Mitä sinä ET pelkää? Minä aloitan
Lentämistä, miekkosia, eläimiä... Muuta ei tule nyt mieleen.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeällä ulkona kävelyä en pelkää kauheasti (on jonkin verran katuvaloja kuitenkin), monia koiria ei tule pelättyä - joskaan en halua antaa nuolla kättä koska viimeksi oli haava ja tuli virus sitä kautta, isoja jäniksiä (joku kertoi pelkäävänsä "kauriin kokoisia" rusakoita, yksi oli ollut kuulemma omenapuun luona), henki- ja ufojuttuja (ainakaan kaikkia), nelikymppisiä miehiä (muistan kun olivat poikasia). En huuda jos lepakko lentää ympärillä tai näen hiiren, yritän ymmärtää niiden sielunelämää. Hyönteisten kohdalla olen hysteerikko, pitäisi olla sinkut pelastava hyönteistiimi.
Hiirestä tuli mieleeni. Olen nähnyt muutamia kertoja kaupungissa ihan yhtäkkiä vipeltämässä jotain hiiriä tmv. ja jotenkin tullut tosi ällöttävä fiilis, vaikka nehän kuuluvat luontoon! :D En pelkää hiiriä, mutta jotenkin ne inhottavat kuitenkin tuolla ulkona saastaisina vipeltäessään. Hyönteiset ovat kuvottavia. Täytyy olla todella minimaalinen ötökkä, etten välitä siitä.
Ap
Metsähiiri on aikas söpö ja päästäinen ihan ok mutta vipeltää kauheasti. Kaupungissa on monia cityeläimiä. Näin viimeksi supikoiran, sekin oli mielestäni kauhean söpö ja sympaattinen.
En pelkää enää näyttää heikkoa ja tunteikasta puoltani.
M.30 jolle vahvana oleminen on aina ollut tapa selvitä.