Kerääköhän ollenkaan katsojia tuo Maria Veitola 26.10. vieraana Sanna Marin? :D
Ei varmaan kerää yhtään katsojia...
Ohjelmassa käydään läpi Marinin vaikeaa pääministerikautta.
Kommentit (308)
Todella moukkamaista Marinilta olla paljain varpain toisen huushollissa ja vielä sohvallakin!Sukat jalkaan!
Vierailija kirjoitti:
Katsoin mielenkiinnosta, ja alkoi ärsyttämään, kuten osasin odottaakin.
Marin itkee itse valitsemansa työnsä vaativuudesta ja tehtävistä joita on joutunut hoitamaan, vaikka kaikki tietävät että ne kuuluvat pääministerin virkaan. Päälle vähättelee biletyksensä määrää ja piilov*ttuilee kansalle. Ihan kuin pitäisi meitä tyhmänä. Ja Veitola komppaa ja nuolee p*rsettä.
Miten niin itkee? Marin puhui mielestäni hyvin asiallisesti työstään ja sen vaikutuksesta siviilielämäänkin. Ja mistä ihmeen piilov*ttuilusta puhut?
Vierailija kirjoitti:
Sanna Marin on Suomen itsenäisyyden ajan paras pääministeri. Hän on hoitanut hallituksineen korona kriisin, saanut työllisyyden ennätyslukemiin ja johdattanut Suomen Natoon.
Ei minua kiinnosta hänen ulkonäkönsä tai kesäloman vietto.
Tulokset puhuvat puolestaan!
EI! Tärkeintä on millaisen kuvan laittaa instaan!
Kyllä taas tästäkin ketjusta huomaa miten paha olo ihmisillä on.
Vierailija kirjoitti:
Moni pm:n fanittaja tuntuu olevan miespuolinen. Kyllä on alas menty. Säälittäviä nössöjä.
Täällä yksi! Lyön vetoa että voittaisin sinut kehässä, tatamilla ja kadulla. Semmoinen nössö.
Olipa hienosti leikattu kyseinen ohjelma. Marinin lautanen oli vuoroin täynnä ja vuoroin tyhjä, samaa kuvattua haarukallista näytettiin uudelleen monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella moukkamaista Marinilta olla paljain varpain toisen huushollissa ja vielä sohvallakin!Sukat jalkaan!
Kyllä näin on. En ikinä menisi toisen kotiin ilman sukkia ja vielä pitisin jalkoja toisen sohvalla.
Minä olen kesäisin aina ilman sukkia kuten valtaosa ihmisistä lämpimällä kelillä, vaikea niitä jalkoja on irroittaakaan vai kuljetatko sellaisia suojapusseja mukana? Itse en viitsisi mennä kengät jalassa.
Minä katson. Uteliaisuuttani tietysti,en ole kummankaan fani,en vihaajakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on. En ikinä menisi toisen kotiin ilman sukkia ja vielä pitisin jalkoja toisen sohvalla.
Minä olen kesäisin aina ilman sukkia kuten valtaosa ihmisistä lämpimällä kelillä, vaikea niitä jalkoja on irroittaakaan vai kuljetatko sellaisia suojapusseja mukana? Itse en viitsisi mennä kengät jalassa.
Mulla on avokassukat vähintään mukana. Paljaat jalat toisen kotona ei vaan tunnu oikealta.
Olipa puuduttavaa katsottavaa 🥱 Marin on laihduttanut itsensä tikuksi, vieläköhän menee aamulla 4 mukia kahvia. Miksiköhön Veitola tekee itsensä tahallaan rumaksi, nytkin hirveä pinkki pulipää ja riemunkirjavaa yhteensopimatonta rääsyä kaikki vaatteet 😳
Mun mielestä vastenmielinen persoona toi pm.
Jakso oli niin tylsä, että nukahdin puolessa välissä.
Lampukas kirjoitti:
Jakso oli niin tylsä, että nukahdin puolessa välissä.
Et menettänyt mitään, siinä sanottiin vain 5 kertaa vielä, että hän on ihminen joka on ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Marin on tosi hyvännäköisenä tuossa Veitolan haastattelussa. Onkohan tullut muutama kilo painoakin lisää? On tosi freesin oloinen.
Vähän saisi kiloja tulla lisää, on kovin laiha ikäisekseen. Kaunis on kyllä nytkin, mutta vähän lisää lihaksia ei olisi pahitteeksi.
Ei millään pahalla.
Sanoi lapsille, että ilmastonmuutoksen estämisessä ollaan myöhässä 😢
Voi, kuinka olen niin kaunis, ahkera ja maailmanlaajuisesti suosittu!
Surettaa jo etukäteen, etten saa hetkenkään rauhaa silloinkaan, kun en enää ole näissä hommissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on niin söde!
Kyllähän tuolle aamukahvit mielellään keittelisi <3 Harmi että on varattu.
Oletko nainen itse? Itse miehenä ei moinen lattaperse vedä puoleensa.
Itseasiassa hänellä on pieni mutta pyöreä treenattu timmi pyllerö jota kyllä voisi puristella. Tisutkin saaneet vähän kiloja viime vuoden jälkeen. Nätti naama. Alkaa olla aika sopiva.
Veitolaa ei vaan pysty kuuntelemaan...eikä katsomaan.
Maskedissa menettelee, hänen osuutensa suht vähäinen siinä.
Veitolan uskottavuus on mennyt jo aikoja, aikoja sitten. Myötähäpeää........