Olen 33V mies, olen punnertanut kesäkuusta lähtien joka aamu 200 kertaa, ennen muita toimia. Muut mukaan myös.
Ruokavaliot kuntoon ja loppu pulinoille. Lets go
Lauman johtaja opettaa aina esimerkillä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieman epäilen näitä toistomääriä. Jos ei ole lihaskimppu, niin kymmenen punnerrusta on jo hankalaa. Ei kukaan normi-ihminen tee kahtasataa. Tai neljääkymmentä.
Usko pois, kyllä menee jos on kauan tehnyt kehonpainolla.
Niin no jos on kauan tehnyt niin ei ole enää normi-ihminen vaan lihaskimppu. Pointtina edelleen se, että kukaan tavis ei nouse sohvalta ja tee kahtasataa punnerrusta.
Juu, mutta esim. 5x40 tauoilla tekee.
Jos 200 menee kerralla niin harjoite on kehittymisen kannalta reippaasti liian löysä.
Kehonpainohommissa suurin hankaluus liittyy juurikin vastuksen lisäämisen hankaluuteen.
Vierailija kirjoitti:
Valmiit kehon paino ohjelmat jenkkien erikoisjoukoilta. Olen tehnyt näitä aina silloin tällöin.
https://officercandidatesschool.com/2014/08/11/challenge-marsoc-short-l…Tämä on kevyempi eli short card :
30 Push-ups
30 Air squats
30 Crunches
10 Burpees
10 Windmills
30 Push-ups
30 Mountain climbers
30 Flutter kicks
10 Burpees
10 Cherry pickers (4-count)
30 Push-ups
30 Star jumpers (or jumping jacks)
30 Back Extensions (supermans)
10 Burpees
10 Chain breakers
30 Push-ups
30 Lunges
30 Hello dollies
10 Burpees
10 Trunk twists
3 Max sets of dead-hang pull-ups or flexed-arm hangs
Tästä tuli mieleen shotcaller elokuva, missä ne vangit teki jotain "navy sealsseja" häkeissään.. O muute tehokasta!
Vierailija kirjoitti:
Teetkö 200 putkeen vai monessa osassa?
Osissa, ja hitaasti nykyisin.. Koen sen olevan tehokkaampaa... Teen myös erilaisia variaatioita ettei mee liian helpoksi... AP
Saan mä kerrallakin isot määrät, mutta en näe siinä kauheesti pointtia.
Nosta punnerruskerrat pikkuhiljaa 300 ihan sen enempää meille muille kertomatta! Ei nääs kiinnosta pätkääkään, mitä yksinäisyydessäsi puuhailet.
Vierailija kirjoitti:
Nosta punnerruskerrat pikkuhiljaa 300 ihan sen enempää meille muille kertomatta! Ei nääs kiinnosta pätkääkään, mitä yksinäisyydessäsi puuhailet.
Minä en ole syyllinen sinun itsetunto ongelmiin. Kiitos vinkistä kumminkin! Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osissa, ja hitaasti nykyisin.. Koen sen olevan tehokkaampaa... Teen myös erilaisia variaatioita ettei mee liian helpoksi... AP
Mikäs siinä on lauman johtajan aina tunnin välein punnertaa kun ei työttömyyskorvauksilla osteta salikorttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä on lauman johtajan aina tunnin välein punnertaa kun ei työttömyyskorvauksilla osteta salikorttia.
Tässä näkee taas yksinkertaisen ihmisen ajatusmaailman, kuka ei ole koskaan tehnyt mitään elämässään... Sinä et tarvitse salikorttia pitääksesi itseäsi kunnossa. Hölmö poika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
salikorttihan on todella halpa? mitä sä oikein sekoilet sielä yksiössäsi :D ja kuka sanoi että salilla pitää treenata? hidas :D
Itse teen 100 punnerrusta niin, että eka teen niin monta kuin jaksan ja sitten 1-2min tauko ja taas niin monta kuin jaksan jne....
Panostan puhtauteen, eli kun tekniikka sakkaa tulee tauko ja sit taas jatkuu.
Tällä hetkellä menee 30+ ekalla ja jatkot on 20 tai 10 punnerrusta. Kaikkiaan tohon menee aikaa noin 20 min, että ei ole hirveästi illasta pois.
N39
ei onnistu edes 1 punnerrus.
t. hyvä jos saa kannettua edes ostoskassin.
Minä harjoittelen joka päivä CHIPPENDALE's videoiden mukana.
Vierailija kirjoitti:
ei onnistu edes 1 punnerrus.
t. hyvä jos saa kannettua edes ostoskassin.
Toivottavasti edes pelkän kassin jaksat kantaa. Kuulostaa kyllä huolestuttavan huonolta kunnolta.
Asutko kuitenkin yhä kotona, etkä hoitolaitoksessa?
Vierailija kirjoitti:
Itse teen 100 punnerrusta niin, että eka teen niin monta kuin jaksan ja sitten 1-2min tauko ja taas niin monta kuin jaksan jne....
Panostan puhtauteen, eli kun tekniikka sakkaa tulee tauko ja sit taas jatkuu.
Tällä hetkellä menee 30+ ekalla ja jatkot on 20 tai 10 punnerrusta. Kaikkiaan tohon menee aikaa noin 20 min, että ei ole hirveästi illasta pois.
N39
Hieno juttu, arvostan suuresti :) juuri näi, hyvä tyyli .... Mulla on kans vähän tota samaa että alkaa aina välillä vähän tekniikka menee huonoksi niin pitää pidellä taukoja ja aloittaa uuestaan.... Niihin on hyvä kiinnittää huomiota !!! Hyvät päivät sulle , tykkään ... Ap
Mä teen mieluummin kyykkyjä ja lankutan.
Paljonko menee toistoja yhdellä kädellä?
Tästä vähän inspiraatiota.
Vierailija kirjoitti:
Mä teen mieluummin kyykkyjä ja lankutan.
Kaikki on hyväksi, hieno juttu !!!!!!!!
AP, haluaisitko punnerruskaverin? Täällä olisi 22 v hyvärunkoinen urheilijapoika joka kaipaisi kuntoilukaveria kannustamaan ja voisin jelppiä sua.
Voi vit... LAUMAN JOHTAJA. Mitä sä johdat? Korkeasaarten apinoiden punnerruskerhoa??
Muuten ihan hyvä avaus.. NOLO!