Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tuliaiseksi, kun menen vierailemaan 23-vuotiaan miehen luo?

Vierailija
22.08.2008 |

En keksi mitään.. Kaikenlaiset patalaput sun muut tuntuvat hölmöiltä. En tunne miestä hirvittävän hyvin. Tykkää lauleskella.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkimmäisen antamista vielä harkitsen. Voi olla, että annan sen tilalta suklaata/kahvileipää.

Vierailija
2/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku lauluvihko sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaata

Jos omistaa oman sauna niin joku tuoksu laudeliina jne.

Vierailija
4/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta autoja rassaa.. :D Sattaa jopa olla, että olisi parempi mennä ilman tuliaisia ;-P

Pullo ja suklaata vois olla hyvä. Villasukatkin tuli mieleen :D Yleensä fiksut ihmiset niitä arvostaa ikään katsomatta.

Vierailija
5/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos menet sinne muuten vaan, mä vein viimeksi mieskylään käsiraudat ja kumeja.

Buhahah

Vierailija
6/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä en käytä mitään hormonaalista ehkäisyä. Tosin epäilisin kortsujen olevan liian suora vihjaus, en tiedä tullaanko etenemään sinne asti ;)

Kiitoksia jo tähän astisista vinkeistä!

Vierailija
7/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se kundikin odottaisi jotain siihen suuntaan etenemistä....mutta pelkää sun reaktiota.

Vierailija
8/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten kemiat pelaa kun tavataan. ollaan kyllä tavattu aiemminkin, mutta pitkälti olemme tutustuneet sähköisten viestimien välityksellä.

Vierailija
9/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se mulle, mä löydän vaan tyyppejä, joiden kolmas viesti käsittelee sitä että miten me se tehtäis.

Vierailija
10/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen / ne ku nautiskelette niin jo näet matsaako kemiat ja millainen on huppelissa

Vierailija
11/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulin että meette tyyliin miehesi veljen luo. eikä noita tapaamisia nykyään kutsuta treffeiksi?

älä nyt herra isä vie patalappuja potentiaaliselle panokumppanile.

vie viiniä. voitte sitten yhdessä siemailla.

ja kortsut mukaan tietenkin!! harrastatko sä ns. tuntemattomien kanssa heti seksiä ilman kortsuja. soo soo sanois terveydenhoitaja

Vierailija
12/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kieltämättä mun makuun liian varovaisia ollaan. Siksipä mä vähän epäilen, haluanko itsekään sekstata, jos ei miehestä löydy miestä tehdä hiukan aktiivisemmin aloitetta ja olla rohkea.

12: Muuten hyvä, mutten tiedä juoko hän ollenkaan viiniä! Ainakin hänen kaverinsa inhosi viiniä ja kävi sit mielessä josko tuollaiset nuoret pojat tykkää viinistä ollenkaan :D

13: Noh, kylään tai treffeille. Yöksi oon menossa, minusta se on enemmän kyläilyä kuin treffejä. Treffit miellän esimerkiksi kahvilassa tapaamiseksi, leffakäynniksi jne Kyllä mä kortsut otan joka tapauksessa, mutten taida viitsiä tuliaiseksi viedä :D Juu, ne patalaput unohdetaan ;)

Kiitos teille :) Ihania vastauksia.

Vierailija
13/13 |
22.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on näin vaikeata arvata, mistä toinen tykkäis ja mistä ei. Lisäksi, kun taidetaan olla taustoiltammekin kovin erilaisia.