Koronaa paljon! Käytetään maskeja!
Kai käytät maskia eli kirurgin maskia tai hengityssuojainta (ffp2)?
Kommentit (54)
Lopettakaa nyt jo tämä hysteria.
"Mitä tekisit, jos et pelkäisi?"
Vierailija kirjoitti:
Ainahan influenssoja ja viruksia on kiertänyt. Pesen kädet hyvin kun tulen kotiin ja aina ennen syömistä, enkä lääpi naamaani, enkä pusuttele ihmisiä poskillekaan, niin useimmat virukset estyy sillä.
Kotona tarttuu aerosoleina. Käsihygienia toki myös hyvä asia, mutta ffp2 maskilla suojaudutaan parhaiten taudeilta.
Maskikauppiaiden unelma....
Tilastot kertovat faktaa koronasta ja koronarokotteista:
YLE vuoden 2021 alussa: https://yle.fi/uutiset/3-11731896
"Kokonaiskuolleisuus ei merkittävästi kasva, vaikka korona jylläsikin vuonna 2020"
Eli ilman koronarokotuksia koronalla ei ollut vaikutusta vuosikuolleisuuteen Suomessa 2020...
Sitten alkoivat koronarokotukset 2021 ja monessa paikassa uutisoitiin:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kuolleisuus-suomessa-korkeammalla-k…
Koronarokotusten myötä vuosikuolleisuus on siis selkeästi noussut muutoinhan kuolleiden määrän olisi pitänyt laskea merkittävästi koska 2020 ilman mitään rokotteita Koronalla ei ollut vaikutusta... näin sanoo tilasto... eli ainoastaan koronarokotteista on tilaston mukaan aiheutunut ongelmia...
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla suurta kusetusta koko tauti. Käytin pitkään maskeja kiltisti ja otin 3 rokotusta koska kuulun riskiryhmään (astma, verenpaintauti). Sain koronan elokuussa ja se oli 3 päivää kestänyt nuhakuume! Mitä ihmettä. Lievempi kuin moni muu sairastamani tauti. Ja perusterveillä vielä moninkerroin lievempi.
Oletko vähän yksinkertainen tai THL:n kusettama. Korona on paha myös lievänä, koska se tekee tuhoa salakavalasti ja vaikutukset eivät näy heti akuutissa taudissa.
Vierailija kirjoitti:
Älkää syökö itseäni lihaviksi älkääkä tulko vanhoiksi.
Vanhuudesta selviää esimerkiksi siten, että kuolee nuorena koronaan, ja jos ei kuolemaansa ennen ole lihonnut, niin silloin välttyy myös lihavuudelta.
Käyttäköön ne jotka haluaa, ja kunnon maskeja. Silloin mun ei tartte käyttää yhtään mitään suojellakseni ketään.
Käytän toistaiseksi tavan maskeja. Sairastin äskettäin toisen kerran koronan, hankala hengittää ffp2-maskin läpi sen takia.
Ensimmäinen korona oli vähän "rajumpi" (hengitysvaikeuksia, kävin kahdesti niiden aikana päivystyksessä). Tämä toinen paljon lievempi. En silti halua tautia uudelleen, vaikka olen 3. rokotetta saanut ja sairastanut. Kuulun riskiryhmään, kontrollikäynneillä nyt seuraavat näkyykö koronan vaikutuksia elimissä, joihin sairaukset sijoittuu.
En siis käyttänyt maskia silloin, kun tartuntoja oli vähän. Olen alkanut käyttämään nyt uudelleen kun tartunnat lähtenyt nousuun. Käsiä pesen kotiin tullessa, töihin mennessä, ennen ruokailua...
Vierailija kirjoitti:
Käyttäköön ne jotka haluaa, ja kunnon maskeja. Silloin mun ei tartte käyttää yhtään mitään suojellakseni ketään.
Minä minä minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla suurta kusetusta koko tauti. Käytin pitkään maskeja kiltisti ja otin 3 rokotusta koska kuulun riskiryhmään (astma, verenpaintauti). Sain koronan elokuussa ja se oli 3 päivää kestänyt nuhakuume! Mitä ihmettä. Lievempi kuin moni muu sairastamani tauti. Ja perusterveillä vielä moninkerroin lievempi.
Oletko vähän yksinkertainen tai THL:n kusettama. Korona on paha myös lievänä, koska se tekee tuhoa salakavalasti ja vaikutukset eivät näy heti akuutissa taudissa.
Tutkimus täyttä potaskaa. Tutkittu muka vuosia? Korona ollut kuin pari vuotta.
Just sairastettu eli tällä erää pois alta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait taudin lievänä juuri rokotusten ansiosta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös longcovid pelota teitä maskittomia?
Ei. Miksi pelottais?
No ihan siksi, että jos arvostat terveyttä, niin ei kannattaisi sairastaa koronaa. Osalla on mennyt terveys niin pahasti, että on joutunut työkyvyttömäksi joko kokonaan tai osittain.
Mä tiedän kolme, joilla terveys on mennyt kolmannesta rokotteesta.
Jos tulee selvä suositus niin käytän maskia - oma-alotteisesti en siihen enää ryhdy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan influenssoja ja viruksia on kiertänyt. Pesen kädet hyvin kun tulen kotiin ja aina ennen syömistä, enkä lääpi naamaani, enkä pusuttele ihmisiä poskillekaan, niin useimmat virukset estyy sillä.
Kotona tarttuu aerosoleina. Käsihygienia toki myös hyvä asia, mutta ffp2 maskilla suojaudutaan parhaiten taudeilta.
Evvk.
2 vuotta jo mennyt, enää ei kiinnosta. Muitakin sairauksia on olemassa mihin voi myös vaikka kuolla. Ja tänä korona-aikana on sukulaisia kuollutkin.
Tästä maskivastaisuudesta saamme suurilta osin kiittää Mika Salmelaa ja Asko Järvistä. Ovat puhuneet maskeista alentavasti ja vähätelleet niiden tehoa.
Nämä pitäisi laittaa vastuuseen tästä.
Monissa Euroopan maissa on nyt otettu takaisin maskipakko/ suositus, mutta Suomessa ei. Ei vaikka WHO on sitä suositellut. Ei
Vaikka täällä kuolee kolminkertainen määrä ihmisiä Koronaan, kun keskiverto Euroopan
maissa.
En ole nähnyt yhtään maskilammasta hetkeen, onneksi. En ole käyttänyt, en käytä, enkä tule käyttämään. Sama noiden injektioiden kanssa.
kannattaa varmaan pysyä kotona jos pelkää sairastuvansa tai sairastuttavansa
Vierailija kirjoitti:
Jos tulee selvä suositus niin käytän maskia - oma-alotteisesti en siihen enää ryhdy.
Mihin tarvitset suositusta?
Tässä sinulle suositus: käytä maskia, koska sillä suojaat muita ihmisiä ja itseäsi! Myös terveydenhuollon kapasiteettia ja rahaa säästyy kun ihmiset eivät sairasta.