Säälittää komeat iskämiehet
Hyvännäköinen mies meni lisääntymään ja nyt pukkaa lastenvaunua tympääntyneen oloisena. Lapset huutaa ja juoksee ympärillä. Miehellä ei naurata, on varmaan vielä komeampi jos hymyilisi ja nauttisi elämästään. Älkää menkö halpaan, älkää hankkiko lapsia vaan koska nainen haluaa tai koska vanhemmat haluaa lapsenlapsia tai koska kun muutkin lähipiirissä lisääntyy! Elämässä on niin paljon muutakin sisältöä kuin uusien veronmaksajien luominen tähän sotaisaan, sairaaseen maailmaan. Make love, not babies.
Kommentit (127)
Mies
Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!
Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.
Mä olen itse jo kolmen lapsen isä ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.
Jos et hanki lasta niin Putin on jo voittanut.
Älä alistu putinin trollien propagandaan 👍
Syntyvät lapset ovat valo joka planeetan pelastaa, mutta niiden ympärillä on pimeys ja kuolema
Enemmän lapsia, enemään tutkijoita ja kehitystä, tekniikkaa myös sun planeetan pelastamiseen!
Syntyvyyden tutkijan ja professori Dr. Shanna Swan
on hulissaan syntyvyyden romahtamisesta maailman laajuisesti!
Tämä tulee aiheuttamaan globaalin vaaran ihmiskunnalle!
Lasten hankkiminen on moraaalinen velvollisuus
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi erittäin komea sukulaismies josta olen usein miettinyt tätä. Että en itse kyllä olisi mennyt nuorena naimisiin ja hankkinut kolmea lasta jos olisin sen näköinen. Mutta toisaalta hän ei ole sen luontoinen että varmaankaan edes nauttisi mistään baari- tai Tinder elämästä ja vaihtuvista kauniista naisista, hän on enemmän sellainen introvertti kirjatoukka ja nörtti ja perheihminen. Siinä mennyt kyllä hukkaan ulkonäkö tyypille, joka viihtyisi tasan yhtä hyvin taviksen näköisenä.
Minä tiedän pari isomunaista miestä jotka on kumminkin h.moja. siinä menee hyvät krvät ihan hukkaan.
No ei todellakaan mene!
t. tuttavamiestesi melaa perään ottava poitsu
Tilanne on muuttunut ja maailman väestö tulee romahtamaan koska vauvoja syntyy lian vähän
Moraalinen velvollisuus hankkia lapsia jos voi!
Maailmanlaajuinen ongelma!
no jos ei ole lapsia on vain vanhuksia
sitten vanhukset ei vaihda toistensa vaippoja
kaikki vain kuolee ilman hoitoa
Se mitä kannatat on ihmisvihaa ja kuoleman kultti
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä "älä hanki lapsia" joku äärivihreitten linkolalaisten vaiko putinistien kampanja Suomen näivettämiseksi? Joka alustalla pukkaa tätä samaa.
Kun ei ole omaa elämää, ehtii haukkua normaaleja vastuuntuntoisia ihmisiä netissä vaikka koko päivän. :)
586 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että tulee välillä ihan samat fiilikset paristakin naapuruston isukista. :D Masentuneen näköisenä repivät niitä riehuvia kakaroitaan pihan poikki ties mihin.
Tosin sama fiilis tulee monesta äidistäkin. Ja aina lämmittää sydäntä että itse olen osannut ja ymmärtänyt ehkäistä.
Oho, Nico-Petteri 13 v osaa ehkäistä! Khyyl!
Olen 31-vuotias nainen.
Mutta ajatuksesi ovat 13 vuotiaan tasolla.
Miksi?
Minua oikeasti säälittää sekä lapset että aikuiset joiden näen kulkevan kaupoissa ja muualla. Poikkeuksiakin on, mutta hämmentävän usein vanhemmat ovat kiukkuisia ja väsyneitä ja tiuskivat lapselle aivan turhaan.
Luuletko tosiaan, että sen komean miehen elämä on jatkuvasti yhtä hymyä ja seksuaalista nautintoa, ilman lapsia?
Kyllä se aika pitkälti tosiaan on!
AP
Miksi vihaat ihmisyyttä ja itseäsi siinä samalla myös noin paljon
sun olisi hyvä saada hoitoa, oot masentunut, aivot ei ehkä tuota oikeita hormooneita
Ei tuollainen luovuttaminen oo mikään vaihtoehto
Oot valinnut kuoleman
Me muut elämän
Vierailija kirjoitti:
Mies
Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.
Mä olen itse jo kolmen lapsen isä ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.
Hyvä sinulle mutta itsekästä globaalisti. Siitä faktasta ei mihinkään päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.Hyvä sinulle mutta itsekästä globaalisti. Siitä faktasta ei mihinkään päästä.
Lapsia syntyy liian vähän globaalisti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos juuri se mies on itse halunnut isäksi? Tulitko ajatelleeksi?
Yksikään mies ei oikeasti halua isäksi. Vai mistä luulette johtuvan, että niin moni tuore isä lähtee pötkimään pakoon ja jättää lapset exänsä huoleksi.
Mies haluaa elää vapaana ja villinä. Näin on aina ollut. Lisääntyminen on biologinen tarve, mutta lasten hoitaminen ei miehen kohdalla. Luonnottomampaa puuhaa saa hakea.
Aivan totta. Jos katsotaan vaikka megarikkaita isiä, niin eipä he juuri lapsiaan itse hoida. Kaikki ne miehet, joilla on mahdollisuus valita, valitsevat muuta tekemistä kuin vauvanhoitoa.
Taidat vaan olla katkera kun et oo saanut lasta
Haluat nyt että muutkaan ei hanki lasta
Tämä on niitä jotka valittaa lasten äänistä päivällä kerrostalossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos juuri se mies on itse halunnut isäksi? Tulitko ajatelleeksi?
Yksikään mies ei oikeasti halua isäksi. Vai mistä luulette johtuvan, että niin moni tuore isä lähtee pötkimään pakoon ja jättää lapset exänsä huoleksi.
Mies haluaa elää vapaana ja villinä. Näin on aina ollut. Lisääntyminen on biologinen tarve, mutta lasten hoitaminen ei miehen kohdalla. Luonnottomampaa puuhaa saa hakea.
Aivan totta. Jos katsotaan vaikka megarikkaita isiä, niin eipä he juuri lapsiaan itse hoida. Kaikki ne miehet, joilla on mahdollisuus valita, valitsevat muuta tekemistä kuin vauvanhoitoa.
Olen mies ja haluan 4 lasta
Ei millään pahalla mutta sun katkeruus paistaa läpi viesteistä
Miksi muiden vauvat ja lapset noin ärsyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutenhan ei saa jälkeläisiä jos ei niitä tee? Ja ei ne ikuisesti oo huutavia kakkapyllyjä
Mun mielestä pienet vauvat on maailman ihanampia, hellyyttävimpiä ja ihanaa että heitä vielä syntyy tähän maailmaan, vaikka täällä paljon pahaa onkin. Ja tietysti toivon, että syntyvät perheeseen mihin heidät on toivottu ja heitä rakastetaan sellaisena kuin ovat.
Minustakin vauvat ovat ihania, KUNHAN minun ei tarvitse nukuttaa, syöttää, leikittää heitä, tai vaihtaa vaippoja, pestä paskoja yms. Mutta kun minuutin pari pitää sylissä, niin ihanampaa tosiaan saa hakea.
t. vela
Olet vaan kateellinen kun kukaan ei halua sun kanssa lapsia.