Koronaa paljon! Käytetään maskeja!
Kai käytät maskia eli kirurgin maskia tai hengityssuojainta (ffp2)?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös longcovid pelota teitä maskittomia?
Ei. Miksi pelottais?
No ihan siksi, että jos arvostat terveyttä, niin ei kannattaisi sairastaa koronaa. Osalla on mennyt terveys niin pahasti, että on joutunut työkyvyttömäksi joko kokonaan tai osittain.
Mä tiedän kolme, joilla terveys on mennyt kolmannesta rokotteesta.
Mä taas en tiedä ketään, kenellä terveys olisi mennyt kolmannen rokotteen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäköön ne jotka haluaa, ja kunnon maskeja. Silloin mun ei tartte käyttää yhtään mitään suojellakseni ketään.
Minä minä minä
Sinä sinä sinä. Tee mitä haluat.
Mä en tiedä ketään, joka yhä jaksaa tuosta vouhottaa. Te täällä olette tosi outoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kannattaa varmaan pysyä kotona jos pelkää sairastuvansa tai sairastuttavansa
Varmaan kannattaa pysyä kotona, jos on niin itsekäs, että haluaa riskeerata muiden terveyden!
Kannattaa olla hiljaa, jos on noin hysteerinen sekopää.
Eiköhän se korona ole jo taputeltu, kun kaikki halukkaat ovat rokotteensa saaneet ja tauti muutenkin muuntautuu kevyempiä muotoja kohti.
Niin v*ttumainen tavallinen flunssa ollut 1,5 viikkoa nyt että harkitsen ffp2-maskin käyttöä julkisissa. Nyt on niin paljon kaikenlaista virusta liikkeellä.
Riskiryhmäläisille ja rokottamattomille maskipakko!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla suurta kusetusta koko tauti. Käytin pitkään maskeja kiltisti ja otin 3 rokotusta koska kuulun riskiryhmään (astma, verenpaintauti). Sain koronan elokuussa ja se oli 3 päivää kestänyt nuhakuume! Mitä ihmettä. Lievempi kuin moni muu sairastamani tauti. Ja perusterveillä vielä moninkerroin lievempi.
Oletko vähän yksinkertainen tai THL:n kusettama. Korona on paha myös lievänä, koska se tekee tuhoa salakavalasti ja vaikutukset eivät näy heti akuutissa taudissa.
Tutkimus täyttä potaskaa. Tutkittu muka vuosia? Korona ollut kuin pari vuotta.
Lisäksi nämä "tutkimustulokset" on vaihtuneet sataan kertaan tässä parin vuoden aikana. Välillä kaikkien piti kuolla ilman rokotuksia, sitten rokottamattomien piti täyttää kaikki sairaalat, sitten rokotettujen ei pitänyt sairastua vakavasti jne. Kaikki kumottu aina jälkeenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla suurta kusetusta koko tauti. Käytin pitkään maskeja kiltisti ja otin 3 rokotusta koska kuulun riskiryhmään (astma, verenpaintauti). Sain koronan elokuussa ja se oli 3 päivää kestänyt nuhakuume! Mitä ihmettä. Lievempi kuin moni muu sairastamani tauti. Ja perusterveillä vielä moninkerroin lievempi.
Oletko vähän yksinkertainen tai THL:n kusettama. Korona on paha myös lievänä, koska se tekee tuhoa salakavalasti ja vaikutukset eivät näy heti akuutissa taudissa.
Minua on kuule tutkittu, testattu ja kuvattu sairastamani vaikean astman ja keuhkoputkien kollapsitaipumuksen vuoksi sekä ennen koronaa että koronan jälkeen niin helvetisti että jos jotain "vaurioita" olisi tullut, ne olisivat aivan varmasti näkyneet.
Vierailija kirjoitti:
Niin v*ttumainen tavallinen flunssa ollut 1,5 viikkoa nyt että harkitsen ffp2-maskin käyttöä julkisissa. Nyt on niin paljon kaikenlaista virusta liikkeellä.
Kyllä. V-ttumaisia viruksia on ollut aina liikkeellä. Olen viimeisen 20 vuoden aikana saanut todella moneen kertaan pari viikkoa kestäneen järkyttävän flunssan kaikkine oireineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. V-ttumaisia viruksia on ollut aina liikkeellä. Olen viimeisen 20 vuoden aikana saanut todella moneen kertaan pari viikkoa kestäneen järkyttävän flunssan kaikkine oireineen.
Niin, ja mukavaahan se olisi näiltä välttyä jos mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sen näkee kuka on fiksu ja kuka ei. Moikkaan kaikkia maskillisia, koska tiedän, että siinä on fiksu tyyppi. Ja tietenkin käytän itsekin maskia!
Sinunlaiset tyypit on juuri niitä pahimpia narsisteja, kun luulevat olevansa fiksumpia kuin toiset.
Teidänlaisille narsisteille toivon, että saisitte sairaskohtauksen niistä maskeista.
Varmaan kannattaa pysyä kotona, jos on niin itsekäs, että haluaa riskeerata muiden terveyden!