Viikko laihdutettu ja vain -0,4 kg
Ja minulla on 20 kg ylipainoa, ajattelin että painoa tippuisi alussa vähintään 1-2 kg viikossa.
Kommentit (12)
Sulla joko ei ole ollut nestettä joka lähtisi, tai sitten olet edelleen käyttänyt ruoka-aineita, jotka kerryttävät nestettä elimistöösi.
Joo mulla lähtenyt viikossa 1,8kg. Tänään oli eka aamu kun ei laskua ollut, eli nyt alkaa tasaantua / hidastua pudotusvauhti.
Olet vasta ihan alussa. Jos nyt luovutat, et ainakaan laihdu.
Vuodessahan tuo 20kg on poissa tuolla tahdilla
Ihan hyvä saavututs. Minulle oli yllätys yli nelikymppisenä laihduttaessa, että mitään isoa alkuromahdusta ei enää tullut ja koko dieetti vedettiin läpi äärimmäisen hitaalla painon putoamisella. Joka päivä kävin tunnin reippaalla kävelyllä ja energiansaanti oli 1200kcl ja paino tippui noin 1,5kg kuukaudessa. Ylipainoa oli noin 10kg
Sehän tekee 10 viikossa 4kg ja 20 viikossa 20kg.
Jos se noin menisi, niin ihan varmasti olisi paras tulos kokonaisuuden kannalta ja pienentää suuresti riskiä, että kilot tulisi heti takaisin.
Laihduttaminen ei ole 100 metrin sprintti vaan elämän mittainen maraton.
Laihdutan normaalipainon sisällä ja tällä viikolla -1,1 kg. Mitä oikein syöt?
Puoli kiloa viikossa on ihan hyvä laihdutustulos. Kesäksi on tuolla vauhdilla vyötärö kaventunut 10 senttiä.
Siis jos ajatus on loppuikänsä elää hoikempana.
Paino voi vaihdella monesta eri syystä. Naisilla enemmän kuin miehillä kuukautiskierron vuoksi. Viikko on aivan liian lyhyt aika tehdä mitään johtopäätöksiä mistään.
Tuo on juuri sopiva tahti. Lisäksi olisi hyvä pitää vaikka kymmenen kilon pudottua tasannevaihe, ettet mene säästöliekille.
No mitä olet syönyt päivittäin?