Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jälkiehkäisy/raskausoireet???

Vierailija
17.06.2008 |

Onko teillä tietoa/kokemusta? Jouduin turvautumaan jälkiehkäisyyn 9 vuorokautta sitten. Nyt pari päivää on nännit olleet tosi kipeät. Voiko tämä johtua jälkiehkäisyn sisältämästä hormoniannoksesta vai viittaako alkaneeseen raskauteen? Olen ihan paniikissa. Voivatko raskausoireet alkaa näinkin pian?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin rintojen kipeytyminen liittyy kuukatisiin, ei välttämättä raskauteen.

Vierailija
2/6 |
17.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä jouduin pari kuukautta sitten myös ottamaan jälkiehkäisytabletit ja vähän reilun viikon kuluttua tuli vastaavia oireita ja tulikin ilmeisesti se nk. tyhjennysvuoto. Tähän aikaan ei siis olisi normisti ollut kuukautisia. kuukautiset tulikin sitten suht pian, silloin kun pitikin. eli oli siis yksi ylimääräinen vuoto siinä välissä jota edelsi alavatsakipua ja rintojen pingotusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tähän kysymykseen myös kokemuksia. Ellaone pilleristä 10 päivää ja vatsaa nipistelee.

Vierailija
4/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisi kummasti, jos tietäisin, mikä kierron päivä sulla on meneillään... Mut ei jälkiehkäisypilleri mun mielestä aiheuta enää uusia oireita tossa vaiheessa

Vierailija
5/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna raskaustestin tekoon, sillä se selviää

Vierailija
6/6 |
08.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut muutaman kerran je-pillerin ja joka kerta on tullut "raskauoireet". Myös kuukautiset ovat jääneet tulematta tai olleet myöhässä. Gyneni mukaan täysin normaalia..