Miksi me suomalaiset olemme niin negatiivisia
vaikka meillä on asiat hyvin. Miksi jatkuvasti etsitään vikoja. Kaikki tekevät virheitä. Kaikki saavat olla ihmisiä, omanlaisiaan persoonia. Se on rikkaus.
Kommentit (31)
Emmehän ole. Miksi puhut palturia ja vähättelet meidän hienoa rotua?
Se on kulttuurissa valitettavasti, toki kaikkien kohdalla se ei pidä paikkaansa. Sellanen orja mentaliteetti, johtunee varmaa ihan sieltä alusta kun Ruotsi ja Venäjä oli meiän valtiaita. Suomi ei koskaa päässy yli siitä eikä osannu liikkuu eteenpäin.
No sehän siinä on kun meillä menee liian hyvin. Pakko keksiä olemattomia ongelmia.
Pahin on " laumasieluisuus". Kun joku höynättää lähdetään mukaan miettimättä. Tästä on viime aikoina ollut isot merkit.
Älä höpötä. yleisin veriryhmä on A+
Tulepa ap elämään mun elämää,niin ymmärrän,miksi ollaan negatiivisia.
Olemme maailman yksi onnellusimmista kansoista? Tätä en ymmärrä. Ihan muunlainen kuva tullut.
Vierailija kirjoitti:
No, anna palaa, niin katsotaan. ap
No mitäpä muuta nyt teit itse kuin lietsoit negatiivisuutta valittamalla kun on niin negatiivista ja kauheaa :D
Ilo pintaan vaikka sydän markänis. Posia peliin vaikka pahalta tuntuu. Kuorihan se on tärkeintä. Hekoheko.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monisairas, miehen elätti. Mies elättää yksin koko perheen ja valittaa jatkuvasti, kuinka on raskasta. Sitä vuosikymmenestä toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai katso sairastellen instaa. Se ei ole mun, mutta ehkä sitten ymmärrät,miksi jotkut on negatiivisia.
On positiivisia. Asioita vain halutaan kehittää. Ja osaa tutkia voiko vaikka työturvallisuutta lisätä tms.
Tunkkysenkin ääni määrä alkoi 666-ja jotain. Näen sen negatiivisena. Olen negatiivinen ja uskon salaliittoihin.
Vierailija kirjoitti:
Se on kulttuurissa valitettavasti, toki kaikkien kohdalla se ei pidä paikkaansa. Sellanen orja mentaliteetti, johtunee varmaa ihan sieltä alusta kun Ruotsi ja Venäjä oli meiän valtiaita. Suomi ei koskaa päässy yli siitä eikä osannu liikkuu eteenpäin.
Ihan varmasti juontaa tuolta juurensa semmoinen alistunut pessimismi ja uhriutuminen. Sukupolvelta toiselle. Tunnistan tämän omassa suvussani ja parhaani mukaan koitan katkaista ketjun
Varmaan siksi että maailmaa myöten tallotaan varpaille
Siitä on jo vuosikymmeniä, kun kollega tuosta noin vain totesi: "Täällä on aina niin negatiivista." Hän oli työpaikan valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Olemme maailman yksi onnellusimmista kansoista? Tätä en ymmärrä. Ihan muunlainen kuva tullut.
Pelkkää propagandaa
Älä yleistä. Minä ainakin olen positiivinen. Antaa muiden sitten valittaa ja jankuttaa miten paljon lystäävät.