa paikalla.
Miksei voi sanoa, ettei kiinnosta/ ehdi nähdä? Onko tämmöinen teidän mielestä reilua?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
No ei oharit ole ikinä olleet mitenkään ok.
Sitä en tiedä onko oharit, kun ei aikaa ja paikkaa eilen sovittu. Tänään ite kysyin, missä nähdään kun oli puhe, että sovimme tänään tarkemmin paikan ja ajankohdan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä en tiedä onko oharit, kun ei aikaa ja paikkaa eilen sovittu. Tänään ite kysyin, missä nähdään kun oli puhe, että sovimme tänään tarkemmin paikan ja ajankohdan.
Ap
Ei sillä ole väliä. Olette kuitenkin sopineet, että näette tänään. Oharit nuo on.
Tapailin miestä, jolla kesti lopulta viikko avata viestini, johon lopulta vastasi ehdottaen yhteistä ulkomaanmatkaa. Sanoin, että en halua lähteä matkalle ja pistin miehen estoon. Montaakohan naista oli sen viikon aikana ehtinyt kysyä matkalle?
Ap älä vaan tuhlaa aikaa noin karseaan ukkoon. Tylytä vaan oikein kunnolla, kun matelee joskus takaisin seksin perässä.
Aina on toki mahdollista, että se on kuollut tai on müu hyväksyttävä este.
Vierailija kirjoitti:
Tinder-miesten kuolleisuus on sitten huolestuttavan korkea.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok. Älä nyt vedä herneitä jonku Tinder kundin takia
Ei se sovelluksen nimi oikeuta huonoa käytöstä. Ihminen on ihan itse vastuussa omasta käytöksestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, mitä mahdollinen tarkoittaa?
-eri
Varmaan tullut säätöä miehellä vaimonsa kanssa ja homma mennyt ns. puihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä tinder-miehillä on vain niin huono geenistö, että kuolla kupsahtelevat tuon tuosta. Jotkut sitten heräävät viikon kuluttua kuolleista ja ovat hetivalmiita ulkomaan matkalle. Jokin uudestisyntymä kai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
No onhan noi oharit ja välttelyä ylipäätään. Vai meinasitko, että vielä tänään treffaatte yöaikaan? Älä tuhlaa aikaa, energiaa ja tunteita tuollaiseen tyyppiin. Veikkaan että ottaa itse yhteyttä kun kaipaa petikaveria, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrätkö, mitä mahdollinen tarkoittaa?
-eri
Tokihan kaikki on aina mahdollista.
Mutta mitä olen sivusta seurannut tinderöintejä, miesten harrastama ghostaaminen on ennemmin sääntö kuin poikkeus. Ei osata sanoa, että "kiitos, mutten halua jatkaa tapailua". Koska enempää se ei vaatisi.
Liian vaikeaa, liian kohteliasta.
Kyllä se vielä jostain ryömii mielistelemään ja ehdottelemaan. Luiskaan vaan turhan lupailijat.
Sillä on helpompi muija ehtinyt ensin. Odottele vaan minkälainen selitys löytyy tällä kertaa.
Mies löysi omasta mielestään paremman naisen, mutta et menettänyt mitään koska käytös paljastaa hänet typeräksi moukaksi. Kenelläkään ei ole niin kiire, etteikö ehtisi ilmoittaa peruuntumisesta ja toivottaa hyviä jatkoja tms.
Nuo katoamisoharit ovat lasten/teinien juttuja.
Uutta matoa koukkuun.
Vähän ohi aiheen mutta minulla on eräs kaveri joka harrastaa tuota ihan yleisesti. Lupaa tavata vaikkapa "tiistaina puolen päivän maissa" keskustassa.
Saattaa ihan pokkana laittaa viestiä viiden maissa, että on nyt lähdössä kotoa...juu kävin jo keskustassa ja odottelin tovin aikaa viestin laitoin klo 12.10 ja olen jo kotona... Unohda koko juttu
Ei oo ookoo. Olis ollut kohteliasta sanoa suoraa. Ite en vastaisi enää viesteihin. Unohtaisin koko tyypin.