Säälittää komeat iskämiehet
Hyvännäköinen mies meni lisääntymään ja nyt pukkaa lastenvaunua tympääntyneen oloisena. Lapset huutaa ja juoksee ympärillä. Miehellä ei naurata, on varmaan vielä komeampi jos hymyilisi ja nauttisi elämästään. Älkää menkö halpaan, älkää hankkiko lapsia vaan koska nainen haluaa tai koska vanhemmat haluaa lapsenlapsia tai koska kun muutkin lähipiirissä lisääntyy! Elämässä on niin paljon muutakin sisältöä kuin uusien veronmaksajien luominen tähän sotaisaan, sairaaseen maailmaan. Make love, not babies.
Kommentit (127)
Muista ap sinä nauraa jatkuvasti ja missä vaan juuri niin sydämellisesti ja aidosti, kuin vaan lapseton sinkku voi. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että tulee välillä ihan samat fiilikset paristakin naapuruston isukista. :D Masentuneen näköisenä repivät niitä riehuvia kakaroitaan pihan poikki ties mihin.
Tosin sama fiilis tulee monesta äidistäkin. Ja aina lämmittää sydäntä että itse olen osannut ja ymmärtänyt ehkäistä.
Oho, Nico-Petteri 13 v osaa ehkäistä! Khyyl!
Olen 31-vuotias nainen.
Mutta ajatuksesi ovat 13 vuotiaan tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa että tulee välillä ihan samat fiilikset paristakin naapuruston isukista. :D Masentuneen näköisenä repivät niitä riehuvia kakaroitaan pihan poikki ties mihin.
Tosin sama fiilis tulee monesta äidistäkin. Ja aina lämmittää sydäntä että itse olen osannut ja ymmärtänyt ehkäistä.
valta-osa syntyneistä on vahinkoja.
Mahtavatko olla näinä lukuisten ehkäisymahdollisuuksien aikoina enää?
Yllättävän suuri osa varsinkin toisista ja kolmansista lapsista on.
Lähde?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen.
Miksi?
Minua oikeasti säälittää sekä lapset että aikuiset joiden näen kulkevan kaupoissa ja muualla. Poikkeuksiakin on, mutta hämmentävän usein vanhemmat ovat kiukkuisia ja väsyneitä ja tiuskivat lapselle aivan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen.
Ja mä oon 904 vuotias marsu.
AP palautti uskoni ihmiskuntaan.
Ei ole sarkasmia t. Vapaaehtoisesti lapseton.
Vierailija kirjoitti:
AP palautti uskoni ihmiskuntaan.
Ei ole sarkasmia t. Vapaaehtoisesti lapseton.
No kyllähän koko ihmiskunnalle saa sanoa hyvästit, jos kaikki ajattelisivat kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen mietittiin ketä lykittiin ja missä. Seksuaalimoraalinvallankumouksen myötä alettiin lykkii kaikkia mikä liikku. Avioliitossa tehdyt lapset on nykyään harvinaisuus ja edelleen tabu. Ehkä yle joskus kertoo aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen.
Miksi?
Minua oikeasti säälittää sekä lapset että aikuiset joiden näen kulkevan kaupoissa ja muualla. Poikkeuksiakin on, mutta hämmentävän usein vanhemmat ovat kiukkuisia ja väsyneitä ja tiuskivat lapselle aivan turhaan.
Luuletko tosiaan, että sen komean miehen elämä on jatkuvasti yhtä hymyä ja seksuaalista nautintoa, ilman lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Muutenhan ei saa jälkeläisiä jos ei niitä tee? Ja ei ne ikuisesti oo huutavia kakkapyllyjä
Mun mielestä pienet vauvat on maailman ihanampia, hellyyttävimpiä ja ihanaa että heitä vielä syntyy tähän maailmaan, vaikka täällä paljon pahaa onkin. Ja tietysti toivon, että syntyvät perheeseen mihin heidät on toivottu ja heitä rakastetaan sellaisena kuin ovat.
Onko tämä "älä hanki lapsia" joku äärivihreitten linkolalaisten vaiko putinistien kampanja Suomen näivettämiseksi? Joka alustalla pukkaa tätä samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi erittäin komea sukulaismies josta olen usein miettinyt tätä. Että en itse kyllä olisi mennyt nuorena naimisiin ja hankkinut kolmea lasta jos olisin sen näköinen. Mutta toisaalta hän ei ole sen luontoinen että varmaankaan edes nauttisi mistään baari- tai Tinder elämästä ja vaihtuvista kauniista naisista, hän on enemmän sellainen introvertti kirjatoukka ja nörtti ja perheihminen. Siinä mennyt kyllä hukkaan ulkonäkö tyypille, joka viihtyisi tasan yhtä hyvin taviksen näköisenä.
Ja se baari- ja tinder-elämäkö vaihtuvine kumppaneineen on se elämän autuus? Pahimmassa tapauksessa seurauksena on sukupuolitauti ja saat siksi heittää hyvästit lapsihaaveillesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 31-vuotias nainen.
Miksi?
Jos lapseton kulkee itsekseen, onko hänen kasvonsa pelkkää hymyä? Jos näin on, niin pikkusen hupsuna pidettäisiin.
Komeat miehet kuuluu saattaa avioon mahdollisimman pian. Muuten niistä tulee rederikkejä, jotka ei tajua vielä 70-vuotiaanakaan olevansa jo vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei oo ton ulilautailijan tiedot ihan ajan tasalla. Ei olla oltu vähään aikaan 1950-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Entistä komiampi on, varsinkin naisten silmissä, kun oppii pukkaamaan niitä vaunuja hymyssäsuin ja ylpeänä omasta aikaansaannoksestaan.
Minun silmissäni ei ainakaan ole komea mikään marimekkoraitaan pukeutunut pehmeä ja lässyttävä isimies.
"Säälittää komeat iskämiehet"? Vai harmittaa kun komea mies ei ole sun kanssasi?
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos juuri se mies on itse halunnut isäksi? Tulitko ajatelleeksi?
Yksikään mies ei oikeasti halua isäksi. Vai mistä luulette johtuvan, että niin moni tuore isä lähtee pötkimään pakoon ja jättää lapset exänsä huoleksi.
Mies haluaa elää vapaana ja villinä. Näin on aina ollut. Lisääntyminen on biologinen tarve, mutta lasten hoitaminen ei miehen kohdalla. Luonnottomampaa puuhaa saa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen mietittiin ketä lykittiin ja missä. Seksuaalimoraalinvallankumouksen myötä alettiin lykkii kaikkia mikä liikku. Avioliitossa tehdyt lapset on nykyään harvinaisuus ja edelleen tabu. Ehkä yle joskus kertoo aiheesta.
Niin. Seksivallankumouksen mahdollisti ehkäisy. Se mahdollistaa perhesuunnittelun, ts. voi lykkiä kaikkea mikä liikkuu ilman että tulee vauvoja.
Avioliitoissa tehdään edelleen lapsia. Ei ehkä niin paljon kuin ennen, sillä kaikki parit eivät mene enää sosiaalisen painostuksen vuoksi naimisiin.
Yllättävän suuri osa varsinkin toisista ja kolmansista lapsista on.