Kerääköhän ollenkaan katsojia tuo Maria Veitola 26.10. vieraana Sanna Marin? :D
Ei varmaan kerää yhtään katsojia...
Ohjelmassa käydään läpi Marinin vaikeaa pääministerikautta.
Kommentit (308)
Vierailija kirjoitti:
Sanoi lapsille, että ilmastonmuutoksen estämisessä ollaan myöhässä 😢
Ei kuitenkaan kertonut, miten itse on hallitusohjelmallaan onnistunut nopeuttamaan ilmastonmuutosta ja vähentämään monimuotoisuutta aika lailla esim. uusilla ratahankkeilla, joiden takia lähes 10 000 ha nyt kasvullista metsä- ja peltomaata siirtyy ratojen ja niiden huoltoteiden alle puhumattakaan siitä hiilidioksidimäärästä, joka tarvittavasta betonista ilmakehään siirtyy. Junaratoja kun ei voida tehdä uudenlaisesta päästöttömästä betonista, kukaan ei tiedä sen kestävyydestä. OLisi aika epämukavaa, jos tunnin junasta tulisi kolmen tunnin juna, koska matkanopeus voisi olla keskimäärin 40 km/h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin mielenkiinnosta, ja alkoi ärsyttämään, kuten osasin odottaakin.
Marin itkee itse valitsemansa työnsä vaativuudesta ja tehtävistä joita on joutunut hoitamaan, vaikka kaikki tietävät että ne kuuluvat pääministerin virkaan. Päälle vähättelee biletyksensä määrää ja piilov*ttuilee kansalle. Ihan kuin pitäisi meitä tyhmänä. Ja Veitola komppaa ja nuolee p*rsettä.
Miten niin itkee? Marin puhui mielestäni hyvin asiallisesti työstään ja sen vaikutuksesta siviilielämäänkin. Ja mistä ihmeen piilov*ttuilusta puhut?
Mitä hän puhui työstään? Itse kuulin lähinnä sen, että työ on raskasta ja vaikeaa ja hän joutuu matkustamaan Naton takia paljon, mutta unohti kokonaan, että sisäpolitiikka on pääministerin asia ja ulkopolitiikka presidentin. Mitä sisäpolitiikkaan kuuluvia asioita hän nosti esille ja mitä työtä hän on tehnyt vaikka työllisyyden edistämiseksi tai helpottaakseen varhaiskasvatuksen ongelmia?
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltä ihmiseltä ei voi saada kaikkea. Eli sillä tarkoitettiin siis mitä...???
Kertoi kyllä mitä tarkoitti. Yhdeltä ihmiseltä ei voi saada kaikkia rakkauden lajeja (lapsen, äidin, ystävien rakkaus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdeltä ihmiseltä ei voi saada kaikkea. Eli sillä tarkoitettiin siis mitä...???
Kertoi kyllä mitä tarkoitti. Yhdeltä ihmiseltä ei voi saada kaikkia rakkauden lajeja (lapsen, äidin, ystävien rakkaus).
Aika outo vastaus tilanteessa, jossa kyse oli parisuhteesta. Ei nostanut esille äitiä, lapsia tai kavereita, kun kyse oli suhteesta puolisoon.
Aika paljon Sanna puhui Marian päälle, ei malttanut kuunnella loppuun, mitä Maria oli kysymässä, tuntui rasittavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset oli iha turha juttu tossa ohjelmassa.
Mekaanista, ulkoaopeteltua lasten puheet. Eivät ymmärtäneet mitää pm:n puheesta. Ohi meni.
Aha. Minun mielestä Sanna puhui varsin selvästi ja lapset vaikutti ymmärtävän.
Kaikki nämä esiintymiset ruokkivat julkisuutta. Aivan naurettava esiintyminen tämä ohjelmakin, eikö jo vähempi riittäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on niin söde!
Kyllähän tuolle aamukahvit mielellään keittelisi <3 Harmi että on varattu.
Oletko nainen itse? Itse miehenä ei moinen lattaperse vedä puoleensa.
Itseasiassa hänellä on pieni mutta pyöreä treenattu timmi pyllerö jota kyllä voisi puristella. Tisutkin saaneet vähän kiloja viime vuoden jälkeen. Nätti naama. Alkaa olla aika sopiva.
Pieni lättänä perse. Mitään tekemistä minkään treenaamisen kanssa vaan syömättömyyden. Olen mies ja minullakin on isompi perse, vaikka olen tyypillinen lättänäperseinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset oli iha turha juttu tossa ohjelmassa.
Mekaanista, ulkoaopeteltua lasten puheet. Eivät ymmärtäneet mitää pm:n puheesta. Ohi meni.
Aha. Minun mielestä Sanna puhui varsin selvästi ja lapset vaikutti ymmärtävän.
Paskan marjat ja lapset ei näyttäneet tajuan mitään. Lopun woke huipennus oli niin imelää.
Kyllä ne lapset ymmärsi ja aihe oli heille selvästi oikeasti tärkeä ja kiinnostava. Eri asia pitäisikö olla? Tuon ikäisen ei tarvitsisi vielä huolehtia noin laajoista maailman ongelmista vaan nauttia huolettomasta lapsuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Veitolan uskottavuus on mennyt jo aikoja, aikoja sitten. Myötähäpeää........
Se on omituinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tottakai kerää. Absurdi kysymys.
Itse olen huomannut, että ihan "normielämässä", kun erilaisten ihmisten kanssa keskustelee, Sannasta kyllä tykätään ja häntä arvostetaan. En usko, että tällä palstalla saa kovin realistisen kuvan suomalaisten mielipiteistä.
Itse olen huomannut täysin päinvastaista. Varsinkin nuoret naiset (koulutetut kolmekymppiset) pitävät häntä itseään täynnä olevana tyhmänä bimbona.
Höpöhöpö. Itselläni on yliopistokoulutus ja pidän Sannaa fiksuna.
Tuo ei vielä kerro muuta kuin sen että myös yliopistosta voi valmistua ihmisiä, jotka eivät ole kovinkaan fiksuja.
Vierailija kirjoitti:
Huvittava pelko, ettei kiinnostus häntä kohtaan loppuisi juuri samalla sekunnilla, kun pääministeriys loppuu. Kyllä loppuu, on jo loppunut viime kesään.
Heh heh, paras vitsi kun itsekin olet tässä ketjussa.
Jotenki tuntuu, että Veitola oli itsekin vähän varpaillaan Sannan seurassa vrt. vaikka Hannele Laurin. Minkäänlainen tunnelma puolueen kokouksissa sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna on niin söde!
Kyllähän tuolle aamukahvit mielellään keittelisi <3 Harmi että on varattu.
Peukut 0-4?? Nyt ihan oikeesti, mikä ihmisiä niin risoo etteivät millään voi myöntää kyseessä olevan todella näyttävä ja sexy nainen :D
Ihan tavallisen näköinen ihminen, paitsi että olemus on hyvin kolkko.
Esimerkiksi täällä Tampereella näen jokaikinen päivä paljon näyttävämpiä naisia töissä ja vapaa-ajalla.
Mitä mä just luin? Trelaiset naisethan ei ole kyllä mitään näyttäviä vaan aivan tavallisia tallaajia, pukeutuvat joihinkin peppipitkätossusukkiksiin yms. Täällä ei näe koskaan kauniita ihmisiä, ei naisia ei miehiä!
Mä lopetin tän sarjan katsomisen kun tämä mielisteli jotain silikoni-Torppaa ja uskoi kaiken mitä se päästi suustaan.
Katsoin alusta vähän matkaa, mutta ohjelma oli erittäin teennäinen, enkä viitsinyt enää katsoa.
Ei vaan pääministeri ole edelleenkään oivaltanut, että biletys ei pääministerille käy. Kovasti hannaa edelleenkin vastaan, että hänkin saa pitää hauskaa. Ei saa. Veitola kysyi, entä jos silloin tapahtuu jotain kauheaa. Ei tullut asiallista vastausta. Harmi. Onko hän tyhmä??
Hän lupasi parantaa tapojaan Lahdessa. Asenteessa ei ole tapahtunut muutosta. Eikö hänellä ole edelleenkään selvää, että naapurissamme seuraa hirviö ja sitä pitää pelätä. Tai ehkä Marin pelkää, ja painuu kartsalle nollaamaan päänsä. Josko me muut tehtäisiin samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pääministeri ole edelleenkään oivaltanut, että biletys ei pääministerille käy. Kovasti hannaa edelleenkin vastaan, että hänkin saa pitää hauskaa. Ei saa. Veitola kysyi, entä jos silloin tapahtuu jotain kauheaa. Ei tullut asiallista vastausta. Harmi. Onko hän tyhmä??
Hän lupasi parantaa tapojaan Lahdessa. Asenteessa ei ole tapahtunut muutosta. Eikö hänellä ole edelleenkään selvää, että naapurissamme seuraa hirviö ja sitä pitää pelätä. Tai ehkä Marin pelkää, ja painuu kartsalle nollaamaan päänsä. Josko me muut tehtäisiin samalla tavalla.
Yritti vakuutella, että tietysti sitten toimii vaikka kesken bile-illan, jos sille tulee akuutti tarve. Kuitenkin laiminlyönyt sitä, että olisi tavoitettavissa, kun on jättänyt työpuhelimen pois.
Sehän on vaan faktaa - nautitaan tulevista lämpimistä. Jos ukkoloilla Saksassa perskarvat kärähtää, niin mitä me siitä.