Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin myymään tori.fi:ssä

Vierailija
19.10.2022 |

Vajaa 2kk sitten päätin alkaa myymään meille tarpeettomia tavaroita tori.fi:ssä, jotta voisin kattaa näillä "tuloilla" esim. joululahjahankintoja, jos/kun rahat käy tiukille tulevina talvikuukausina.

Suurin osa myymistäni tavaroista on maksanut 5-10€ ja olen nyt saanut kasaan 95 euroa.

Kyllähän tuolla pian saa hankittua vaikka lahjakortin vaatekauppaan teinille, mutta melko suppea kassa kuitenkin kertynyt 😅 Toisaalta koen tori-myymisen aika helpoksi ja vaivattomaksi.

Oletteko muut yrittäneet kerätä rahaa tuleville kuukausille jotenkin ja millä menestyksellä? 😊

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt kaverin tori-kokemuksia kuunnellut niin paikka tuntuu olevan täynnä ihmisiä joilla ei ole minkäänlaista ajan käsitettä tai sitten vaan ykskaks lopetetaan vastailematta viesteihin eikä saavuta ollenkaan hakemaan tavaraa jonka kaupoista sovittu.

Olen hiljattain alkanut myymään Torissa ja lyhyellä kokemuksellani ehkä viidesosa on tuollaisia tuuliviirejä, jotka lakkaavat vastaamasta tai tekevät jo sovitun noudon kanssa oharit. Minulla on nyt toistamiseen sama tyyppi aiheuttanut hankaluuksia, ekalla kerralla hän teki oharit mutta ajattelin antaa vielä mahdollisuuden kun tähän kyseiseen tavaraan ei ole jonoakaan, virhe.  Taidan seuraavaksi estää hänet, en jaksa enää säätöä.

Estoon vain. Mä laitan estoon kaikki oharien tekijät ja ghostaajat. Toista kertaa en saman tyypin kanssa aikaani tuhlaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi