Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin myymään tori.fi:ssä

Vierailija
19.10.2022 |

Vajaa 2kk sitten päätin alkaa myymään meille tarpeettomia tavaroita tori.fi:ssä, jotta voisin kattaa näillä "tuloilla" esim. joululahjahankintoja, jos/kun rahat käy tiukille tulevina talvikuukausina.

Suurin osa myymistäni tavaroista on maksanut 5-10€ ja olen nyt saanut kasaan 95 euroa.

Kyllähän tuolla pian saa hankittua vaikka lahjakortin vaatekauppaan teinille, mutta melko suppea kassa kuitenkin kertynyt 😅 Toisaalta koen tori-myymisen aika helpoksi ja vaivattomaksi.

Oletteko muut yrittäneet kerätä rahaa tuleville kuukausille jotenkin ja millä menestyksellä? 😊

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole yrittänyt.

Vierailija
2/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 tuote. Yli 500e just myytiin. Rahat on tilillä ja odotetaan hakua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myyn pinppaa, mutta en torissa.

Vierailija
4/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu tosi paljon myytävistä tuotteista että paljonko voi saada. Jos myyt uuden telkkarin ja ps5:n niin saat 1000e, jos myyt kasan käytettyjä lasten vaatteita niin saat 100e.

Vierailija
5/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljollas lähtee

Vierailija
6/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No riippuu tosi paljon myytävistä tuotteista että paljonko voi saada. Jos myyt uuden telkkarin ja ps5:n niin saat 1000e, jos myyt kasan käytettyjä lasten vaatteita niin saat 100e.

Näinhän se on ja aloituksestakin kävi ilmi! Mutta tätä ei kysytty 😅

Vierailija
7/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tarpeetonta tavaraa eikä edes autoa. Tällä hetkellä ei ole mitään mitä myydä.

Vierailija
8/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin jo kaiken. Myisin itsenikin, jos joku ostaisi vanhan ja raihnaisen akan.

Vierailija
9/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mene enää mitään. yks ja sama ihminen vaan kirjoittaa mulle eri nimillä "jenni, henna jne" että moi, voisin noutaa tämän, koska sopisi? sitten ei ikinä vastaa viesteihin

Vierailija
10/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalaista sisustustavaraa ja vaatteita, astioita...

N. 800 euroa olen torilta saanut nyt muutaman kuukauden sisällä.

Vierailija
11/41 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekalaista sisustustavaraa ja vaatteita, astioita...

N. 800 euroa olen torilta saanut nyt muutaman kuukauden sisällä.

Hyvin olet saanut myytyä!

Vierailija
12/41 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vein Ihan kivijalka kirppikselle,paikka oli kallis mutta viikosta jäi 244e käteen.Pulloja keräämällä lokakuussa tullut jo 52e (asun lähiössä eli niitä löytyy hyvin).Torilla mennyt myös astiota ja talvivaatetta noin 300e:lla.

Vierailija
13/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä, nyt kasassa 150€. On tuolla torissa välillä kyllä kausia ettei tule mitään yhteydenottoja ja sitten taas välillä kauppa käy kiivaammin. Tänään tein jopa neljät kaupat!

Ap

Vierailija
14/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitystä, nyt kasassa 150€. On tuolla torissa välillä kyllä kausia ettei tule mitään yhteydenottoja ja sitten taas välillä kauppa käy kiivaammin. Tänään tein jopa neljät kaupat!

Ap

Kiva saada vähän ylimääräistä ja samalla päästä tarpeettomasta tavarasta eroon.

Vierailija
15/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kiva saada vähän ylimääräistä ja samalla päästä tarpeettomasta tavarasta eroon.

Tulee kyllä hyvä fiilis! 😄 Vintiltä olen myynyt mm. pieniä huonekaluja, mitä on sinne nosteltu tähän taloon muuttaessa 8 vuotta sitten, eli ihan turhaa tavaraa meille. Ajattelin, että romulavalle joutavat, mutta nyt onkin saanut itse vähän rahaa siitä, että pääsevät muualle käyttöön 🙂

Vierailija
16/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vähän turhauttaa Tori-myynti, nyt on sattunut kohdalle monta rasittavaa tyyppiä peräkkäin.

Vierailija
17/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän turhauttaa Tori-myynti, nyt on sattunut kohdalle monta rasittavaa tyyppiä peräkkäin.

Just tänään mietin, kun noita kauppoja tein ihan kotiovella, että on ollu kyllä onni, että kaikki ostajat ovat olleet todella mukavia. Aina sitä vähän miettii varsinkin jos sopii kaupat tehtäväksi omassa kodissa.

Mutta on näihin viikkoihin mahtunut niitäkin, jotka kyselevät toistuvasti jonkin tuotteen perään, sopivat jopa että seuraavana päivänä noutavat ja sitten loppuu viestittely.

Vierailija
18/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin Arabian astioita halvalla, koska minulle tarpeettomia ja toimitustapana vain nouto. Joku oli kiinnostunut ja kysyi, onnistuuko tuoda 95 km päähän. Ettäs kehtaavat.

Vierailija
19/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri sain Torista ilmaisen tuotteen, edellinen varaaja ei ikinä noutanut tuotetta.

Tällaisia tinkaajia, varaajia, noudon lykkääjiä ja lopulta saapumatta jääviä saa kiusakseen random sälän myyjä/lahjoittaja.

Vierailija
20/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljollas lähtee

Paljolla sanassa ei ole "s" kirjainta. Haaveile pillusta sitten vasta kun osaat kirjoittaa.

"Paljolla lähtee?"

ja

"Paljollas lähtee?"

ovat täsmälleen yhtä puhekielisiä ja periaatteessa kieliopillisesti virheellisiä ilmaisuja.

Sivusta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi