Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloin myymään tori.fi:ssä

Vierailija
19.10.2022 |

Vajaa 2kk sitten päätin alkaa myymään meille tarpeettomia tavaroita tori.fi:ssä, jotta voisin kattaa näillä "tuloilla" esim. joululahjahankintoja, jos/kun rahat käy tiukille tulevina talvikuukausina.

Suurin osa myymistäni tavaroista on maksanut 5-10€ ja olen nyt saanut kasaan 95 euroa.

Kyllähän tuolla pian saa hankittua vaikka lahjakortin vaatekauppaan teinille, mutta melko suppea kassa kuitenkin kertynyt 😅 Toisaalta koen tori-myymisen aika helpoksi ja vaivattomaksi.

Oletteko muut yrittäneet kerätä rahaa tuleville kuukausille jotenkin ja millä menestyksellä? 😊

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vähän turhauttaa Tori-myynti, nyt on sattunut kohdalle monta rasittavaa tyyppiä peräkkäin.

Auto jopparit päivystää torilla. Pyysin autosta 2900e, tämä pyynti oli  pikkasen halvempi kun autoliikkeessä. Torin pimeitten autojen kauppiaat  tarjosi käteisellä 1500-1700e  järestään?!?

Kysyin että voivatko maksaa suoraan tililleni, ei kuulema onnistu? ainostaan rahat käteen kauppa onnistuu?? Aika outoa kaupan käyntiä!

En myynyt huijjareille, annoin vaihdossa luotettavaan autoliikkeeseen.

Vierailija
22/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin Arabian astioita halvalla, koska minulle tarpeettomia ja toimitustapana vain nouto. Joku oli kiinnostunut ja kysyi, onnistuuko tuoda 95 km päähän. Ettäs kehtaavat.

No tuohon kannattaa vastata:ennakkomaksu taksista ja tavarasta niin mikäs siinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myin Arabian astioita halvalla, koska minulle tarpeettomia ja toimitustapana vain nouto. Joku oli kiinnostunut ja kysyi, onnistuuko tuoda 95 km päähän. Ettäs kehtaavat.

No tuohon kannattaa vastata:ennakkomaksu taksista ja tavarasta niin mikäs siinä

Kyllä siinä parin tunnin tuntipalkkakin pitäisi periä myyjän omasta ajankäytöstä. Sitäpaitsi ihan yhtä helppo sieltä 95 km takaa on huristella meille taksilla.

Vierailija
24/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyikö ihan, että voitko kuskata hänen osoitteeseensa vai kysyikö, että kulkeutuuko jostain peräkyliltä lähimpään kaupunkiin omien menojesi mukana?

Vierailija
25/41 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin myydä. Parempi ilmaus.

Vierailija
26/41 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko antaa jotain vinkkejä sujuviin tori-myynteihin?

Vierailija
27/41 |
10.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt tavaraa fecebookissa olevilla osti ja myynti palstoilla. Olen tienannut yli tuhat euroa tänä vuonna. Kaikkea tavaraa on vielä varastossa jota myyn.

Vierailija
28/41 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko antaa jotain vinkkejä sujuviin tori-myynteihin?

Ota selkeät ja hyvät kuvat tuotteista. Mittaa esim. korkeudet ja leveydet jo valmiiksi ja ilmoita ilmoituksessa, hyvät kuvaukset. Joku näitä kysyy kuitenkin. Ole aktiivinen ja vastaa viesteihin mahdollisimman nopeasti. Nämä ainakin tuli äkkiseltään mieleen.

Vierailija
29/41 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt viime päivinä tuli tehtyä pari isompaa myyntiä, ja nyt yhteensä 300€ tienattu joululahjarahoja! 😄

AP

Vierailija
30/41 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen turhautunut tuhista kyselijöistä. Kuvia lisää tai joko on mennyt ?

Vierailija
31/41 |
21.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myin jo kaiken. Myisin itsenikin, jos joku ostaisi vanhan ja raihnaisen akan.

Laita punalappu ja nätti pakkaus.

Vierailija
32/41 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myynti tällä hetkellä 535€. Nälkä kasvaa syödessä ja vapaapäivät on menneet kaappeja penkoessa. Vähän sain puolisonkin innostumaan tästä ja sitä kautta jotain elektroniikkaa saatu myytyä 😄 Tämä myynti auttaa kyllä nyt paljon tässä joulun alla, mutta uskoisin, että joulun jälkeen annan jäljelle jääneiden ilmoitusten vanheta ja pidän vähän taukoa tästä hommasta 😅

AP

Vierailija
33/41 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä uskaltautunut myymään Torissa tai Huuto.netissä, kun AV:lla on niin paljon juttuja hupihuutajista ja kieroilijoista. 

Vierailija
34/41 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä uskaltautunut myymään Torissa tai Huuto.netissä, kun AV:lla on niin paljon juttuja hupihuutajista ja kieroilijoista. 

Mun mielestä kannattaa kokeilla. Mä olen nyt useamman kuukauden myynyt eikä ole huonoja kokemuksia sattunut kohdalle. Mä itse arvostelen tuotteeni aina mielummin vähän ala- kuin yläkanttiin, niin tuskin tulee ostajallekaan pettymystä. Ja kannattaa muistaa, että mikään ei pakota sua tekemään kauppoja ensimmäisen tai toisen yhteydenottajan kanssa. Jos on oudot tai huonot vibat, niin teet kaupat jonkun toisen kanssa. Hupihuutelijoita on aina, mutta itseäni ne ei ole pahemmin häirinneet, jätän omaan arvoonsa.

Vierailija
35/41 |
26.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kannattaa kokeilla. Mä olen nyt useamman kuukauden myynyt eikä ole huonoja kokemuksia sattunut kohdalle. Mä itse arvostelen tuotteeni aina mielummin vähän ala- kuin yläkanttiin, niin tuskin tulee ostajallekaan pettymystä. Ja kannattaa muistaa, että mikään ei pakota sua tekemään kauppoja ensimmäisen tai toisen yhteydenottajan kanssa. Jos on oudot tai huonot vibat, niin teet kaupat jonkun toisen kanssa. Hupihuutelijoita on aina, mutta itseäni ne ei ole pahemmin häirinneet, jätän omaan arvoonsa.

AP

Vierailija
36/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä mahtuu joukkoon, mutta suurin osa on onneksi ihan normaalia väkeä.

Minua kyllä nyt turhauttaa, kun yhdestä tavarasta on tullut jo neljältä eri henkilöltä viestiä että onko vapaa jne. mutta kukaan ei ole sitten jatkanut kauppoja loppuun asti.

Vierailija
37/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te avaatte ovenne ja datanne jollekin tuntemattomalle "ostajalle"? En ikinä myisi torissa mitään.

Vierailija
38/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te avaatte ovenne ja datanne jollekin tuntemattomalle "ostajalle"? En ikinä myisi torissa mitään.

Kaupat voi myös sopia julkiselle paikalle ja puhelinnumeroakaan ei ole nykyään pakko antaa jos ei halua, viestittely hoituu torin kautta.

Vierailija
39/41 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt kaverin tori-kokemuksia kuunnellut niin paikka tuntuu olevan täynnä ihmisiä joilla ei ole minkäänlaista ajan käsitettä tai sitten vaan ykskaks lopetetaan vastailematta viesteihin eikä saavuta ollenkaan hakemaan tavaraa jonka kaupoista sovittu.

Vierailija
40/41 |
16.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt kaverin tori-kokemuksia kuunnellut niin paikka tuntuu olevan täynnä ihmisiä joilla ei ole minkäänlaista ajan käsitettä tai sitten vaan ykskaks lopetetaan vastailematta viesteihin eikä saavuta ollenkaan hakemaan tavaraa jonka kaupoista sovittu.

Olen hiljattain alkanut myymään Torissa ja lyhyellä kokemuksellani ehkä viidesosa on tuollaisia tuuliviirejä, jotka lakkaavat vastaamasta tai tekevät jo sovitun noudon kanssa oharit. Minulla on nyt toistamiseen sama tyyppi aiheuttanut hankaluuksia, ekalla kerralla hän teki oharit mutta ajattelin antaa vielä mahdollisuuden kun tähän kyseiseen tavaraan ei ole jonoakaan, virhe.  Taidan seuraavaksi estää hänet, en jaksa enää säätöä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme