Kun vietän tyttöjen iltaa toivon vain että paikalla olisi miehiä
Ja olisi jotain sutinaa. Jossain vaiheessa ajattelen vain että olisi ihana saada miehen läheisyyttä.
Kommentit (18)
Miten tyttöjenillassa voisi olla miehiä?
Olet varmaan töissä miesvaltaisessa paikassa ja et ole tottunut naisseuraan. Oletko naimisissa.
Yleensä alan loppuillasta halailemaan ja pussailemaan muita ja kuvittelen heidän olevan naisia.
M37
Sinulla on miehen puute. Yllättävän yleinen vaiva.
Sitten sun pitää mennä sekailtaan. Tyttöjenillassa on tyttöjä.
Unohtuuko se kotona odottava mies?
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan töissä miesvaltaisessa paikassa ja et ole tottunut naisseuraan. Oletko naimisissa.
Olen naisvaltaisella alalla. Olen vain ollut niin kauan ilman. Sinkkuna jo vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Sitten sun pitää mennä sekailtaan. Tyttöjenillassa on tyttöjä.
Menisin jos pääsisin, ei ole niin paljon tuttuja.
Miksi osallistut tyttöjen iltaan jos kaipaat miesseuraa? Vai tuleeko sinulle yllätyksenä illan aikana, että TYTTÖJEN illassa ei olekaan miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on miehen puute. Yllättävän yleinen vaiva.
Totta puhut
Kukaanhan ei pakota menemään tyttöjen iltaan tylsistymään. Mene miesten iltaan!
Vierailija kirjoitti:
Kukaanhan ei pakota menemään tyttöjen iltaan tylsistymään. Mene miesten iltaan!
En ole enään tekemisissä niiden naisten kanssa. En tunne hirveästi miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miten miehillä on kun ovat vain miesten seurassa.
Ilta valmistellessa vedetään pitkää tikkua siitä, kuka ottaa käsilaukun, huulipunan ja hameen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi osallistut tyttöjen iltaan jos kaipaat miesseuraa? Vai tuleeko sinulle yllätyksenä illan aikana, että TYTTÖJEN illassa ei olekaan miehiä?
En kehdannut alussa kieltäytyä. En olisi sinne halunnut mutta myöhemmin aloin keksimään tekosyitä. Nykyään minua ei enään pyydetä ja hyvä niin.
Otsikko ok, muu ei. En ajattele sutinaa vaan sitä, että ihmiset on luotu sekaryhmiin, ei kanalaumoihin. N
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta valmistellessa vedetään pitkää tikkua siitä, kuka ottaa käsilaukun, huulipunan ja hameen.
Kerran tupapillu, aina tupapillu, vetelet toisenlaisia tikkuja, eiks juu.
Miehet eivät pyydä minua miesten iltaan siksi en siihen osallistu.