Koronaa paljon! Käytetään maskeja!
Kai käytät maskia eli kirurgin maskia tai hengityssuojainta (ffp2)?
Kommentit (54)
En. Mulla on jo korona tai flunssa. Ei edes kiinnosta, kumpi.
Tottakai käytän. En halua verisuonia, aivoja ja muita elimiä vaurioittavaa sairautta useaa kertaa. Eli ffp2 suojain käytössä oikeastaan aina kun poistun kotoa.
Minä käytän hengityssuojainta. Menen ensi viikolla rokotettavaksi. En ole vielä sairastanut koronaa. En halua tartuttaa tautia muihin jos saan sen itse jostain.
"Virus" on 150 kertaa pienenpi kuin bakteeri.
En todellakaan! Kaikkia hullutuksia.
En käytä enää vaikka olen riskiryhmää. Suoraan sanottuna toivon varianttia joka tulisi ja tappaisi.
Älkää syökö itseäni lihaviksi älkääkä tulko vanhoiksi.
En tietenkään. Maskien aika meni jo. Missään ole oletettu, että niitä käytetään pidempään.
Salaisuus: me kuollaan kaikki, ihan jokainen. Käytettiin tahi ei.
Jep. Laihduttaminen on varmasti 100 kertaa tehokkaampi tapa välttää pahaa tautia kuin maski.
En käytä. Minulla on ollut koko paskakoronan aikana maski yht. 3 krt kohteliaisuussyistä. Esim. kummilapsen rippikirkossa.
Kyllä sen näkee kuka on fiksu ja kuka ei. Moikkaan kaikkia maskillisia, koska tiedän, että siinä on fiksu tyyppi. Ja tietenkin käytän itsekin maskia!
Kävin just lääkärissä ja vähän vaikea ymmärtää miksi edes siellä kaikki eivät käytä maskia. Koronapandemia ei ole ohi vaan nyt kuolee enemmän kuin koskaan ja eikös longcovid pelota teitä maskittomia?
Kirurginen kannattaa vaihtaa ffp2 tai ffp3 -suojaimeen.
En ole missään vaiheessa käyttänyt maskia enkä aio jatkossakaan. Korona sairastettu ja oli lievempi kuin tavan flunssa.
-rokottamaton-
Vierailija kirjoitti:
eikös longcovid pelota teitä maskittomia?
Ei. Miksi pelottais?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi pelottais?
No ihan siksi, että jos arvostat terveyttä, niin ei kannattaisi sairastaa koronaa. Osalla on mennyt terveys niin pahasti, että on joutunut työkyvyttömäksi joko kokonaan tai osittain.
Ainahan influenssoja ja viruksia on kiertänyt. Pesen kädet hyvin kun tulen kotiin ja aina ennen syömistä, enkä lääpi naamaani, enkä pusuttele ihmisiä poskillekaan, niin useimmat virukset estyy sillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Miksi pelottais?
No ihan siksi, että jos arvostat terveyttä, niin ei kannattaisi sairastaa koronaa. Osalla on mennyt terveys niin pahasti, että on joutunut työkyvyttömäksi joko kokonaan tai osittain.
Olen jo työkyvyttömyyseläkkeellä.
En ole ylipainoinen, en ole sokeritautinen, en ole vanha.
Siis en todellakaan käytä, en koskaan ole käyttänyt enkä koskaan tule käyttämään. Piste!
Piikkejä en ole ottanut ensimmäistäkään.