Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä tämä tinder miehien pyyntö päästä saunomaan on?

Vierailija
21.10.2022 |

Tai vaihtoehtoisesti pyytävät minua luokseen saunomaan? Mikä oletus on, että kaikilla on sauna tai, että kaikki tykkäisivät saunoa? Ja minulle sauna on ns pyhä paikka, jossa käyn aina yksin, en koskaan toisen kanssa. Se on minulle paikka olla yksin ja rauhassa, omien ajatusten kanssa, paikka rentoutua. Alkaa ärsyttämään nämä saunojat.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tykännyt saunomisesta!

Jos joku pyytäisi saunomaan; eipä ole vaikea arvata, mikä on pyytäjällä mielessä.

No niinpä, se selänpesuhan se toinen kiertoilmaisu on. Tekeekö sitäkään oikeasti kukaan?

Ikäihmiset ja vanhukset käyttää tuota sanontaa kun ovat jo siihen niin tottuneet. Seksiä silloin ehdottelevat.

Vierailija
22/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kato kun on epäkohteliasta kysellä suoraan potentiaalisen partnerin varallisuudesta mutta epäsuorasti asiaa voi haarukoida.

Jos tänä päivänä joku ilmoittaa että "täTottakai saonominen sopii, meillä on SÄHKÖSAUNA kuumana aamusta iltaan joka päivä" niin poka on varmaan aivan törkeän ökyrikas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäin miettimään tässä enemmänkin aloittajan kommenttia siitä että sauna on pyhä paikka jossa aina saunotaan yksin. Entäpä sitten jos sen Tinder saga loppuu onnellisesti ja päädyt parisuhteeseen? Saatte lapsia? Mulle ainakin olisi ihan dealbreakser jos toinen aina saunoisi yksin puhumattakaan siitä ettei lapset pääsisi mukaan.

Vierailija
24/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa sinne tinderiin kirjottaa, että vihaat saunomista porukassa.?

Vierailija
25/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse jäin miettimään tässä enemmänkin aloittajan kommenttia siitä että sauna on pyhä paikka jossa aina saunotaan yksin. Entäpä sitten jos sen Tinder saga loppuu onnellisesti ja päädyt parisuhteeseen? Saatte lapsia? Mulle ainakin olisi ihan dealbreakser jos toinen aina saunoisi yksin puhumattakaan siitä ettei lapset pääsisi mukaan.

AP on tindermurheitaan AV:lla ruotiva nainen. Kertoo enemmän kuin pyhät paikat ja saunakutsut.

Vierailija
26/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuukia miehiä kun eivät raaski näillä sähkön hinnoilla omaa saunaa lämmittää.

Vierailija
27/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en miehenä uskalla mennä naisen kanssa saunaan. Pelkään, että naisella olisi pahat mielessä ja joutuisin ahdistelluksi.

Vierailija
28/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuukia miehiä kun eivät raaski näillä sähkön hinnoilla omaa saunaa lämmittää.

Tarkan markan miehiä.

"Emmä mittän pillu kaipa mut kunnon sauna ja kuuma suihku kyl kelpa!"

Vierailija
29/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluavat seksiä. simple.

Thomas More teoksessaan Utopia kirjoitti, että ennen avioliittoa parin pitäisi nähdä toisensa alasti, että voivat tarkastella mielyttääkö potentiaalinen kumppani silmää.

Melko radikaalia 1500-luvun katoliselta.

Vierailija
30/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saunomista ehdotettu tännekin. Kiva näyttäytyä ekoilla treffeillä tukka laitettuna ja kivat meikit vs saunomisesta naama punaisena tukka latteana.

Se on sellainen nolo yritys nähdä toinen nakkena (tai pyyhkeessä, heh), mukamas rennon suomalaisen kasuaalin toiminnan verukkeella. Saunovathan kaverit ja työporukatkin -tyyppisesti.

Älkää suostuko 😅

Vierailija
31/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin tinderissä, mainitsin monelle naiselle että saunaankin pääsee luonani. Ne jotka tulivat saunomaan, niitä kaikkia panin eka treffeille saunan lauteella.

Vierailija
32/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa nähdä tissit. Eikö ole ihmeellistä kun on tissit.

Kadehtivat naisia jotka voi nähdä tissit peilin kautta vaikka koko ajan!

Vierailija
33/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat vihtoa sun kiukaan kuumaksi ja kiulun kosteaksi.

Vierailija
34/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna on pyhä paikka, siellä ei nussita. Ei kusta viemäriin. Ei kiroilla eikä riidellä. Mutta voi tietysti mennä perheen kanssa, jos käyttäytyy hyvin.

Vierailija
35/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna on sexuaalinen paikka jossa on hyvä tutkia toisen sukuelimiä hieman hämyisessä ympäristössä.

Vierailija
36/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sauna on sexuaalinen paikka jossa on hyvä tutkia toisen sukuelimiä hieman hämyisessä ympäristössä.

Uusimman Tuntemattoman sotilaan jännittävin kohtaus oli Paula Vesala saunassa. Vilahtiko siellä jotain vai ei?

Vierailija
37/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan näin on ollut kun sinä olit nuori 50 vuotta sitten.

Vierailija
38/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tökerö yritys saada kotiintilattuna seksiä (tai ainakin alaston nainen). 

Vierailija
39/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet voi juosta saunaan miten vaan, eri asia naisella joka käyttää meikkiä ja/tai laittaa tukkaa. Ja sitten kuitenkaan meikitön lättätukka ei viehätä niitä miehiä. Seksi ja toisen nakuna näkeminen heti tuossa on tarkoituksena.

Vierailija
40/73 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehiä kiinnosta tukka ja meikki. Haluavat nähdä naisen ilman photosoppausta ja meikkiä.