Säälittää komeat iskämiehet
Hyvännäköinen mies meni lisääntymään ja nyt pukkaa lastenvaunua tympääntyneen oloisena. Lapset huutaa ja juoksee ympärillä. Miehellä ei naurata, on varmaan vielä komeampi jos hymyilisi ja nauttisi elämästään. Älkää menkö halpaan, älkää hankkiko lapsia vaan koska nainen haluaa tai koska vanhemmat haluaa lapsenlapsia tai koska kun muutkin lähipiirissä lisääntyy! Elämässä on niin paljon muutakin sisältöä kuin uusien veronmaksajien luominen tähän sotaisaan, sairaaseen maailmaan. Make love, not babies.
Kommentit (127)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!
Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.
Mä olen itse jo kolmen lapsen isä ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.juuri näin.
Minä taas en ymmärrä, että tekemistä taas tässäkin asiassa on Putinilla. Ettäs viittittekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Putin nimenomaan haluaa että esim. Suomessa ja Ukrainassa ei synny lapsia!
Totta kai voit hankkia lapsen. Se on hyväksi sulle. Se on hyväksi maailmalle. Se on hyväksi Suomelle. Se on meidän kaikkien moraalinen velvollisuus.
Mä olen itse jo kolmen lapsen isä ja lasten hankinta oli mulle kaikista paras päätös mun elämässäni. Aluksi tietysti emmin, mutta kun lapset syntyivät niin asiat kyllä järjestyi. Suomessa on maailman paraspaikka saada lapsia ja kasvattaa niitä.
Oon niin onnelline kun päätin hankkia lapseni. En vois ajatella elämää ilman heitä. Säälin lapsettomia, koska eivät koskaan voi tuntea tätä maailman vahvinta tunnetta ja sidettä: rakkautta lapseen.juuri näin.
Minä taas en ymmärrä, että tekemistä taas tässäkin asiassa on Putinilla. Ettäs viittittekin.
Niin, että: mitä tekemistä
Vierailija kirjoitti:
Mulla on yksi erittäin komea sukulaismies josta olen usein miettinyt tätä. Että en itse kyllä olisi mennyt nuorena naimisiin ja hankkinut kolmea lasta jos olisin sen näköinen. Mutta toisaalta hän ei ole sen luontoinen että varmaankaan edes nauttisi mistään baari- tai Tinder elämästä ja vaihtuvista kauniista naisista, hän on enemmän sellainen introvertti kirjatoukka ja nörtti ja perheihminen. Siinä mennyt kyllä hukkaan ulkonäkö tyypille, joka viihtyisi tasan yhtä hyvin taviksen näköisenä.
Kommentoit vastauksenkin ap: n viestiin. Ei pelkkä ulkonäkö riitä.
Vierailija kirjoitti:
Entistä komiampi on, varsinkin naisten silmissä, kun oppii pukkaamaan niitä vaunuja hymyssäsuin ja ylpeänä omasta aikaansaannoksestaan.
Vaunuja työntävä mies seksikäs? Kaikkea sitä saa lukea.. Te naiset pidätte seksikkäänä kaikkea mihin vain liittyy vauvaunelmat.
Vierailija kirjoitti:
Muutenhan ei saa jälkeläisiä jos ei niitä tee? Ja ei ne ikuisesti oo huutavia kakkapyllyjä
5 vuotta perseen pyyhkimistä päivittäin on aika helvetin pitkä aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos juuri se mies on itse halunnut isäksi? Tulitko ajatelleeksi?
Yksikään mies ei oikeasti halua isäksi. Vai mistä luulette johtuvan, että niin moni tuore isä lähtee pötkimään pakoon ja jättää lapset exänsä huoleksi.
Mies haluaa elää vapaana ja villinä. Näin on aina ollut. Lisääntyminen on biologinen tarve, mutta lasten hoitaminen ei miehen kohdalla. Luonnottomampaa puuhaa saa hakea.
Nää biologiasta manspleinaavat ulilautaneitsytjonnet on kyllä herttasia!
Oletko biologia-kriittinen vai kiellätkö sen peräti?
Ohis, mutta biologia ohjaa ihmiskoiraita hoivaamaan jälkeläisiään, sillä siten jälkeläisten selviämistodennäköisyys kasvaa selvästi. Toisin kuin esim. kissoilla, joilla pentujen aikuistuminen ei vaadi kuin emon hoivan. Isä ei osallistu hoitoon.
Selvitä faktat ennen kuin alat päteä biologiasta.
Joo, lähinnä niin, että äiti imettää pentuja ja isä käy metsästämässä ruoan.
Nuorempana kävi usein mielessä tämä ajatus: "Aina kun näen nuoren kaunottaren työntämässä lastenvaunuja, jotain minussa kuolee."
Voitte mielessänne vaihtaa työntäjän sukupuolta ja muuttaa ikää.