Kaisan tilille sataa koko ajan liikaa rahaa, eikä kukaan Helsingin kaupungilla osaa auttaa
Kommentit (25)
Sarastia tekee takautuvasti asioita, jotka saattavat sitten lipsahtaa tarkistusajon jälkeenkin maksuun. Eli vaikka palkka olisi tarkistettu ja ok, oikeaan maksuajoon saattaa silti mennä jotain ylimääräistä jostain ihan pienestäkin syystä tai ilman että ikinä saa tietää vastausta että miksi se teki niin kuin teki. Ketutti kyllä ja paljon käyttää ohjelmaa, jonka käyttöön ei saanut tarpeeksi koulutusta tai tukea muutoksen aikana huhti-touko-kesäkuussa. Minä sain tarpeekseni koko pskasta. T. Palkanlaskija
KIVAT MÄTKYT TULOSSAAAA. Mulle kävi joskus noin, että syksyllä maksettiin loppupalkka lomarahoineen ja sitten pyydettiinkin maksamaan takaisin. Noh maksoin. Sitten keväällä, kun olin jo uudessa työssä nää rahat maksettiin mulle uudestaan. Kivat mätkyt vaan tuli sitten sille vuodelle :/
Vierailija kirjoitti:
Sarastia tekee takautuvasti asioita, jotka saattavat sitten lipsahtaa tarkistusajon jälkeenkin maksuun. Eli vaikka palkka olisi tarkistettu ja ok, oikeaan maksuajoon saattaa silti mennä jotain ylimääräistä jostain ihan pienestäkin syystä tai ilman että ikinä saa tietää vastausta että miksi se teki niin kuin teki. Ketutti kyllä ja paljon käyttää ohjelmaa, jonka käyttöön ei saanut tarpeeksi koulutusta tai tukea muutoksen aikana huhti-touko-kesäkuussa. Minä sain tarpeekseni koko pskasta. T. Palkanlaskija
Ootkohan sä se, joka siirtyy/siirtyi meille? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan sä se, joka siirtyy/siirtyi meille? :)
Henkilöstövaihtuvuus on ollut kesästä saakka niin suurta, että vähän epäilen.
Just samaa pohdin.
Nyt kuntoon palkat tästä eteenpäin, ja jengiä käymään läpi tässä välissä persiilleen maksetut palkat.
Hirvee tilanne työntekijälle, vaikuttaa niin moneen asiaan!