Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinä ET pelkää? Minä aloitan

Vierailija
20.10.2022 |

Lentämistä, miekkosia, eläimiä... Muuta ei tule nyt mieleen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näin naisena en pelkää omalla kohdallani kives- tai eturauhassyöpää :D

Vierailija
2/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärpäsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:ta

Vierailija
4/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintuja ja pimeää en pelkää.

Vierailija
5/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ois voinu tehdä peukutusketjun

Vierailija
6/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunoita, vadelmia, pölyimureita ja hyödyllisiä mikrobeja.

Vierailija
7/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi tämä olla nuolitusketjukin.

Ap

Vierailija
8/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemaa.

Vierailija
9/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelin, että tämä olisi ollut katkelma jostakin hoono-soomi-ihminen kohtaa avaruusolennon -tarinasta.

Vierailija
10/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pieniä pirujakaan.

Vierailija
11/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pelännyt koronaa enkä mahdollista sotaa. Muuten olen ahdistunut ja neuroottinen luonne kylläkin.

Vierailija
12/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys, varsinkin minulle kun pelkään lähes kaikkea

Vierailija
13/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ET pelkäät.

T. Äikän ope

Vierailija
14/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää ilmaston muuttumista.

En varsinaisesti pelkää ydinsotaakaan. Jos kaikki muutkin ihmiset menevät sen myötä, niin mennään sitten.

Vierailija
15/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltaa ja polliisia

Vierailija
16/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kyllä hammaslääkäriäkään voi sanoa pelkääväni. Pelkään toki hampaideni puolesta, että on reikää ja ties mitä vaivaa, koska haluaisin pitää ne mahdollisimman hyvässä kunnossa, mutta se tuntuu mahdottomalta, kun on esimerkiksi tosi syvät purupinnat. Mutta sanon vielä hammaslääkärin.

Ap

Vierailija
17/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimeällä ulkona kävelyä en pelkää kauheasti (on jonkin verran katuvaloja kuitenkin), monia koiria ei tule pelättyä - joskaan en halua antaa nuolla kättä koska viimeksi oli haava ja tuli virus sitä kautta, isoja jäniksiä (joku kertoi pelkäävänsä "kauriin kokoisia" rusakoita, yksi oli ollut kuulemma omenapuun luona), henki- ja ufojuttuja (ainakaan kaikkia), nelikymppisiä miehiä (muistan kun olivat poikasia). En huuda jos lepakko lentää ympärillä tai näen hiiren, yritän ymmärtää niiden sielunelämää. Hyönteisten kohdalla olen hysteerikko, pitäisi olla sinkut pelastava hyönteistiimi.

Vierailija
18/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rssiä. En vaikka ne pellet koittavat ihmisiä ydinaseillaan pelotella.

Vierailija
19/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimeällä ulkona kävelyä en pelkää kauheasti (on jonkin verran katuvaloja kuitenkin), monia koiria ei tule pelättyä - joskaan en halua antaa nuolla kättä koska viimeksi oli haava ja tuli virus sitä kautta, isoja jäniksiä (joku kertoi pelkäävänsä "kauriin kokoisia" rusakoita, yksi oli ollut kuulemma omenapuun luona), henki- ja ufojuttuja (ainakaan kaikkia), nelikymppisiä miehiä (muistan kun olivat poikasia). En huuda jos lepakko lentää ympärillä tai näen hiiren, yritän ymmärtää niiden sielunelämää. Hyönteisten kohdalla olen hysteerikko, pitäisi olla sinkut pelastava hyönteistiimi.

Hiirestä tuli mieleeni. Olen nähnyt muutamia kertoja kaupungissa ihan yhtäkkiä vipeltämässä jotain hiiriä tmv. ja jotenkin tullut tosi ällöttävä fiilis, vaikka nehän kuuluvat luontoon! :D En pelkää hiiriä, mutta jotenkin ne inhottavat kuitenkin tuolla ulkona saastaisina vipeltäessään. Hyönteiset ovat kuvottavia. Täytyy olla todella minimaalinen ötökkä, etten välitä siitä.

Ap

Vierailija
20/23 |
20.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei pelota, kun oppii tuntemaan pelon tulee rohkeaksi ja rohkeus on sitä, että oppii pitämään pelkonsa kurissa.

Kannattaa kokeilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä