Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää, kun mies on vapaamatkustaja kaikessa perheen yhteisessä

Vierailija
22.10.2022 |

Kaikki synttärit, joulut ja muut juhlahetket joudun suunnittelemaan yksin ja järjestämään yksin. Tekee kyllä jonkun yksittäisen helpon asian niistä, jos käskemällä käsken ja annan tarkat ohjeet niin että ei joudu vaivaamaan päätään yhtään, esim että käy keskiviikkona ostamassa joulukuusi, pituus 230 cm, tuuhea, ja laita se ulkovarastoon sulamaan. Osallistuu juhlaan sitten ihan puolivaloilla, on paikalla mutta ei läsnä, istuu jotenkin vähän sivussa ja ei puhu oikein mitään eikä tee mitään. Vaikka lapsia vartenhan ne joulujutut on ja synttäreiden vietot. Ihan kuin häntä ei voisi vähempää kiinnostaa osallistua siihen, että lapsi puhaltaa synttärikakkunsa kynttilät tai avaa joululahjat. Viime jouluna söi oman joulupuuronsa olohuoneen sohvalla telkkaria katsoen, minä ja lapset ruokapöydässä. Kuopuksen viime synttäreillä ei ottanut edes kakkua, vaikka tykkää paljon kakuista. Kun räjähdän lopulta tällaisesta käytöksestä, hän loukkaantuu verisesti. Erota hän ei halua ja perheen halusi perustaa, jopa enemmän kuin minä. Mitä tämä oikein on?

Kommentit (1808)

Vierailija
1541/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin että tämä oli joku vitsi kun sanottiin että vauva.fissä esiintyy miesvihaa mutta ei se näytäkään olevan.

Koetko miesvihaksi sen, että yksittäisen miehen käytöstä ruoditaan? Ajatteletko, että jokainen mies on yhtä kuin koko sukupuolensa? Eivätkö miehet mielestäsi ole erillisiä yksilöitä vaan kollektiivi?

Vierailija
1542/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen isä, kun isä itse haluaa ei tarkoita sitä, että isä on sellainen, mitä lapsi tarvitsee. Tuossakin pitää miettiä ensin lapsen tarpeita eikä aikuisen mielihaluja.

Ja se mitä lapsi tarvitsee, on tietenkin äidin päätös. Luonnollisesti. 

Onhan se, jos isä ei ole viitsinyt ottaa selvää.

Ja vaikka olisikin. Äiti päättää minkälaisen isän lapsi tarvitsee ja siksi varmasti moni mies tunteekin riittämättömyyttä. Ketju lukkoon. 

Jos valittavana on lapsesta huolehtiva ja lapsen kanssa aikaa viettävä mies tai omat juttunsa etusijalle laittava mies, niin kumpi sinun mielestä on parempi isä?

No miksi sitten valitsit sen huonon? Peiliinkatsomisen paikka.

Ei kukaan valitse tietoisesti huonoa kumppania. Isästä ei vaan tiedä onko se hyvä isä ennen kuin lapsi on olemassa. Puhe on halpaa, mutta oletus on kuitenkin että lupaukset pidetään. Vätykset eivät sitten pidä ja joutavat luiskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvittelin että tämä oli joku vitsi kun sanottiin että vauva.fissä esiintyy miesvihaa mutta ei se näytäkään olevan.

Koetko miesvihaksi sen, että yksittäisen miehen käytöstä ruoditaan? Ajatteletko, että jokainen mies on yhtä kuin koko sukupuolensa? Eivätkö miehet mielestäsi ole erillisiä yksilöitä vaan kollektiivi?

Lue lankaa niin huomaat, että täällä on todella paljon yleistyksiä siitä, miten miehet sitä ja miehet tätä. Se on miesvihaa. 

Vierailija
1544/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen reilu 30v perheetön mies. En myöskään ole kiinnostunut mistään hössötyksistä tai väkinäisestä yhdessäolosta, vaan koen suuremmaksi juhlan aiheeksi sen, että saan vihdoin olla rauhassa. En vietä omia synttäreitä tai jouluja tai muitakaan juhlia millään tavoin. Jos joku muu järjestää bileet ja saan kutsun, niin toki voin mennä, jos siltä sattuu tuntumaan, mutta väkisin minua ei saa tällaisiin raahattua. Tämä koskee myös jouluja, jolloin varaan yleensä itselleni reissun johonkin ulkomaille, jotta ei tarvitse osallistua mihinkään ah niin ihaniin, mutta samalla niin nähtyihin joulutraditioihin, jotka tuntuvat lähinnä kiusallisilta ja teennäisiltä, vaikka lapsena olivatkin hauskoja.

Näen sinun miehessäsi hyvin paljon samaa kuin itsessäni ja ymmärrän varsin hyvin, mistä hänen toiminnassaan on kyse. Anna hänen olla oma itsensä, äläkä väkisin patista mihinkään kissanristiäisiin tms. vaan osta hänelle vaikka matkalahjakortti joululahjaksi, jolla saa lähteä vaikka Rodokselle evakkoon joulun ajaksi keskenään. Kaikki eivät ole luonteeltaan seurallisia tai samanlaisia kuin sinä.

Ei voi aina ajatella itsekkäästi mikä minulle sopii parhaiten! Täytyy ajatella muitakin ja muiden toiveita, jos on vielä perheenkin perustanut. Tekstisi kuvaa mitä suurinta itsekkyyttä, miehistä on tullut tällaisia munattomia luusereita, jotka eivät ota vastuuta asioista eivätkä osallistu perheen yhteisiin asioihin. Minä minä minä.... Säälittävää.

Mitä kun se mies ei haluaisi aina niitä juhlia. Ajatteleeko nainen silloin epäitsekkäästi, että okei. Ei nyt juhlita. Ei aina tarvitse.

Vai tuleeko se tänne valittamaan, kun miestä ei taaskaan juhlat kiinnosta? Ajatteleeko nainen silloin epäitsekkäästi vai itsekkäästi?

Ajatteletko sinä niitä lapsia? Kun sinä et pidä jouluista, etkä synttäreistä, niin ei silloin niitä pidä lapsillekkaan järjestää. Jos on sinuisey keskenään, niin silloin voi sopia aikuisten kesken. Itse pidän juhlista. Jos mies ei niistä pitäisi, niin hän saisi olla rauhassa ja yksin ja itse järjestäisin juhlat- jossain muualla kuin kotona, ja miestä ei sinne kutsuttaisi. Hän saisi viettää sen ajan, kuten haluaa.

Tietysti ajattelen. Kyllä meillä juhlitaan lasten synttärit ja Joulut ihan normaalisti. Näin varmaan aika monessa muussakin perheessä.

Mutta kun täällä puhutaan juhlista, ne on vaan ne lasten synttärit ja Joulu. Kun joku sitten sanoo, että ei jaksaisi jokaisista juhlista kiinnostua, alkaa huuto, että etkö välitä lapsestasi.

Vierailija
1545/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko siis metatyötä vai ihan konkreettista työtä? Meillä puoliso tekee kotitöitä, mutta yhtä ainutta lomaa ei ole suunnitellut. Jos minä en suunnittele, istumme vain kotona kaikki lomat ja viikonloput. Samoin jää hoitamatta kaikki työt, joita ei ole pakko tehdä juuri samana päivänä.

Eikö tuossa tilanteessa olisi perusteltua lähteä sille suunnittelemalleen lomalle yksin ja jättää lapset isänsä kanssa kotiin? Ja vaikka seuraavalla kerralla ottaa lapset lomalle mukaan ja jättää isä yksin kotiin. Voihan se olla että isä viihtyy kotona ja sinä tykkäät matkustaa. Laitatte vain lastenhoidon puoliksi.

Ihanaa, että olen eronnut. Tunnistan niin tuon kaiken, miten se meilläkin meni noin. Nyt järjestellään synttärit vuoronperään. Tosin exällä on uusioperhe ja paljon hommat nojaa varmaan yähän naiseen. Itse elelen etäsuhteessa jo neljättä vuotta. Tämä on eka tasa-arvoinen suhde, kun kumpikin hoitaa asiansa ja jälkikasvunsa, kuten tykkää.

Vierailija
1546/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen isä, kun isä itse haluaa ei tarkoita sitä, että isä on sellainen, mitä lapsi tarvitsee. Tuossakin pitää miettiä ensin lapsen tarpeita eikä aikuisen mielihaluja.

Ja vaikka olisikin. Äiti päättää minkälaisen isän lapsi tarvitsee ja siksi varmasti moni mies tunteekin riittämättömyyttä. Ketju lukkoon. 

Jos valittavana on lapsesta huolehtiva ja lapsen kanssa aikaa viettävä mies tai omat juttunsa etusijalle laittava mies, niin kumpi sinun mielestä on parempi isä?

Ei kukaan valitse tietoisesti huonoa kumppania. Isästä ei vaan tiedä onko se hyvä isä ennen kuin lapsi on olemassa. Puhe on halpaa, mutta oletus on kuitenkin että lupaukset pidetään. Vätykset eivät sitten pidä ja joutavat luiskaan.

Ja äidit ovat tietenkin aina hyviä, niinhän se oikeuslaitoskin päättää. Tässähän se nyky-yhteiskunta pähkinänkuoressa: nainen ja vähemmistöt hyvä ja jalustalle nostettava, valkoinen mies paha ja potkittava.

Vierailija
1547/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on vähän samanlainen, vaikka meillä ei olekaan lapsia. Ei osallistu esimerkiksi lomien tai juhlien suunnitteluun eikä ole ikinä kartalla mistään. Ei myöskään ikinä järjestä meille mitään yhteistä, vaan kaikki jää minun harteilleni. Kieltämättä alan olla jo lopeensa kyllästynyt tähän yksipuolisen järjestelyyn, tuntuu että minä vastaan liikaa suunnittelusta ja järjestelyistä ja mies ikäänkuin tulee aina ns. valmiiseen pöytään. Auttaa ja hoitaa kyllä asioita, mutta vasta kun sanotaan mitä pitää tehdä. Asiasta keskustelu ei onnistu, vaan ottaa nokkiinsa. Jotain autismia tai narsismiako lienee?

Älkää vaan tehkö lapsia. Minä hölmö hölmö ihminen luulin, että meillä olisi erilaista, kun mies pitkään niin puhui haluavansa perheen ja lapsia. Ja kaikissa asioissa (ennen lapsia) vaikutti niin perhekeskeiseltä. Minua kaduttaa. Mutta myöhäistä on katua. Ap

Voisitteko käydä vaikka perheneuvonnassa juttelemassa? Ei mies välttämättä ole paha, ehkä on tosiaan saanut tuon mallin lapsuudenkodista? Että koti on paikka missä jokainen möllöttää omissa oloissaan. Tiedän, se tuntuu kurjalta jos on itse tottunut muuhun tai haluaa että tehdään toisin. Voisitteko tulla toisianne puolitiehen vastaan? Voisiko mies aloittaa siitä että hän tekee vaikka yhden jutun, pakkaa eväät tai lämmittää kaakaon kun lähdette viikonloppuna ulos? Tiedän että kuulostaa vähän lapsen ohjaamiselta mutta ehkä hän saisi luottamusta osallistua enemmän kun tulisi ensin pieniä onnistumisia. Kannattaa myös antaa myönteinen palaute lasten kuullen, se saattaa kannustaa osallistumaan enemmän. 

Vierailija
1548/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen reilu 30v perheetön mies. En myöskään ole kiinnostunut mistään hössötyksistä tai väkinäisestä yhdessäolosta, vaan koen suuremmaksi juhlan aiheeksi sen, että saan vihdoin olla rauhassa. En vietä omia synttäreitä tai jouluja tai muitakaan juhlia millään tavoin. Jos joku muu järjestää bileet ja saan kutsun, niin toki voin mennä, jos siltä sattuu tuntumaan, mutta väkisin minua ei saa tällaisiin raahattua. Tämä koskee myös jouluja, jolloin varaan yleensä itselleni reissun johonkin ulkomaille, jotta ei tarvitse osallistua mihinkään ah niin ihaniin, mutta samalla niin nähtyihin joulutraditioihin, jotka tuntuvat lähinnä kiusallisilta ja teennäisiltä, vaikka lapsena olivatkin hauskoja.

Näen sinun miehessäsi hyvin paljon samaa kuin itsessäni ja ymmärrän varsin hyvin, mistä hänen toiminnassaan on kyse. Anna hänen olla oma itsensä, äläkä väkisin patista mihinkään kissanristiäisiin tms. vaan osta hänelle vaikka matkalahjakortti joululahjaksi, jolla saa lähteä vaikka Rodokselle evakkoon joulun ajaksi keskenään. Kaikki eivät ole luonteeltaan seurallisia tai samanlaisia kuin sinä.

Ei voi aina ajatella itsekkäästi mikä minulle sopii parhaiten! Täytyy ajatella muitakin ja muiden toiveita, jos on vielä perheenkin perustanut. Tekstisi kuvaa mitä suurinta itsekkyyttä, miehistä on tullut tällaisia munattomia luusereita, jotka eivät ota vastuuta asioista eivätkä osallistu perheen yhteisiin asioihin. Minä minä minä.... Säälittävää.

Mitä kun se mies ei haluaisi aina niitä juhlia. Ajatteleeko nainen silloin epäitsekkäästi, että okei. Ei nyt juhlita. Ei aina tarvitse.

Vai tuleeko se tänne valittamaan, kun miestä ei taaskaan juhlat kiinnosta? Ajatteleeko nainen silloin epäitsekkäästi vai itsekkäästi?

Voi luoja. Nainen ajattelee niitä lapsia, joiden olemassaolo taas unohtui kommentoijalta.

Mutta kun se koskee kaikkia juhlia. Niin lasten synttäreitä, joulua, anopin synttäreitä ja ihan mitä kekkereitä vaan. Sinä puhut vaan niistä lasten synttäreistä. Ja kyllä, niihin isän kuuluu osallistua.

Mutta kuuluuko kaikkiin muihinkin vaikka ne ei oikein edes kiinnostaisi?

Pystytkö yhtään laajentamaan ajatusmaailmaasi? Vai ajatteletko itsekkäästi?

Avausessa esimerkkeinä olivat joulu ja lapsen synttärit. Anopin synttärit ja muut kekkerit revit omasta päästäsi. Niissä ei kai isän läsnäolo ole lapsen kannalta tarpeen, joten eiköhän se mies voi jäädä halutessaan kotiin jurottamaan. Juntin leimanhan siitä toki saa, mutta itseelleen se mies sen hankkii, joten sen kun hankkii.

Ps. En itsekään ole mikään juhlaihminen, mutta kohteliasuussyistä (ja miestäni ilahduttaakseni) osallistun hänen sukulaistensa juhliin. Samoin hän minun, vaikkei niistä nautikaan. Rakkaiden puolesta sitä tekee välillä juttuja, jotka eivät itsellä niin nappaa. Mutta ole sinä perheettömänä just niin juntti kuin haluat, ei kai se meille kenellekään muulle kuulu.

Et kai ihan tajunnut, että vastaus olikin sulle eikä ap:lle.

Vierailija
1549/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äiti niitä kasvatussuosituksia, pukeutumissuosituksia, vauvanhoitosuosituksia jne mitenkään itse keksi ja päätä, voi hyvä luoja miten typerä voikaan joku olla. Ja äiti tietysti toivoisi ettei tarvitsisi itse hoitaa kaikkea, ja jos haluaa olla semmoinen isä joka jättää kaiken tylsän äidille, niin kyllä siitä olisi syytä kertoa jo hyvissä ajoin ennakkoon vaimolle.

Ei pidä tehdä lapsia miesten kanssa jotka ovat tyhmiä. Mitä tämä kertoo naisesta joka silti niin tekee?

Aika suuri osa miehistä heittäytyy tyhmäksi tässä kohtaa. _Tee sinä kun osaat tuon niin paljon paremmin_ on ylistämällä alistamista, jota kuulee usein, kun mies haluaa välttyä tekemästä jotain itselleen vastenmielistä mutta pakollista hommaa. Näin oli meilläkin, mutta koska mieheni on oikeasti ihan fiksu ihminen, hän ymmärsi kyllä, kun asiasta puhuttiin. Kaikki eivät ymmärrä, valitettavasti.

Vierailija
1550/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lue lankaa niin huomaat, että täällä on todella paljon yleistyksiä siitä, miten miehet sitä ja miehet tätä. Se on miesvihaa. 

Samoin on vielä enemmän yleistyksiä siitä, miten naiset sitä ja naiset tätä. Se on naisvihaa, mutta ymmärrän, että sitä suotavat yksittäiset kirjoittajat, eivät kaikki.

Joka palstalta löytyy sovinisteja ja misogynistejä. En minä mene ylikselle itkemään että yhyy täällä on naisvihaa, vaikka se on siellä koko alustan kantava teema. Täällä sentään vain pieni vähemmistö laukoo yleistäviä kommentteja.

Vierailija
1551/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äiti niitä kasvatussuosituksia, pukeutumissuosituksia, vauvanhoitosuosituksia jne mitenkään itse keksi ja päätä, voi hyvä luoja miten typerä voikaan joku olla. Ja äiti tietysti toivoisi ettei tarvitsisi itse hoitaa kaikkea, ja jos haluaa olla semmoinen isä joka jättää kaiken tylsän äidille, niin kyllä siitä olisi syytä kertoa jo hyvissä ajoin ennakkoon vaimolle.

Ei pidä tehdä lapsia miesten kanssa jotka ovat tyhmiä. Mitä tämä kertoo naisesta joka silti niin tekee?

Mutta kun se biologinen kello tikittää ja siemenet on saatava sisään.

Vierailija
1552/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja äidit ovat tietenkin aina hyviä, niinhän se oikeuslaitoskin päättää. Tässähän se nyky-yhteiskunta pähkinänkuoressa: nainen ja vähemmistöt hyvä ja jalustalle nostettava, valkoinen mies paha ja potkittava.

Mihin perustat yleistyksesi? Jotenkin surullista, että täällä huudetaan miesvihaa, jota itse lietsotaan ja paisutellaan. Ei ole naisten vika, että joku mies itse sitä täällä viljelee.

Vierailija
1553/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätäkin ketjua lukiessa jää semmonen kutina, että miehet ovat suurimmaksi osaksi yksi kollektiivinen ryhmä paskakasoja.

Vierailija
1554/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käsitin jo aikoja sitten, että ei tälle foorumille ole järkeä runoilla munallisena mitään järkevää. Naisten pelikenttä ja hiekkalaatikko. Polkka myöskin sen mukaista. Palstan naiset tuntuvat kykenevän ajattelemaan asiat vain feminiinisestä näkökulmasta. Miehiä ei siinä kaivata.

Lopetinkin kaiken omasta mielestä järkevän tuhraamisen. Nykyään provoilen ja vitsailen fiilikseni mukaan. Onkin jo hyvä näppituntuma, mikä ärsyttää ja millä kerää mahtavimmat alapeukutukset.

Ruikutusketjut ei tuu ikinä loppumaan, joten hauskuutta riittää loputtomiin.

Vierailija
1555/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja. Nainen ajattelee niitä lapsia, joiden olemassaolo taas unohtui kommentoijalta.

Mutta kun se koskee kaikkia juhlia. Niin lasten synttäreitä, joulua, anopin synttäreitä ja ihan mitä kekkereitä vaan. Sinä puhut vaan niistä lasten synttäreistä. Ja kyllä, niihin isän kuuluu osallistua.

Mutta kuuluuko kaikkiin muihinkin vaikka ne ei oikein edes kiinnostaisi?

Pystytkö yhtään laajentamaan ajatusmaailmaasi? Vai ajatteletko itsekkäästi?

Maalitolppien siirtelyä.

Vierailija
1556/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on noin, niin sitten on. Mutta puhu itsestäsi äläkä yleistä.

Vierailija
1557/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on noin, niin sitten on. Mutta puhu itsestäsi äläkä yleistä.

Monelle on pakko saada ne siemenet sisäänsä ja lapsi maailmaan. Muuten tunnette epäonnistuneenne naisena. Tik tok kello tikittää.

Vierailija
1558/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tätäkin ketjua lukiessa jää semmonen kutina, että miehet ovat suurimmaksi osaksi yksi kollektiivinen ryhmä paskakasoja.

Jos tulet tänne ajatuksella, että spottaanpa tässä nyt taas sitä palstalle tyypillistä miesvihaa, niin toki sitä löydät. Samalla sinulta jää huomaamatta naisviha, jota on vähintään yhtä paljon, ellei enemmän. Mitä tuo kertoo sinusta ja tarkoitusperistäsi?

Vierailija
1559/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käsitin jo aikoja sitten, että ei tälle foorumille ole järkeä runoilla munallisena mitään järkevää. Naisten pelikenttä ja hiekkalaatikko. Polkka myöskin sen mukaista. Palstan naiset tuntuvat kykenevän ajattelemaan asiat vain feminiinisestä näkökulmasta. Miehiä ei siinä kaivata.

Lopetinkin kaiken omasta mielestä järkevän tuhraamisen. Nykyään provoilen ja vitsailen fiilikseni mukaan. Onkin jo hyvä näppituntuma, mikä ärsyttää ja millä kerää mahtavimmat alapeukutukset.

Ruikutusketjut ei tuu ikinä loppumaan, joten hauskuutta riittää loputtomiin.

On sulla köyhä elämä, jos tuollaisesta lapsellisesta jankkaamisesta ja peukutusten kyttäämisestä pitää elämääsi ilo repiä. Otan osaa.

Vierailija
1560/1808 |
27.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin perustat yleistyksesi? Jotenkin surullista, että täällä huudetaan miesvihaa, jota itse lietsotaan ja paisutellaan. Ei ole naisten vika, että joku mies itse sitä täällä viljelee.

Perustan yleistykseni feministien, jota tässäkin langassa on lähes kaikki naiset julistaneet kannattavansa, ulostuloihin, oikeuslaitoksen toimintaan ja jopa valtamedian asenneilmapiiriin.