Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiskat työkaverit

Vierailija
18.10.2022 |

Ärsyttää niin paljon työskennellä yhdessä laiskojen valittajien kanssa. Kunpa vois tehdä työt tapaamatta niitä! Kauhea valitus vaikka töissä on ihan löysät aikataulut. Joka asiasta mitä työnantaja vaatii, niin tulee hirveä valitus ja vastustus! Ei vaan jaksa kuunnella. Kai sillä työnantajallakin on oikeus vaatia työhön liittyviä asioita tehtäväksi

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen töissä sen minimin mitä pitääkin ja mistä minulle maksetaan. Jos palkka ei ole korkea niin en puske yhtään sen enempää enkä vedä itseäni tappiin. Minun töissäni tosin ihmiset tekivät liian lujaa töitä ja sitten valittivat kuinka kaikki on shaibaa. Eivät tykänneet myöskään että minä en puskenut itseäni tappiin kuten he joten lähdin huonon työilmapiirin takia kun en jaksanut kuunnella sitä valitusta. (minusta eivät valittaneet mutta muuten vain kaikesta valittivat) Elämä voi olla mukavampaa jos osaa tehdä oikeat valinnat tietoisesti eikä kokoajan ole negatiivinen asenne. Lopetin työt sitten siellä kun määräaikainen sopimus loppui. Olisivat halunneet pitää minut siellä mutta viimeisetkin motivaation je mielenterveyden rippeet lähtivät kun piti kuunnella ulisijoita. Olivat suurin osa muuten nuoria.

Itsekkin olen nuori aikuinen mutta jos saan valita niin teen työt iloisella mielellä ja vaihdan maisemaa jos ei miellytä. Silloin laittaa itseään enemmän likoonkin jos työympäristö ja kaverit on mieluisia. Suomalaisilla on aika surkea yleinen pessimistinen valittava asenne elämää kohtaan pakko sanoa. Aina jokin närkästää. Säälittävää.

Vierailija
22/22 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ekaa kertaa työpaikassa, jossa tehdään töitä porukalla ja voi herranjestas kun on leppoisaa.

N 35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan