Sattuuko peräsuolitähystys kamalasti?
Antaako he tarpeeksi kipulääkettä? Kannattaisiko varmuuden vuoksi ottaa etukäteen vaikka useampi burana?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Sattuu tasan yhtä paljon kun melan työntäminen anaaliin ja jyystäminen. Useimmalle peräsuolitähystys on suuri nautinto.
Mitä ihmettä sä oikein tuut tänne pervoilemaan ? Sairas olet. Sitä kun keskustellaan asiallisesti niin pitäähän keskusteluun mukaan tulla vähintäänkin yksi täys tollo, mieleltään sairas yksilö.
Suolitähystys ja tuo, mitä kuvasit eivät todellakaan ole yx yhteen. Työntele Sinä poloinen sinne sun ahteriis vaikka leipälapio, ketä kiinnostaa ?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se oli niin hirveä kokemus itsellä etten suostu siihen koskaan uudelleen. Mulla tähystettiin samalla kerralla ns molemmista suunnista ja se ruokatorven ja mahalaukun tähystys oli jo hirveä alku. Ei tarjottu mitään kipu- tai rauhoittavia lääkkeitä. Lääkäri vielä heitti jonkun persereikävitsin jonka jälkeen olisin halunnut vain nousta ja lähteä, mutta ei siitä pääse mihinkään lähtemään.
Uskoin tarinaasi kunnen tulin kohtaan ,,persereikä vitsi,.? Joopa joo. Pervot liikkeellä ?
Itselläni ei itse toimenpide sattunut. Ainoastaan sen jälkeen, kun sitä ilmaa jäi suoleen, niin sain sellaisia kivuliaita ramppeja, kun ilma pyrki pois Suomesta. Piereskelin koko päivän, niin sitten jossain vaiheessa helpotti.
Hahhhahhaa! Täällä on nyt kyllä ihan suolet sekaisin! Aloittaja kysyi sattuuko peräsuolen tähystys ja porukka kommentoi ja kertoo paksusuolen tähystyksestä. Peräsuolen tähystys ei satu, mutta paksusuolen tähystys voi olla kivulias riippuen suolen mutkista ja yksilöllisestä kipukynnyksestä, koska siinä tutkitaan ohuella letkulla koko paksusuoli jonnekin umpparille asti. Peräsuolen tähystyksessä mennään nimensä mukaisesti vain peräsuoli n. 20-25 cm. Ei sekään kyllä hauskaa ole 😅
Kyllä se oli niin hirveä kokemus itsellä etten suostu siihen koskaan uudelleen. Mulla tähystettiin samalla kerralla ns molemmista suunnista ja se ruokatorven ja mahalaukun tähystys oli jo hirveä alku. Ei tarjottu mitään kipu- tai rauhoittavia lääkkeitä. Lääkäri vielä heitti jonkun persereikävitsin jonka jälkeen olisin halunnut vain nousta ja lähteä, mutta ei siitä pääse mihinkään lähtemään.