Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***ELOISAT loppuviikkoon (pe-su)***

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mukavaa oli ja sai jutella kunnolla. Kivoja äitejä paikalla!

Minä en edes oikein huomannut niit vastapäisiä kundeja, mahtoiko niitä muka mammojen imetykset kiinnostaa? Sitä on jo niin tottunut esittelemään rintavarustusta ties kelle, että mä pystyisin imettää vaikka suorassa lähetyksessä ;)

Joo mukavaa tosiaan oli ja Johto oli johdonmukainen paikka, jonne mahtui hyvin vaunuilla. Sen verran hiljaista on kuitenkin arkipäivisin. Kampin keskus ei muuten ole mikään mahtava mesta, jotenkin niin sieluton (jjos ostoskeskuksilla nyt muka sielu on)

KARHEAT POSKET: Täälläkin pojulla, käytämme perusvoidetta.

RYTMI: Eipä ole päivärytmiä vielä oikein löytynyt, yörytmi, etenkin viime yö oli ihana, sillä poju nukkui KOKO YÖN aamu 8:aan asti!!

KÄDET: Löytyneet, eli neljä kappaletta käsiä joko suussa tai jumppalelussa;)

MAHALLAAN OLO: ei vieläkään viihdy kumpikaan.

Vierailija
22/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ja vilkutukset Jamssan vauvalle, joka niin kovasti kujerteli ja hymyili vieressäni. Ihastus oli molemminpuolista ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä sitä vaan pulautellaan...

pia875: Nimimerkkikaimalla onkin sitten ihan melkein tasan kuukauden nuorempi vauva kun meillä :) Mulla on jostain nettikaupasta hankittu pemmikaanin trikoinen ja se sopii mun mittoihin hyvin. Hug a bub taitaa olla myös suosittu palstalaisten keskuudessa. Voihan niitä käydä kokeilemassakin useassa kaupassa.

ikarus81: Meilläkin on tuhinaa ja ähinää viiden jälkeen eikä täälläkään tiedetä että miksi...Ai ni lampaantaljoja muuten ikeasta jotain 35 egee oisko ollu. Mäkin ehkäpä hankin sellaisen vielä vaunuihin.

omppupomppu: normaali ilmiö että ei ihan yhtä pinkeenä enää ole. itsekin ostin tänään yhden koon pienemmän imetys liivit. Iltaisin ne ainakin on nyt sitten hyvät. Sitten mulla ainakin käynyt kanssa niin että joku päivä kun ollut pikkasen tyhjempää niin sitten on vaan tilattu lisää eli syöty useammin.

kretukka: Täälläkin rakkiprobleemaa aina välillä, taas on pistettä rappusien porttia sileäksi niin että puusilppua on lattiat täynnä. Ärsyttää kun kohta varmaan alkaa syömään jotain muuta mitä ei voi korvata niin helposti.

VAATTEIDEN KIERRÄTYS:

Itse olen saanut siskolta ja yhdeltä ystävältä aika paljon näitä ihan pieniä ja olen jotain kirppikseltäkin muutaman ostanut ihan huvikseen kun menee kaikki niin nopeasti pieneksi. Ehkäpä enemmän olen sen takia kierrätykseen osallistunut kun se tuntuu mielestäni hyvältä ajatukselta ei niinkään sen takia ettenkö niitä vaatteita kaikkia uusinakin voisi ostaa. Niin ja onhan niitä omia uusia asuja + lahjaasuja tietenkin aika paljon kertynyt niitäkin. Niin ja tänään oli päällä itsetekemät villa-asut. Niitä on ihanaa tehdä.

Höh mies ei ole tullut kotiin eikä mitään tietoa koska olisi tulossa vaikka lennon piti muka olla kahden aikaan Helsingissä. Varmaan taas akku sopivasti loppu niin ei pysty soittelemaan ja ilmoittelemaan. On vaan pyhäinpäivän aatto niin kauppaan olisi vielä lähdettävä kun eihän ne huomenna ole auki...Muistakaapas tämä juttu palstasiskot!

Vierailija
24/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas toi mies kävi tossa pyörähtämässä ja läks raksahommiin. Otti koululaisen mukaan joten ollaan sitten pikkukaksikon kanssa täällä ihan keskenämme. Välillä vähän tökkii ja nyt tuntuu, että tosi pahasti. En vaan yksinkertaisesti ole mitään yksinviihtyvää tyyppiä ja etenkin koko ilta yksin kahden alle 2veen kanssa tökkäsee nyt pahasti:(

Taidoista: Kädet ovat olleet löytyneenä varmaan pari kolme viikkoa ja siitä seurauksena PEUKKU löytää tiensä suuhun turhan usein. pohdinkin tässä että pitäskö alkaa nukuttaan sukat käsisssä jos sitten unhotas sen peukun imemisen?? Onko kokemuksia? Oliverille ei kelvannu edes tutti saati sitten peukku, mutta neidille käy kai mikä tahansa mitää imeä voi. Kääntymisestä ei ole vielä merkkejäkään - johtuu varmaan osittain siitä, että kauheesti en tyttöä voi lattialla pitää. Ensinnäkin toi vajaa metrinen terminaattori on vähän turhan kiinnostunut ajoittain ja nyt kun tuli kylmät niin tuntuu, että tuolla lattianrajassa vetää niin että viuhuu. Mutta eiköhän tuo aikanaan pyörähdä. oliverkin oli muistaakseni pikkasen yli 4kk ennen kun lähti rullaamaan.

Omaa napaahan tämä nyt oli, mutta näin meillä!

Vieteri

Vierailija
25/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti työpaikan saunailtaan. Ei osannut oikein edes päättää meneekö vai ei. Itse olen ihan tattisnakki vaikka nukuin pienet päiväunetkin. Varmaan päivällä ollut liikaa tekemistä. No, kunhan ei tule kännissä kotiin kauheen myöhään! Pelottaa vähän tämä ilta, kun en ole ollut vauvan kanssa kahdestaan yhtään iltaa synnytyksen jälkeen...miten saan nukkumaan ja mitä jos mulla menee hermot enkä jaksa koko iltaa viihdyttää kaveria..? No, eiköhän tämä suju. Pitää vain luottaa itseensä.

Hyh! Nyt kyllä sitterissä oleva kaveri haiskahtaa kakalle. Pitänee mennä vaihtamaan vaippa! = ) Makailee tuossa silmät auki välillä ja ihmettelee. Kohta varmaan on taas nälkäkin.

Tilasin tuolta Pompolista MobyWrap-merkkisen kantoliinan. Katsotaan miten sen kanssa sujuu. Ei ollut kallis. 38euroa.

Tänään Patrik on nukkunut aika paljon. Toivon mukaan saan hänet ajoissa yöunille!

T: Pia

Vierailija
26/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiitokset minunkin puolesta tapaamisessa olleille. Oli oikeasti tosi mukavaa. Ne kundit kyllä katseli aika hymyssä suin välillä meitä, mutta mun mielestä ihan positiivisella mielellä. Ihania vauvoja oli kaikkien söpöliinit. Just miehelle sanoin, että meidän vauva tais ollakin se pienin (mä kyllä olen tottunut tähän jo edellisten kanssa).

ELO22: Tyttö kyllä ihastui suhun ihan todella. Sussa taitaa olla sitä jotain ;)

PIA74: oli muuten aika tympeä nainen siellä junassa. Vielä kotonakin mua oikein harmitti.

KIERRÄTYKSESTÄ: Mä olen säästänyt suurimman osan lasten vaatteista, enkä varmaan raaski tämänkään jälkeen niistä luopua kokonaan. Aika paljon olen tavaroita ja vaatteita lainaillut kavereille ja itsekin saanut tosi paljon lainaan ja omaksi. Meidän BB-rintareppu on ollut tähän mennessä kolmella omalla ja neljällä vieraalla lapsella käytössä 10 vuoden aikana. Ja edelleen on toimiva peli. Ja kun noi meidän tytöt on niin kirppusia, niin usein saadaan ikätovereilta niille pieniksi jääneitä vaatteita. Meidän 9-v tyttö sai just kahdelta kaveriltaan vaatteita, toiselta tuli esimerkiksi 2 todella hienoa toppatakkia. Ja farkkuja tuo meidän isoin tyttö on saanut todella paljon. Kaapissa odottaa kuudet! 150cm farkut sitä, että tyttö tuosta vielä hiukan kasvaisi...

KANTOLIINA: pia875 kyseli joku päivä muistaakseni. En ole mikään kokenut liinan käyttäjä, käytän ehkä kerran viikossa. Mutta ostin itselleni sellaisen trikoisen kantoliinan, joka maksoi vain 35 euroa. Ostin sen Espoon Villiankasta. Se kylläkin oli silloin tarjouksessa, muistaakseni oikea hinta oli 50e, mutta mulle se on toiminut ihan hyvin noin ekaksi liinaksi.

Ja sitten kai pitää lopettaa ja palata takaisin rakentamaan tyttöjen kanssa legokaupunkia. Kolmas rakennuspäivä meneillään... Seuraava projekti on junarata ja sitten onkin kaikki isommat jutskat tehty, enää vain autoja jäljellä...

Jamssa + tytsy 2,5kk

Vierailija
27/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tuon puolison kera puhetta, että lähtisin siihen pikkujoulutapaamiseen silloin joulukuussa, vaan...(nolotus) en muista mikä päivä se oli? Olisi tuon miehen helpompi kysyä pekkasta sille päivälle :) Mie kun en taho ajaa Helsingissä! Vaikka kyllähän sinne Chicosiin oli helppo tulla kuitenkin.

Tänään oli hieno ilma ja Jaakko jaksoi vedellä vaunuissa unia 9-13.00, taisi siinä tulla uusi ennätys! Muutenkin poika on nukkunut tänään tosi hienosti. Saas nähdä huomenna, kun pitäisi lähteä ajelemaan tuonne Savon sydämeen :)

Rytmeistä: Meillä on jonkinlainen rytmi kyllä kai? Aamu alkaa tuossa klo 6.30-7.30. Pari tuntia jaksaa poika valvoa ja sitten nukkuu päiväunet pihalla vaihtelevasti 1h-4h. Iltapäivällä nukkuu parit pienet 30min unoset ja yöunille käypi siinä 20.30-21.00. Yöllä sitten herää kerran 03-04 välillä :D velliä, maitoa ja soseita menee sitten noilla väleillä vaihtelevasti.

Pubuko se jutteli siitä Isän käsikirjasta, oli tosi oiva vinkki! Mie sen heti panin tilaukseen, ei taida ihan isänpäiväksi ehtiä, mutta jouluksi sitten :)

Mitäs mulla muuta? Pitihän miun jotaki vielä, kun kerta aloin, mutta kunen muista :D

Eria keralla Jaakon 5kk 3vk (2kk 3 vk)

Vierailija
28/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä suht sama rytmikin:)

siit nan1 en oo varma..kun teet jauheesta niin teetkö valmiiks annokset kaappiin yötä varten vai miten? vai keitätkö veden valmiiks ja sit lämmittää ja lisää jauhot?

Vierailija
29/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖT ja RYTMIT: Jos vauva ähisee silmät kiinni yöllä niin annatteko vaan tutin jolloin nukahtaa uudelleen vai syötättekö ? Meillä ähistiin viime yönä klo 2 ja laitoin tutin suuhun jolloin nukkui vielä klo 5 asti. Muuten on nyt mennyt päivät ihanasti kun tyttö saa nukuttua kunnon 4 h päiväunet, velliä olen antanut ennen päiväunia n. 60 ml.. Jaksaa taas hymyillä, ihanainen.

ROHTUNEET POSKET on meilläkin. Olen käyttänyt niihin perusvoidetta.

TÖIHIN menosta oli puhetta. Esimieheni soitteli ja kyseli milloin menen takaisin kun tyttö oli 5 vkoa vanha. Valitettavasti en voinut luvata mitään vaikka mielenkiintoinen projekti olisikin tiedossa, liian aikaista on vielä sanoa. Niin pitkään toivoisin olevani että tyttö oppii kävelemään ettei tarvi reppanan sitterissä istua koko päivää. Vai miten on LTO:t , miten niin pieni saa päivänsä kulumaan päiväkodissa ?

JALAT: tyttö katselee jalkojaan ja vetää itseään polvista siihen malliin että hokasee ne varmaan kohta. Nyrkit on olleet jo kovassa imussa jonkin aikaa. Se kuolan määräkin voi varmaan hieman kuivattaa noita poskia ja leukaa.

VAATTEET: Saatiin niin paljon serkuilta käytettynä ja uusia lahjaksi. Ostettu on vähän vaikka ei oikeasti olisi tarvinnutkaan, mutta kun ne pienet vaatteen on niiiiin ihania !

Hyvää viikonloppua ja kiitos että olet olemassa siellä " ruudun toisella puolella" !

t. Hanhikki

Vierailija
30/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIERRÄTYKSESTÄ: Meillä kaksoset käyttää esikoisen vaatteita. Häneltä jäi niin runsaasti, että melko hyvin on riittänyt. Muutenkaan en halua kaappeja täyteen vaatteita, joita ei ehdi kuin kerran pitää.

YÖÄHINÄ: Mulla on korvatulpat, ja suosittelen niitä lämpimästi. En kuule mitään ähinöitä, vain oleelliset, eli nälkäitkut.

Vierailija
31/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

POSKIEN KARHEUDESTA oli juttua, sitä on meilläkin. Olen laittanut äp:ssa ollutta hoitovoidetta, se imeytyy tosi hyvin eikä iho jää rasvaiseksi. Nyt on ihan punaiset posket, kun ulkona on ollu toistakymmentä astetta pakkasta ja poju on vedellyt vaunuissa kahdet pitemmän puoleiset tirsat (4h+ 3h). Vaunujen aukon edessä on toki harso, mutta pakkasilma on tehnyt tehtävänsä näköjään.

VAATTEITA KIERRÄTETÄÄN täälläkin aika paljon. Esikoiselta on käytössä paljon pikkuvaatteita, jotka väritykseltään unisex-tyyliä. Isommat vaatteet on enemmänkin tyttömäisiä ja siksipä on ajateltu pyytää joululahjaksi poikamaisia vaatteita tai vaaterahaa alennusmyyntejä ajatellen. Kirpparilta ostan jonkinverran.

RINTAREPPUA olen nyt alkanut käyttämään iltaisin, niin saa jotakin tehtyäkin. Poika kun ei iltaisin ala olemaan muualla kuin sylissä... Nytkin tuhisee nukkua repussa tyytyväisenä, välillä kurkistaa toisella silmällä ja jatkaa taas uniaan.

G: KUINKA PITKIÄ AIKOJA TEIDÄN VAUVAT VALVOO PÄIVISIN?

Meidän poika kun ei pysy hereillä juuri 1-1½h kauempaa, 2h on jo tosi pitkä aika! Muutaman harvan kerran on valvonut illalla jopa 3-4h, mutta silloin on ollut esim vieraita tms normaalista poikkeavaa seurattavaa ja on ottanut sylissä pikkunokoset välillä (10-15min).

NYRKIT maistuu muuten täälläkin! Ollaan koetettu tällätä purulelua käteen ja on sitä muutaman kerran järsinytkin kunnes tipahtaa lattialle ja nyrkki on taas rannetta myöten kuolassa...

Neeuska ja poju 160806

Vierailija
32/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti! :D

Vierailija
33/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläinen näyttää kerkiävän aina vasta ehtoopuolella koneelle. Tai olishan tossa ollu aiemminkin aikaa mut otin torkut.

Kiitos kovasti kaikille tapaamisessa olleille :) Mukava oli taas nähdä tuttuja naamoja ja tosi mukava oli nähdä uusia kasvoja myös! Pikkujoulutapaamisessa sit nähdään varmasti vielä lisää uusia kasvoja, eikö ;)? Kun kävelin kotiin juna-asemalta niin katselin tuota lumipeitettä ja totesin et taisin vähän liioitella kun sanoin et meillä on 50cm lunta... totuus on että sitä on reilu 20cm.

Tuo Johto Cafe oli musta kiva paikka, sopii hyvin tuollaisten pienempien tapaamisten pitämiseen. Ja helppo tulla junallakin sinne.

Ihanat pörrötukat oli ainakin Jamssan ja Airin tytöillä. Niillä oli enemmän tukkaa kuin sillä meidän 1v10kk ikäisellä tytöllä.

HEREILLÄ OLOSTA: Toivo heräsi tänään toisilta päiväuniltaan n. klo 15.30 ja meni nukkumaan klo 20. Yhdet 15 min tirsat otti seitsemän maissa. Mut aamupäivän nukkui lähes koko ajan, siellä tapaamisessa tais olla tunnin verran hereillä.

Mun pitäis vähän pakata kun lähdetään huomenna reissuun... ei yhtään huvittais (haukotus).

Peeveli ja Toivo 2708

Vierailija
34/64 |
03.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos myös minunkin puolestani kaikille tapaamisessa olleille. Minä pidin myös Johto Cafesta. mua kanssa huvitti ne tietokone-tyypit. Ne olivat niiiiin koneidensa lumoissa ja me taas ihailtiin vauvojamme :) kaksi aivan eri maailmaa..

Calathea ei tainnut päästä tulemaan ja jonkun uudemmankin kirjoittajan piti tulla. Anteeksi etten muista nimimerkkiä. No kaikki mukaan Pikkujouluihin!

Mullekin tuli ensin Opemamman kirjoituksesta mieleen vaatetarrarulla. hyvä että tarkensit asiaa, Anni olisi todennäköisesti sanonut painavan vastalauseen vaaterullalle. Auts!

Ikarus: Meillä tytön päivä on rytmittynyt lähinnä ulkoilujen mukaan. Pojan kanssa lähdemme ulos 9-10 välillä ja silloin tyttö menee koppaan unille. Toisen kerran ulkoilemme iltapäivällä. Välillä tyttö nukkuu kopassa hyvin ja välillä saa vaunuja vatkata lähestulkoon koko ajan.

Lastenvaatteita olen ostellut kirppareilta ja kaupasta. Pojalta jäi hyvä kuntoisia bodeja paljon. Mekkoja ja muita tyttö-juttuja naapurini lainasi kassillisen. Mielestäni kirpparilta löytyy hyvin siistejä vaatteita vauvoille. Valikoima pienenee kovasti kun yrittää etsiä 80cm tai isompaa kokoa.

Hanhikki: meidän poika käveli just ja just kun aloitti päiväkodissa. Kuten hoitaja asian ilmoitti " Enään puuttuu uskallus. Taitoa kyllä löytyy." Siellä ne menee pienemmät isompien perässä. Toinen kontaten toinen tukia vasten kävellen :)

Meillä Annin hereillä olojakso vaihtelee tunnista jopa neljään tuntiin. Pisin jakso on yleensä ajoittunut päivään-alku iltaan.

Apua nyt on pakko lähteä nukkumaan.

pubu ja nukkuvat lapset

Vierailija
35/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sitä on taas kukuttu puoli viidestä...(lattea jippii)...

Olipa mukava kuulla, että tapaaminen oli oikein onnistunut ja Johto-cafe osoittautui hyväksi paikaksi...sinne siis tammikuussa...Ensi kuitenkin nautitaan toistemme hyvästä seurasta pikkujoulujen merkeissä ja toivon, että mahdollisimman moni pääsisi paikalle, rohkeasti vaan!

Pumpuli: Mitenkäs se poikien kuvaus sujui?

Omppupomppu taisi mainita DeVitoleiden aiheuttavan vauvelille pätkäunta päivisin...Kiitos samoin...Leevi nukkui vain pieniä pätkiä ja ulote oli kamalaa tavaraa...Nyt kun olen lakannut tippojen antamisen kokonaan, ovat unetkin palanneet aivan normaaleiksi.

Jaaha pakko mennä aamiaisen laittoon, kakkosen pitää olla jäähallilla 7.30, niillä alkaa peli 8.00. Hallille pitää lähteä ajelemaan tuossa 7.15...Karmeita nämä viikonloppuaamut...huomennakin pojalla harkat klo 8 ja esikolla luistelukisat vajaan sadan kilometrin päässä. Se siitä rauhallisesta viikonvaihteesta. Meille tulee tänään vieraita ja huomenna minä menen poikein kanssa syömään vanhempieni luo, mies on siellä esikon kisoissa. Koittakaahan nauttia viikonvaihteesta! Minä olen onnellinen, kun kolme pienintä ei vielä harrasta mitään ja viihtyvät äidin kanssa kotona!

Opemamma ja Leevi

Vierailija
36/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on nyt sit sellainen alitusviesti, mutta mä en ihan oikeasti enää tiedä mitä mä teen tän pikku-ukon nokan kanssa. Tukkoisuus tuntui jo välillä helpottavan, mutta nyt ollaan taas parina aamuna jouduttu nousemaan kuuden aikaan kun pikkumiehen nenä on niin tukossa ettei se reppana saa edes syötyä kunnolla vaan nieleskelee ilmaa ihan hulluna. Sit kun sen nostaa ylös ja tiputtaa nenään pari keittosuolaliuostippaa niin räkä alkaa liueta ja kummastakin sieraimesta saa vetää ulos sellaisetkin vhreät köllit että oksat pois ja puolet latvasta... sitten taas ilma kulkee normaalisti.

En ihan oikeasti käsitä mikä tässä nyt mättää. Käytin poikaa jo muutama viikko sitten yksityisellä lastenlääkärilläkin, mutta kaikki oli hyvin eikä mitään löytynyt korvista, kurkusta tai keuhkoista. Mutta voiko kaikki olla hyvin jos nenä menee öisin noin tukkoon??

Valituksesta huolimatta oli kiva kuulla, että tapaaminen oli onnistunut ja uusia kasvojakin oli uskaltautunut mukaan. Joulukuussa sitten ellei reppana räkänokka ole mennyt pahempaan kuntoon...

Pantoufle

Vierailija
37/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä taas päiväuni yritys,selkeesti väsyny mut kiukkuu ja huutaa sängyssään.kapalo auttoi muuten mut kun tutti lähtee niin silmät aukee ja suhina alkaa. nukkuu tollasii 15-20min + tutti rallii on ja ehkä aina 5min ja taas..eipä nuku vaunuissakaan :(

tuntuu että tolla ois nälkä tunnin välein vaikka syö 100-120ml eilen illal meni 130ml ja ehkä enempikin.oon pitäny sen 2,5h-3h syönti välii ettei masu ois kovilla.

jaahas taas tuttii laittaa..

k.h.p ja tutinlutkuttaja iida kohta 2kk

Vierailija
38/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä keinoja ootte kattonu hyväksi,me esikoisenkaa laitettiin sitä kelualia ja pipo päähän,mutta oliko jollain joku helpompi juttu että sais poistettua? meiän iidalle on alkanu ilmaantuu nytten päähän..

Vierailija
39/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole keksinyt mitään helpompaa tapaa. Meillä laitetaan vauva öljyä vaikuttamaan päänahkaan + pipo ja sitten hetken kuluttua harjaus. Jos oikeasti on helpompi tapa niin kertokaa ihmeessä.

pubu ja karstasta kärsivä Anni 2908

Vierailija
40/64 |
04.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitimme tänään vauva/perhe uinnin 8heti kun 3kk tuli täyteen). Nekku tykkäs valtavasti ja sisarrukset myös. Nekku rentoutui silmin nähden. Katseli ihmeissään mutta tyytyväisenä touhua ympärillään. Myös suiku ja sauna reissut menivät mukavasti. Pieni mielenosoitus tuli vasta kun oli jo pukeuduttu ja äiti eksi sipaista aqualania vielä poskiinkin. Vauvauinti on iman muuta ollut meidän juttu. Nyt siis neljättä kertaa mukana. onneksi kyseesä on perheunti, joten vomme yhdessä ihailla kuinka taitava Nekku on. Sukellus kertaukset eivät tee pahaa kaksivuotiaalle uimarillekkaan.

Nyt kahville uinti ja syönti väsyttää, joten tulee todella oikeaan aikaan.

Kretukka ja perhe sekä se rakki (joka oikeesti on aika lutunen)