VILLAHAALARI TARJOUSTALOSTA??
Kukaan ostanut, mitä maksaa? Oon joskus aikasempina vuosina ostanut sieltä ja oli halvempi kun muualla ja ihan lämminkin silti. niin ja jos joku on nyt käynyt, niin minkäs värisiä oli?
Kommentit (6)
ominaisuuksissa on eroa kutakuinkin 180 astetta
sovittakaa ihmeessä ennen ostamista, malli on tosi omituinen! Sopii lapsille, joilla on hirmu pitkät jalat selkään verrattuna, tuon mitoitusvirheen näkee kyllä ihan haalaria silmäilemällä ja esim. Jonathanin haalariin vertaamalla.. Siksi kai ovatkin niin halpoja.
Mittasuhteet ovat tosiaan pikkaisen hassut eli niska-haaramitta on nafti. Meillä haalari on sopiva kun on muualta vähän reilu. Lahkeet ovat kyllä ihan hyvänmittaiset, ei liian pitkät.
Tältä vuodelta ei kokemusta, mutta maksaa ainakin prismassa yli 30¿. Itse päädyin ostamaan JJ:sta motion wear villahaalarin puoleen hintaan eli 15¿. Käytössäkin on jo ollut ja hyvältä vaikuttaa. Vaikka puolihintapäivät onkin jo ohi niin villahaalarit oli edelleen alessa muistaakseni 20¿.
Koululaisille ostin motion wear ohuet fleecetakit+housut välivaatteeksi 10¿/asu eli todella edullisesti.
ELi Tarjoustalossa oli Greenhill Villahaalari 27,90 ja " merkitön" suomessa valmistettu 25,90!
jesper juniorissa villahaalarit 19 euroa! Pojille vaan vähän hassu väri vihreä/ruskea, mutta tyttöjen väri oli nätti. En kattonut sen tarkemmin mitä kokoja ja oliko ihan 100% villaa, kun en itse tarvitse.