Firmojen pikkujoulukausi lähestyy. Mikä on syy, että jätät taas väliin?
Koska jokaisessa työpaikassa on ne samat naamat, jotka eivät osallistu näihin. Vuodesta toiseen. Mikä on syy?
Kommentit (120)
En jaksa katsoa sitä, kun osa ottaa liikaa viinaa ja alkavat örveltää.
Ei ole kiinnostusta osallistua, onneksi ei ole pakollista.
Lisäksi vuorotyö, joten en tiedä pääsevätkö sinne edes kaikki ilmoittautuneet, kun osan pitää olla töissäkin.
Ei kiinnosta. Mulla on vapaa-ajalleni parempaakin tekemistä.
Haluan pitää välit työkavereihin neutraaleina. Työelämä ja vapaa-aika on kaksi eri asiaa, jotka pidän tiukasti erillään.
En oikein kuulu mihinkään työporukkaan joten istuisin siellä yksikseni. Ei huvita mennä katsomaan muiden hauskanpitoa ja tuntemaan itseni ulkopuoliseksi.
Ei huvita katsoa muiden örvellystä. En muutenkaan pidä erityisemmin työkavereistani. Lähinnä siedän heitä.
Sos tilanteiden pelko eikä minkäänlaista mielenkiintoa tutustua vanhoihin mammoihin työajan ulkopuolella. N33
Käyn yleensä vain syömässä ja lähden kotiin sen jälkeen. En jaksa katsella kun osa työkavereista tai muiden osastojen työntekijöistä vetää kännit. On tullut nähtyä kaikenlaista sekoilua ja pettämisiä.
T. Töissä valtiolla
Osallistun jos saan ylityökorvaukset pikkujouluihin tuhlaamastani ajasta.
Mä olen onneksi töissä sellaisessa puljussa, joka ei koskaan järjestä henkilökunnalle mitään. Ei pikkujouluja, eikä mitään muutakaan rentoutumis- tai motivointi-tapahtumia/päiviä. Meidän ainoa tehtävä on puurtaa pienellä palkalla hommia, joka päivä, ja unohtaa kaikenlainen humputus. Pääasia on tehdä omistajista rikkaita, mahdollisimman vähillä kuluilla.
Siksi kun firman ämmät ei tajua, mitä EI tarkoittaa. On vitt umaista tehdä duunia mykkäkoulussa juhlien jälkeen.
Olen käynyt pikkujouluissa aina kun mahdollista, mutta nyt jätän väliin, koska matkaa yli 500 km ja sekä matkakulut että yöpyminen pitää maksaa itse. Aion kirjoittaa tästä jokaikiseen työtyytyväisyyspalautteeseen seuraavan vähintäänkin kahden vuoden ajan negatiivisena palautteena
Firmassa on pari lähestulkoon alkoholistia ja pomo taas ei muuten vaan kestä viinaa mutta haluaa ehdottomasti että kaikki juhlat pidetään kosteina. Ei jaksa katsella sitä örvellystä.
Mitä hemmetin järkeä jossain firmojen pikkujouluissa on?
Ei tartte osallistua, kun ei meillä niitä järjestetä 🤷
Meillä on niin hyvä työilmapiiri ja porukka siellä töissä ja huippupomo joten ei pelkoa, että en osallistuisi, tänäkään vuonna. Bileet on osin pomon kotona, osin muualla.
En osallistu ikinä! Luojan kiitos ei ole pakko, en jaksa katella työkavereita vapaa-ajallani, riittää työaikana. Eivätkä he ole mun kavereita. Lisäksi kaikki tyhy,tyky päivät on karseita,pakkopullaa,huh hu.
En käytä vapaa-aikaa I mihinkään työhön liittyvään
Ei kiinnosta.
Turhanpäiväinen ajanviete vailla sisältöä.