Olen 33V mies, olen punnertanut kesäkuusta lähtien joka aamu 200 kertaa, ennen muita toimia. Muut mukaan myös.
Ruokavaliot kuntoon ja loppu pulinoille. Lets go
Lauman johtaja opettaa aina esimerkillä.
Kommentit (70)
Kolmekymppinen nainen lähtee mukaan, mutta huomattavasti pienemmillä toistomäärillä. Nyt meni kokeillessa 40 toiston sarja, ja niistäkin viimeiset vähän vajaita.
Vierailija kirjoitti:
Täällä 47 vuotias mies, olen tehnyt lihaskuntoa kotona ainakin 20 vuotta, välillä käyn salilla. Joskus teen 500 punnerrusta päivässä ja 100 leuanvetoa. Pelkästään kehon paino harjoittelulla menee penkistä yli 100 kg, painan itse 75 kg. Sitten jos siellä salilla rupeaa käymään tosissaan niin nopeasti tulokset nousevat. Punnerrukset on hyvä, mutta kannattaa niitä leuanvetoja lisätä. Molemmat puhtaasti tehtyinä kehittävät myös vatsalihakset, kehonpainokyykkyjä, askelkyykkyjä yms kannattaa myös lisätä ja painua lenkille välillä.
Hienoa, teen myös muita juttua. Kiitos vinkeistä... Hyvät päivät sulle, ÄIJÄ :)
Hienoa kaikki ketkä innostuvat tai jo tekevät !!!!!!!
On hyvä aina pitää itseään valmiina ;)
Enpä ehdin mulla on 33v vaimo. Pitää aamuisin aina polkee. M48
Vierailija kirjoitti:
Kolmekymppinen nainen lähtee mukaan, mutta huomattavasti pienemmillä toistomäärillä. Nyt meni kokeillessa 40 toiston sarja, ja niistäkin viimeiset vähän vajaita.
HIENOA!!!!! älä stressaa toistomääristä... Mee oman mieltymyksen mukaan :)
Hieman epäilen näitä toistomääriä. Jos ei ole lihaskimppu, niin kymmenen punnerrusta on jo hankalaa. Ei kukaan normi-ihminen tee kahtasataa. Tai neljääkymmentä.
Vierailija kirjoitti:
Mä panen sun muijaa samalla kun sä punnerrat. Ihan jees, lauman johtaja :D
Outoa, että en näe sua koskaan... Mun muija treenaa mun kanssa, ei ole neiti niinkuin sinä;)
Vierailija kirjoitti:
Hieman epäilen näitä toistomääriä. Jos ei ole lihaskimppu, niin kymmenen punnerrusta on jo hankalaa. Ei kukaan normi-ihminen tee kahtasataa. Tai neljääkymmentä.
Sarjoissa, menee mulla kyllä suoraankin isot määrät, teen myös eri variaatioita paljon.
Vierailija kirjoitti:
Usko pois, kyllä menee jos on kauan tehnyt kehonpainolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no jos on kauan tehnyt niin ei ole enää normi-ihminen vaan lihaskimppu. Pointtina edelleen se, että kukaan tavis ei nouse sohvalta ja tee kahtasataa punnerrusta.
Miten tuo lauman johtaja -läppä liittyy aiheeseen? Toivottavasti et AP ajattele että se liittyisi sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no jos on kauan tehnyt niin ei ole enää normi-ihminen vaan lihaskimppu. Pointtina edelleen se, että kukaan tavis ei nouse sohvalta ja tee kahtasataa punnerrusta.
No siis , ei tarvitse olla lihaskimppu... Mutta toki kehitys on se mikä ratkasee.. Siinä oot oikeessa... Pienistä on lähettävä liikenteesee.
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo lauman johtaja -läppä liittyy aiheeseen? Toivottavasti et AP ajattele että se liittyisi sinuun.
Enemmän hän on mies ku sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän hän on mies ku sinä.
Totta.
N27
Teen 200 peniksenheilautusta päivässä
Valmiit kehon paino ohjelmat jenkkien erikoisjoukoilta. Olen tehnyt näitä aina silloin tällöin.
https://officercandidatesschool.com/2014/08/11/challenge-marsoc-short-l…
Tämä on kevyempi eli short card :
30 Push-ups
30 Air squats
30 Crunches
10 Burpees
10 Windmills
30 Push-ups
30 Mountain climbers
30 Flutter kicks
10 Burpees
10 Cherry pickers (4-count)
30 Push-ups
30 Star jumpers (or jumping jacks)
30 Back Extensions (supermans)
10 Burpees
10 Chain breakers
30 Push-ups
30 Lunges
30 Hello dollies
10 Burpees
10 Trunk twists
3 Max sets of dead-hang pull-ups or flexed-arm hangs
Hyvä aloitus!! Lähden tästä heti punnertamaan
Long card : tämän kun teette niin olette kovassa kunnossa eikä tarvitse salilla käydä.
Recon Long Card
Side Straddle Hops 30-4
Half Jacks 30-4
Trunk Rotations 10-4
Wind Mills 10-4
Push Ups 50-2
Chest Press Flings 15-4
Dive Bombers 20-2
Boat House Boogie 15-4
Wind Mills 10-4
Tricep Push Ups 25-2
Up Back and Over 10-4