Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko mustasukkaisia? Katsoin kaupassa erästä

Vierailija
23.10.2022 |

Miestä, joka minusta vaikutti sympaattista. Mietin hänen ammattiaan, en katsonut sillä silmällä. No eikös jostain porukkaa tyttöystävä ja ota miestä kädestä kiinni.

Mitä uhkaavaa jossain normaalissa katseessa on,? Mies ei edes huomannut minua! Ja olen jopa vanhempi kuin hän.

Mielipiteitä mustasukkaisuudesta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko pariskuntia joiden elämä on toisen kontrollointia? Valitaan ystäviä myöten kenen kanssa saa olla ja pengotaan puhelimet, paikat löytyykö todisteita pettämisesta.

Ahdistaa itseäkin, ettei voi soittaa ystävälle ettei vaan sen vaimo suutu. Ei kerrota että nähtiin, ettei taas ala hirvee draama. Useamman miehen kanssa mennyt välit, koska tyttöystävä ei siedä naispuolista kaveria. Ja mua ei kyllä kiinnostais panna näistä yhtäkään, mutta harmittaa suuresti.

Hyvä keskustelun aihe minusta.

Se on ihan sama haluatko sinä panna niitä miehiä vai et, koska miehet haluavat aina panna kuitenkin sinua. Minulla ei ole nykyään yhtäkään naiskaveria, koska tietenkin minä haluaisin heitä panna ja totta puhuen hekin minua yleensä, kuten on käynyt ilmi. Ainut naiskaverini on aina kulloinenkin tyttöystäväni.

Vierailija
22/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mustasukkainen ollenkaan eikä miehenikään ole. Ja sillä ei ole tekemistä sen kanssa, etteikö toisesta välittäisi, mitä olen palstalta saanut aina lukea. Päin vastoin, hän on minulle rakkainta mitä on ja minä hänelle, mistäkö tiedän, no siitä että se kerrotaan usein ja osoitetaan joka päivä teoilla, hellyydellä. Arvostamisela. Luottamuksella. Siinäpä se salaisuus onkin. Meillä ei ole mitään syytä olla luottamatta siihen, että emme olisi toisillemme tärkeimmät. Ei ole mitään syytä käyttää turhaa, negatiivista energiaa toistemme kyyläämiseen ja vahtimiseen. Meillä on ystäviä molemmilla riippumatta siitä, mitä jalkojen välistä löytyy. Ja silmää kauneudelle tai yleensäkin naisten ja miesten piirteille. Esim. kerran ajettiin autolla ja vastaan tuli lenkkeilevä nainen, jolla ei ollut kunnollisia urheiluliivejä. Mies totesi, että oho kun pomppii. No niinpäs tekee, totesin. Eli kyllä, tissit kiinnitti huomion ja niitä katsottiin. Ei mies niitä kuitenkaan himoinnut eikä verrannut mihinkään eli asialla ei ollut tkemistä minun kanssa mitenkään.

Ois se aika hankalaa, jos tarvitsiai olla epävarma itsestään suhteessa toiseen, ja kokea mustasukkaisuutta siitä, että maailmassa on muitakin ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko pariskuntia joiden elämä on toisen kontrollointia? Valitaan ystäviä myöten kenen kanssa saa olla ja pengotaan puhelimet, paikat löytyykö todisteita pettämisesta.

Ahdistaa itseäkin, ettei voi soittaa ystävälle ettei vaan sen vaimo suutu. Ei kerrota että nähtiin, ettei taas ala hirvee draama. Useamman miehen kanssa mennyt välit, koska tyttöystävä ei siedä naispuolista kaveria. Ja mua ei kyllä kiinnostais panna näistä yhtäkään, mutta harmittaa suuresti.

Se on ihan sama haluatko sinä panna niitä miehiä vai et, koska miehet haluavat aina panna kuitenkin sinua. Minulla ei ole nykyään yhtäkään naiskaveria, koska tietenkin minä haluaisin heitä panna ja totta puhuen hekin minua yleensä, kuten on käynyt ilmi. Ainut naiskaverini on aina kulloinenkin tyttöystäväni.

No ei kummoinen suhde jos valmis sen on riskeeraamaan kaveriltaan panon saadakseen.

Vierailija
24/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kummoinen suhde jos valmis sen on riskeeraamaan kaveriltaan panon saadakseen.

En ole koskaan pettänyt enkä edes flirttaile naisten kanssa, mutta tietenkin aivokemiani alkaa virrata, kun olen toistuvasti viehättävän naisen seurassa. Näin käy kaikille ihmisille sukupuolesta riippumatta. Se sitten johtaa ajatukseni huonoille raiteille ja vaikuttaa seurustelusuhteeseeni negatiivisesti ja tämä on se syy, miksi minulla ei ole naiskavereita.

Vierailija
25/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä sillä on vaikka haluaisikin? Halut ja toiminta on ihan eri asioita. Toisaalta en omista puolisoani jos hän haluaa toteuttaa haluaa Mitä mustasukkaisuus siihen auttaisi. Sen diaan että olisin mustis voin tehdä omat ratkaisuni sen suhteen jatkuuko suhde vai ei.

Vierailija
26/26 |
23.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan pettänyt enkä edes flirttaile naisten kanssa, mutta tietenkin aivokemiani alkaa virrata, kun olen toistuvasti viehättävän naisen seurassa. Näin käy kaikille ihmisille sukupuolesta riippumatta. Se sitten johtaa ajatukseni huonoille raiteille ja vaikuttaa seurustelusuhteeseeni negatiivisesti ja tämä on se syy, miksi minulla ei ole naiskavereita.

No hei siis hyvä ratkaisu sinulle, ihan vilpittömästi. Tunnet itsesi etkä halua tyttöystävälle pahaa mieltä, ihan todella hyvä.

Omat kaverisuhteeni olleet vuosikymmenienkin pituisia, kunnes eräänä päivänä ilmoitetaan että hei, ei olla enää tekemisissä kun toi uus muija on tommonen mustis. No mikäs siinä, vapaus kaikille valita, mutta tullaan järjestäin hakemaan sitä kaveruutta takaisin kun ei se suhde kestänytkään. Ennen jatkoin kaveruutta, toistuman vuoksi en enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi