Mikä tämä tinder miehien pyyntö päästä saunomaan on?
Tai vaihtoehtoisesti pyytävät minua luokseen saunomaan? Mikä oletus on, että kaikilla on sauna tai, että kaikki tykkäisivät saunoa? Ja minulle sauna on ns pyhä paikka, jossa käyn aina yksin, en koskaan toisen kanssa. Se on minulle paikka olla yksin ja rauhassa, omien ajatusten kanssa, paikka rentoutua. Alkaa ärsyttämään nämä saunojat.
Kommentit (73)
Onko naiset tosiaan niin sinisilmäisiä etteivät ymmärrä mitä tuossa haetaan?
Ei ihme että pelimiehet vievät teitä kuin litran mittaa.
Mä sain lyhyen ajan sisällä turhankin monta ehdotusta saunatreffeille. Siis nyt puhutaan ekoista treffeistä vieläpä! Varsinkin nämä kiipeilyä harrastavat (eivät kyllä halunneet lähteä ulkoilemaan mun kanssa) ehdottelivat tätä. Onkohan joku trendijuttu täällä pk-seudulla. Vähän sama kun kaikki yhtäkkiä muka harrastavat kiipeilyä ja/tai vaellusta. Oikeasti nainen vaan halutaan sinne sänkyyn ja ulkoilut saat unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun olin tinderissä, mainitsin monelle naiselle että saunaankin pääsee luonani. Ne jotka tulivat saunomaan, niitä kaikkia panin eka treffeille saunan lauteella.
Varmasti.
Mulla on sauna täys vessapaperia!
Vierailija kirjoitti:
Mä sain lyhyen ajan sisällä turhankin monta ehdotusta saunatreffeille. Siis nyt puhutaan ekoista treffeistä vieläpä! Varsinkin nämä kiipeilyä harrastavat (eivät kyllä halunneet lähteä ulkoilemaan mun kanssa) ehdottelivat tätä. Onkohan joku trendijuttu täällä pk-seudulla. Vähän sama kun kaikki yhtäkkiä muka harrastavat kiipeilyä ja/tai vaellusta. Oikeasti nainen vaan halutaan sinne sänkyyn ja ulkoilut saat unohtaa.
Alkaa olla aika kylmää ulkoiluun ja virtsatientulehdus uhkana. Mieluummin saunaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko naiset tosiaan niin sinisilmäisiä etteivät ymmärrä mitä tuossa haetaan?
Ei ihme että pelimiehet vievät teitä kuin litran mittaa.
Hölmö, väännetään nyt kuitenkin rautalangasta että vähä-älyistä kommunikointia tässä taivastellaan
Meikittäsaunaan kirjoitti:
Ei miehiä kiinnosta tukka ja meikki. Haluavat nähdä naisen ilman photosoppausta ja meikkiä.
Naiset, varsinkaan luonnollisella tavalla kiihottavat eivät koskaan usko että ovat eroottisimmillaan juuri aamulla täysin meikittä ja tukka sekaisin sängystä noustuaan kun tisut hölskähtelevät nännit pystyssä ohuen yöpaidan alla ja pikkuhousut ovat liimautuneet pakaroihin sekä uponneet sileään kamelinvarpaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiä kiinnosta tukka ja meikki. Haluavat nähdä naisen ilman photosoppausta ja meikkiä.
Naiset, varsinkaan luonnollisella tavalla kiihottavat eivät koskaan usko että ovat eroottisimmillaan juuri aamulla täysin meikittä ja tukka sekaisin sängystä noustuaan kun tisut hölskähtelevät nännit pystyssä ohuen yöpaidan alla ja pikkuhousut ovat liimautuneet pakaroihin sekä uponneet sileään kamelinvarpaaseen.
En näe, miten kukaan on eroottisimmillaan aamuhengityksensä kanssa.
Näitä "saunomaan"pyytelijöitä siellä riitti jo vuosia sitten. Yäk. Ja ihan viattomasti toki, saunominen on niin luonnollista suomalaisille.
Kannattaa vaan suorilta ohittaa tollaiset ehdottelijat. Ei kai kukaan oikeasti mene ensi tapaamisella saunaan. Seksiä vaan kinuavat.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa vaan suorilta ohittaa tollaiset ehdottelijat. Ei kai kukaan oikeasti mene ensi tapaamisella saunaan. Seksiä vaan kinuavat.
Kyllä mä joskus pokasin baarista muijan joka sitten kämpillä halusi lämmittää saunan. En malttanut odottaa niin kauaa vaan jo suihkun jälkeen mentiin paneen.
En näe, miten kukaan on eroottisimmillaan aamuhengityksensä kanssa.
Siksi 69 heti aamusta on logistisessa mielessä paras ratkaisu.
Mitä jos joku kerta menisi tuollaisen luokse saunaan? Siitä suihkuun ja sitten heipat.
Kyllä mä joskus pokasin baarista muijan joka sitten kämpillä halusi lämmittää saunan. En malttanut odottaa niin kauaa vaan jo suihkun jälkeen mentiin paneen.
Parikymppisenä yksi ihan kiva naaraspuolinen IT-nörttityttö jonka kanssa oltiin juteltu pitkään pyysi minut ihan ohimennen perjantaina kämpilleen sanomaan. Sillä oli saunallinen kaksio kaupungin laidalla.
Kun oltiin rakasteltu saunan jälkeen tämä oli aivan ihmeissään ja selitti ettei yhtään uskonut että minä olisin *suostunut* harrastamaan seksiä hänen kanssaan ja oli tosiaan kutsunut minut vain saunomaan (niin kuin vaikka tyttökaverin) siksi että saisi minut viettämään iltaa kanssaan.
No , oli erittäin tyytyväinen siihen että olin ymmärtänyt kutsun väärin. Oli kyllä hieman introvertti tapaus kun edes ajatteli että saunomaan kutsuminen tosiaan tarkoittaa vain saunomista.
Luuleeko miehet että naiset ovat niin pönttöjä että menee läpi tämä viaton saunominen. Ei kehtaa ihan suoraan vongata p*llua,niin tämä on sitten parempi..
Vierailija kirjoitti:
Luuleeko miehet että naiset ovat niin pönttöjä että menee läpi tämä viaton saunominen. Ei kehtaa ihan suoraan vongata p*llua,niin tämä on sitten parempi..
Kyllä siellä saunassakin olisi ihan kiva käydä pillun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan tykännyt saunomisesta!
Jos joku pyytäisi saunomaan; eipä ole vaikea arvata, mikä on pyytäjällä mielessä.No niinpä, se selänpesuhan se toinen kiertoilmaisu on. Tekeekö sitäkään oikeasti kukaan?
Selänpesu on alunperin ollut viatonta niinkuin saunominenkin. Vähän sellaista rapsutatko selkääni kun en itse yllä.
Masentavaa jos nämäkin on seksualisoitu.
Että tulisitko tirkisteltäväksi saunan vai suihkun puolelle?
Vierailija kirjoitti:
Läähpuuhsexiwaut taas joltain peräkammarinpojalta
Jotenkin todella avuttoman kuvan saa ihmisestä jos pitää tuollaisia kiertoilmauksia käyttää. Tai sitten on niin lapsellinen että luulee naisilla halujen heräävän parhaiten kun ollaan alasti 80-asteisessa pikkukopperossa ja/tai kelmeästi valaistussa suihkutilassa. Alastomuus= tilanteen eroottisuus :'D