Mikä tämä tinder miehien pyyntö päästä saunomaan on?
Tai vaihtoehtoisesti pyytävät minua luokseen saunomaan? Mikä oletus on, että kaikilla on sauna tai, että kaikki tykkäisivät saunoa? Ja minulle sauna on ns pyhä paikka, jossa käyn aina yksin, en koskaan toisen kanssa. Se on minulle paikka olla yksin ja rauhassa, omien ajatusten kanssa, paikka rentoutua. Alkaa ärsyttämään nämä saunojat.
Kommentit (73)
Ovat likaisia miehiä, joiden hygienia ei ole kunnossa.
Saunojat on pahimpia, varsinaisia auervaaroja. Pysy kaukana!
Hyi. En menisi. Vihaan muutenkin saunomista.
En minä ainakaan mihinkään saunaan pyydä. Joskus oon sanonut että on sauna lämmin ja laatikko kylmää lonkeroa, mutta en stana saunomaan ole pyytänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mistä Intiasta olet kotoisin. Suomalainen ei muuta tarvitsekkaan kuin saunan...
Ai niinku että jos joku ehdottaa kahveja, niin kieltäydytään. Sitten mutistaan palstalla että "en mä juo kahvia. Eikä mulla oo keitintäkään."
En ole koskaan tykännyt saunomisesta!
Jos joku pyytäisi saunomaan; eipä ole vaikea arvata, mikä on pyytäjällä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä Intiasta olet kotoisin. Suomalainen ei muuta tarvitsekkaan kuin saunan...
Ohis mutta mulla on periaatteessa kaksikin saunaa, enkä ole saunonut varmaan vuosikymmeneen.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pyytäisi saunomaan; eipä ole vaikea arvata, mikä on pyytäjällä mielessä.
No niinpä, se selänpesuhan se toinen kiertoilmaisu on. Tekeekö sitäkään oikeasti kukaan?
Sauna on mukavaa rentoutumista. Siinä ei ole mitään eroottista tai seksuaalista.
Haluaa piparia. Eivät vain uskalla ääneen sanoa. Hohhoijakkaa taas. Tuommoiset reppanat vois jättää kotiansa pelailemaan omilla peleillään.
Haluavat nähdä sut nakuna tietenkin. Ja varman toivovat että se johtaisi johonkin kuumaan saunaseksiin. Tai suihkuseksiin, tai pukkariseksiin.
Käsite, "laittaa pökköä pesään", saa tässä uuden ulottuvuuden.
Saunomista ehdotettu tännekin. Kiva näyttäytyä ekoilla treffeillä tukka laitettuna ja kivat meikit vs saunomisesta naama punaisena tukka latteana.
Vierailija kirjoitti:
Sauna on mukavaa rentoutumista. Siinä ei ole mitään eroottista tai seksuaalista.
No miksei voi olla jos ensimmäistä kertaa näkisi toisen alasti...
Mutta tuskinpa se siitä saunasta on kiinni, se on vain semmoinen tapa heittää että tulepas kylään, ja vaikka yöksikin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku pyytäisi saunomaan; eipä ole vaikea arvata, mikä on pyytäjällä mielessä.No niinpä, se selänpesuhan se toinen kiertoilmaisu on. Tekeekö sitäkään oikeasti kukaan?
Tuo on muuten hirvein kiertoilmaisu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan mihinkään saunaan pyydä. Joskus oon sanonut että on sauna lämmin ja laatikko kylmää lonkeroa, mutta en stana saunomaan ole pyytänyt.
:-D
Tuskin kieltäytyvät, jos ehdotat pelkkää suihkua.