Piditkö Myrskyluodon Maijasta?
Itse en ole elokuvaa nähnyt mutta äitini ja ystävänsä eivät tykänneet ja heillekin se oli kolmetuntinen kauhuelokuva joka todella tuntui vuoden elokuvalta. Myöskin Ruotsissa se floppasi ja kun sen vaan niin tietää miten paskoja suomalaiset elokuvat on.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/2e120c73-4dd5-481f-9593-4c8179…
Ihmettelen, että senkö takia sai niin katsojia kun on kuitenkin klassinen teema ja teos Suomessa, vähän kuin uusi Tuntematon jota en myös ole saanut katsottua, koska sekin on niin paska.
Niinkö siinä kävi.
Kommentit (31)
Jos ihan rehellisesti vastaan, niin oli mielestäni vain kohtalainen, ei loista elokuva. Jokainen saa olla juuri sitä mieltä kuin haluaa.
Ei flopannut Ruotsissa. Mitä sinä tollo hourailet?
Joo, kyllä mä tykkäsin. Kirjana tykkään vielä enemmän. Muita versioita en ole koskaan katsonut, joten ei ole vertailupohjaa.
Olin pettynyt siihen, kun monet olivat hehkuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
No suomeruotsalaiset korkeintaan kävi katsomassa.
Pidin. Oli hyvä elokuva, kun lakkasi vertaamasta alkuperäiseen sarjaan. Aivan erilainen tarina. Itku tuli vasta lopputekstien aikana, kun alkuperäinen tunnusmusiikki alkoi soida.
Kyllä pidin! Hienosti toteutettu kaikin puolin. Jospa itse katsoisit ennen näitä mutu-avauksia.
En saatu tuntemaan koko mimmiä ja olen luvannut ikuisesti rakastaa meidän Kaijaa!
Tykkäsin, oli disney-tematiikkaan ja liiallista siloisuutta mutta so what. Kaiken ei onneksi tarvitse olla nordic noiria. Pääosat ihan loistavia.
heillekin se oli kolmetuntinen kauhuelokuva joka todella tuntui vuoden elokuvalta
mitä ihmettä tämä tarkoittaa?
Pääosien esittäjät olivat loistavia! Tykkäsin muutenkin. Eikä ollut mikään ankea itkukuvaus. Jotenkin voimaannuttava. Itkin vasta ihan lopussa. Hieno oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Se ei Ruotsista käsin katsottuna ollut mitenkään suomalainen elokuva. Sitä kävi katsomassa budjetoitu määrä aikuiskatsojia. Se oli siis tietenkin kaukana nuorisolle suunnatuista elokuvista.
En pitänyt, tarina ei vastannut lähes ollenkaan alkuperäistä Myrskyluodon Maijan tarinaa. Ihan höpöhöpö-juttu.
Näin rajusti suomalaisten rakastama elokuva lytätään Ruotsissa: Kuuluu museoon
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/ee5d7317-4e62-44d2-bb2c-f773f9…
Vierailija kirjoitti:
heillekin se oli kolmetuntinen kauhuelokuva joka todella tuntui vuoden elokuvalta
mitä ihmettä tämä tarkoittaa?
Tiina Lymi kutsuu Maijaa historialliseksi draamaksi. Minä kutsun sitä kauhuelokuvaksi.
Jo aiemmassa juonnossaan Mavromichalis kuittaili Myrskyluodon Maijalle ja sanoi, että kolmetuntinen elokuva todella tuntui vuoden elokuvalta.
Joo tiukka pillu oli käyn toistekkin kun se ukko Janne on nyt hukkunut merenaaltoihin,äijä ei sitten opetellut uimaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne Ruotsiin lähti sitä katsomaan?
Ei se uusi oikein napannut. Tykkään enemmän siitä vanhasta versiosta.