Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Säälittää komeat iskämiehet

Vierailija
18.10.2022 |

Hyvännäköinen mies meni lisääntymään ja nyt pukkaa lastenvaunua tympääntyneen oloisena. Lapset huutaa ja juoksee ympärillä. Miehellä ei naurata, on varmaan vielä komeampi jos hymyilisi ja nauttisi elämästään. Älkää menkö halpaan, älkää hankkiko lapsia vaan koska nainen haluaa tai koska vanhemmat haluaa lapsenlapsia tai koska kun muutkin lähipiirissä lisääntyy! Elämässä on niin paljon muutakin sisältöä kuin uusien veronmaksajien luominen tähän sotaisaan, sairaaseen maailmaan. Make love, not babies.

Kommentit (127)

Vierailija
101/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lapset on aika paljon muutakin kuin ne huonot hetket ja mille se tilanne silloin ulospäin näyttää. Itse mietin 35-vuotiaaksi lasten hankkimista tosi tarkkaan ja ilman mieheni toivetta tuskin olisin ikinä saanut päätöstä tehtyä. Onneksi sain lapseni. Hetkeäkään en ole katunut, vaikka onhan tähän kaikkea mahtunut. Mikään harrastus tai oma juttu ei ole olisi voinut korvata sitä, mitä olen elämääni lasten myötä saanut. Mistäkö tiedän? Ehdin tehdä omia juttuja kauan ja mieheni kanssa oltiin yhdessä 15 vuotta ennen lasten syntymää.

Vierailija
102/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että tulee välillä ihan samat fiilikset paristakin naapuruston isukista. :D Masentuneen näköisenä repivät niitä riehuvia kakaroitaan pihan poikki ties mihin. 

Tosin sama fiilis tulee monesta äidistäkin. Ja aina lämmittää sydäntä että itse olen osannut ja ymmärtänyt ehkäistä.

valta-osa syntyneistä on vahinkoja.

Mahtavatko olla näinä lukuisten ehkäisymahdollisuuksien aikoina enää?

Ennen mietittiin ketä lykittiin ja missä. Seksuaalimoraalinvallankumouksen myötä alettiin lykkii kaikkia mikä liikku. Avioliitossa tehdyt lapset on nykyään harvinaisuus ja edelleen tabu. Ehkä yle joskus kertoo aiheesta.

Niin. Seksivallankumouksen mahdollisti ehkäisy. Se mahdollistaa perhesuunnittelun, ts. voi lykkiä kaikkea mikä liikkuu ilman että tulee vauvoja.

Avioliitoissa tehdään edelleen lapsia. Ei ehkä niin paljon kuin ennen, sillä kaikki parit eivät mene enää sosiaalisen painostuksen vuoksi naimisiin.

Ennemmin koetaan sosiaalista painostusta päästä lykkimään. Todennäköisyys on aika iso kun lykkii koko ajan että joku kerta tulee lapsikin. Ennen lykittiin aviovuoteessa tai ainakin otettiin vastuu teoista. Mietittiin ennalta mitähän tästä voisi seurata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs jos juuri se mies on itse halunnut isäksi? Tulitko ajatelleeksi?

Yksikään mies ei oikeasti halua isäksi. Vai mistä luulette johtuvan, että niin moni tuore isä lähtee pötkimään pakoon ja jättää lapset exänsä huoleksi.

Mies haluaa elää vapaana ja villinä. Näin on aina ollut. Lisääntyminen on biologinen tarve, mutta lasten hoitaminen ei miehen kohdalla. Luonnottomampaa puuhaa saa hakea.

Puppua. Aidosti lapsivapaata miestä ei löydä mistään. Kaikki alkavat vauvakuumeilla ennemmin tai myöhemmin, ikävä kyllä.

Sama pätee naisiin.

Vierailija
104/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään mies ei oikeasti halua isäksi. Vai mistä luulette johtuvan, että niin moni tuore isä lähtee pötkimään pakoon ja jättää lapset exänsä huoleksi.

Mies haluaa elää vapaana ja villinä. Näin on aina ollut. Lisääntyminen on biologinen tarve, mutta lasten hoitaminen ei miehen kohdalla. Luonnottomampaa puuhaa saa hakea.

Puppua. Aidosti lapsivapaata miestä ei löydä mistään. Kaikki alkavat vauvakuumeilla ennemmin tai myöhemmin, ikävä kyllä.

Kuten aina, tällä palstalla vallitsee oma totuutensa joka on vieras tosielämässä. Jos tosiaan näin olisi niin miksi kolmasosa miehistä jää kokonaan lapsettomiksi?

Minä olen lapseton kun en löydä naista joka sitoutuu hoitamaan lapsemme.

Vierailija
105/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpön höpön.

Meillä nimenomaan mies halusi lapsia, itse en erityisemmin.  Kaksi kuitenkin tehtiin hänen toiveestaan ja kyllä mies on heitä alusta alkaen tasavertaisesti hoitanut ja suuresti rakastanut.

Nyt ovat aikuisia ja yhä mies heistä huolehtii vaikkei tarvitsisikaan.

Lapsi parka. Ei saa äidinrakkautta.

Vierailija
106/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan totta. Jos katsotaan vaikka megarikkaita isiä, niin eipä he juuri lapsiaan itse hoida. Kaikki ne miehet, joilla on mahdollisuus valita, valitsevat muuta tekemistä kuin vauvanhoitoa. 

Olen mies ja haluan 4 lasta

Niin, mutta haluatko hoitaa heidät ilman apua aikuisiksi? Kakse eri asiaa.

Ei kukaan halua kasvattaa lapsia ilman apua eikä se lasten etujen mukaista.

Vierailija
107/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n saamien yläpeukkujen perusteella 33 % av-palstan lukijoista on omituisia psykoja... juu, tokihan se mammoja harmittaa, kun komea mies on varattu ja lisääntynyt toisen naisen kanssa. Vaikka toiselle kierrokselle joskus lähtisi, niin käytetty on.

Kannattaa pariutua ajoissa, niin ei tarvitse katsella vain i nc e l jämiä.

Vierailija
108/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entistä komiampi on, varsinkin naisten silmissä, kun oppii pukkaamaan niitä vaunuja hymyssäsuin ja ylpeänä omasta aikaansaannoksestaan.

Minun silmissäni ei ainakaan ole komea mikään marimekkoraitaan pukeutunut pehmeä ja lässyttävä isimies.

Eikä tarvitsekaan olla. Sinun silmissäsi olemisella ei ole mitään merkitystä tässä maailmassa. Olet yksi hylkiö.

Vetelän Marimekkoisukin vaimo suuttui. :D Tai ehkä marskuisukki itse?

Minäminäminä vela luulee, että hän on niin tärkeä, että ihan suututtaa. Sulle on vaan hyvä muistuttaa, että olet pelkkää itseäsi täys. Ei sinua tarvita oikeastaan missään. Hyvää matkaa eteenpäin valitsemallasi tiellä.

Vierailija
109/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko sanoa että tulee välillä ihan samat fiilikset paristakin naapuruston isukista. :D Masentuneen näköisenä repivät niitä riehuvia kakaroitaan pihan poikki ties mihin. 

Tosin sama fiilis tulee monesta äidistäkin. Ja aina lämmittää sydäntä että itse olen osannut ja ymmärtänyt ehkäistä.

Eivät he tarvitse sinun sääliäsi. Ei sitä tarvita.

Vierailija
110/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sen menee. Alpha male seeds, beta male feeds.

Vierailija
111/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entistä komiampi on, varsinkin naisten silmissä, kun oppii pukkaamaan niitä vaunuja hymyssäsuin ja ylpeänä omasta aikaansaannoksestaan.

Minun silmissäni ei ainakaan ole komea mikään marimekkoraitaan pukeutunut pehmeä ja lässyttävä isimies.

Eikä tarvitsekaan olla. Sinun silmissäsi olemisella ei ole mitään merkitystä tässä maailmassa. Olet yksi hylkiö.

Vetelän Marimekkoisukin vaimo suuttui. :D Tai ehkä marskuisukki itse?

Minäminäminä vela luulee, että hän on niin tärkeä, että ihan suututtaa. Sulle on vaan hyvä muistuttaa, että olet pelkkää itseäsi täys. Ei sinua tarvita oikeastaan missään. Hyvää matkaa eteenpäin valitsemallasi tiellä.

Mamma ottaa lisää kierroksia. :D

Selvästi katkeroittaa tuo perhe-elämä.

Vierailija
112/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaudesta seuraapi vastuu.

Vierailija
113/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valta-osa syntyneistä on vahinkoja.

Mahtavatko olla näinä lukuisten ehkäisymahdollisuuksien aikoina enää?

Ennen mietittiin ketä lykittiin ja missä. Seksuaalimoraalinvallankumouksen myötä alettiin lykkii kaikkia mikä liikku. Avioliitossa tehdyt lapset on nykyään harvinaisuus ja edelleen tabu. Ehkä yle joskus kertoo aiheesta.

Niin. Seksivallankumouksen mahdollisti ehkäisy. Se mahdollistaa perhesuunnittelun, ts. voi lykkiä kaikkea mikä liikkuu ilman että tulee vauvoja.

Avioliitoissa tehdään edelleen lapsia. Ei ehkä niin paljon kuin ennen, sillä kaikki parit eivät mene enää sosiaalisen painostuksen vuoksi naimisiin.

Ennemmin koetaan sosiaalista painostusta päästä lykkimään. Todennäköisyys on aika iso kun lykkii koko ajan että joku kerta tulee lapsikin. Ennen lykittiin aviovuoteessa tai ainakin otettiin vastuu teoista. Mietittiin ennalta mitähän tästä voisi seurata.

Jep, kaikenlaiset aviottomat lehtolapset, tunnustamattomat lapset ja ylisuuret köyhälistöperheet ovat ihan nykyajan ongelma. Ennen ei sellaisia ollut, kun lisäännyttiin harkiten. :D

Vierailija
114/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulet tosissasi että kaikki lapset ovat vahinkolapsia jotka syntyvät kun vanhemmat eivät osaa tai ymmärrä ehkäistä? Joo.. parempikin niin.. tsemppiä.

En, mutta luulenpa että moni valitsisi sen ehkäisyn jos saisi käännettyä aikaa takaisinpäin.

Tyhjien ja tietämättömien velojen luulo ei ole tiedon väärtti.

Vierailija
115/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se oli juurikin mies, joka halusi lapsia. Kertoi tämän jo hyvin aikaisessa vaiheessa ja oli vähän pettynyt, kun itse en ollut niin innoissani.

Pyysi, että ilmoittelen, jos aika on sopiva, sillä hänelle se on.

Ilmoittelin sitten muutaman vuoden päästä ja lopputuloksena on kaksi hyvin haluttua lasta.

Että sääli rauhassa.

Vierailija
116/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies

Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!

Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.

Mä olen itse jo kolmen lapsen isä ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.

Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.

juuri näin.

Vierailija
117/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole hyvä juttu, että hyvännäköiset miehet lisääntyy? Voit sitten hurvitella sen komean isämiehen pojan kanssa, kun tämä on yli 16v.

Kylläpä niiden isämiestenkin kanssa pääsee hurvittelemaan. Komea mies ei ole koskaan täysin varattu. Aina ovat olleet saatavilla.

Vierailija
118/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä koskee vain komeita miehiä, eikö vähemmän komeiden elämässä voi olla muuta sisältöä?

Ps. Olen kuullut, että monet komeatkin miehet itse haluavat perheen, eikä se välttämättä ole aina kamalaa vaikka koko ajan ei hymyilyttäisi.

Vierailija
119/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä, mitä, mitä saatanaa, eikö se lisääntyminen sitten ollutkaan alfojen ykkösprioriteetti, koska BIOLOGIA?

Onko minua huijattu?

Vierailija
120/127 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tympäytynyt koska ulkonäkö rapistuu, laardia kertyy eikä ura ota urjetakseen.

Ja luultavasti sillä on lastenvaunuissa koko omaisuutensa eikä mitään vauvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan