Olen 33V mies, olen punnertanut kesäkuusta lähtien joka aamu 200 kertaa, ennen muita toimia. Muut mukaan myös.
Ruokavaliot kuntoon ja loppu pulinoille. Lets go
Lauman johtaja opettaa aina esimerkillä.
Kommentit (70)
Mulla roikkuu katosta betonipallo joka on vuorattu manilaköydellä. Teen yhdellä kertaa 100 etunojaa ja 30 kpl leuanvetoja perään. 5x toistoja siten että saan etunojiin lepoa tehd3n kolket leukaa . Sitten suoritan ilman paitaa passai dain katan 50x, vie noin tunnin. Toisen tunnin paukutan betonipalloon passain dain salaiset tekniikat. Jos haluaa kovaksi kuten minä olen, niin apn pitää tehdä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi vit... LAUMAN JOHTAJA. Mitä sä johdat? Korkeasaarten apinoiden punnerruskerhoa??
Muuten ihan hyvä avaus.. NOLO!
Kommentoit silti hänen aloitustaan, vaikka olisit voinut skrollata ohi.. Taisi kolahtaa? menes salille siitä pullukka.
Niin, otsikko oli hyvä. Avausviestin viimeinen lause vesitti kaiken ja sai aikaan spontaania huutonaurua. :D
Hei AP, mitä jenkkiläistä paviaanilaumapodcastia kuuntelet?
Itse punnerran joka toinen päivä sarjoissa. Vedän minuutissa sen 50 punnerrusta. Hyvä yleisliike, lisäksi pienentää manboobseja, huomasin tämän kun samaan aikaan laihdutin Ei roiku enää, vaan on kuin tiiliskivet.
Mukana.
Kaks punnerrusta lähti vaivatta.
Mä herään joka aamu siihen kun lapsi huutaa pyyhkimään. Pyyhin siis kakkaa joka aamu ennen kuin olen edes kunnolla herännyt.
Nyt kaikki mukaan, let's go!
Treenaaminen kannattaa. Naiset pitää lihaksikkaista miehistä😉
mies54v
Ootteko te nylkyttäjä, vai osuuko rintakehä lattiaan?
Vierailija kirjoitti:
Mä herään joka aamu siihen kun lapsi huutaa pyyhkimään. Pyyhin siis kakkaa joka aamu ennen kuin olen edes kunnolla herännyt.
Nyt kaikki mukaan, let's go!
Siellä puhuu ihan oikea lauman johtaja. Tuo AP sen sijaan on joku jonne joka ei tiedä mitään oikeasta vastuusta ja johtamisesta.
Kommentoit silti hänen aloitustaan, vaikka olisit voinut skrollata ohi.. Taisi kolahtaa? menes salille siitä pullukka.