Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaisan tilille sataa koko ajan liikaa rahaa, eikä kukaan Helsingin kaupungilla osaa auttaa

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä viheltäisin pelin poikki, nyt.

Palkat tästä eteenpäin maksetaan vaikka manuaalisesti laskemalla.

Sillä aikaa tarpeeksi porukkaa tutkimaan siitä hetkestä alkaen, kun homma alko mennä turalleen. 

Maksaahan tämä, mutta vielä enemmän maksaa, jos tämä typeryys saa jatkua.

Just samaa pohdin.

Nyt kuntoon palkat tästä eteenpäin, ja jengiä käymään läpi tässä välissä persiilleen maksetut palkat.

Hirvee tilanne työntekijälle, vaikuttaa niin moneen asiaan!

Vierailija
22/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarastia tekee takautuvasti asioita, jotka saattavat sitten lipsahtaa tarkistusajon jälkeenkin maksuun. Eli vaikka palkka olisi tarkistettu ja ok, oikeaan maksuajoon saattaa silti mennä jotain ylimääräistä jostain ihan pienestäkin syystä tai ilman että ikinä saa tietää vastausta että miksi se teki niin kuin teki. Ketutti kyllä ja paljon käyttää ohjelmaa, jonka käyttöön ei saanut tarpeeksi koulutusta tai tukea muutoksen aikana huhti-touko-kesäkuussa. Minä sain tarpeekseni koko pskasta. T. Palkanlaskija

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIVAT MÄTKYT TULOSSAAAA. Mulle kävi joskus noin, että syksyllä maksettiin loppupalkka lomarahoineen ja sitten pyydettiinkin maksamaan takaisin. Noh maksoin. Sitten keväällä, kun olin jo uudessa työssä nää rahat maksettiin mulle uudestaan. Kivat mätkyt vaan tuli sitten sille vuodelle :/

Vierailija
24/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sarastia tekee takautuvasti asioita, jotka saattavat sitten lipsahtaa tarkistusajon jälkeenkin maksuun. Eli vaikka palkka olisi tarkistettu ja ok, oikeaan maksuajoon saattaa silti mennä jotain ylimääräistä jostain ihan pienestäkin syystä tai ilman että ikinä saa tietää vastausta että miksi se teki niin kuin teki. Ketutti kyllä ja paljon käyttää ohjelmaa, jonka käyttöön ei saanut tarpeeksi koulutusta tai tukea muutoksen aikana huhti-touko-kesäkuussa. Minä sain tarpeekseni koko pskasta. T. Palkanlaskija

Ootkohan sä se, joka siirtyy/siirtyi meille? :)

Vierailija
25/25 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä se, joka siirtyy/siirtyi meille? :)

Henkilöstövaihtuvuus on ollut kesästä saakka niin suurta, että vähän epäilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän