Tulot 1050e
Tästä miinus:
806e vuokraan
70e sähköön
60e punttikselle
40e tupakkaan
15e koiranruokaan
rästeihin 40e
Jää kokonaiset 19e ruokaan ja hygieniatuotteisiin kuussa.
Tosi hienosti kohdellaan ihmistä täällä vantaalla.
Kommentit (189)
Vierailija kirjoitti:
Hae asumistukea
Haettu on jo ja myönnetty, 350e
Hyväksytyt asumismenot vantaalla yhdelle ihmiselle 695
Jos nuo lopettaisivat pelleilyn ja minun kiusaamiseni, niin laskurin mukaan sitten saisinkin aikalailla juuri tuon verran tt-tuki+asumistuki.
Työttömyysrahalla sitten maksaisin ylimenevän osan ja muut juoksevat kuluni.
Tuntuu ettei täällä jotkut millään ymmärrä, että ei nuo hyväksytyt asumismenot ole mitenkään neliöiden määrään tms sidottu, vaan se on maksimisumma minkä kaupunki kuuluu maksaa yhden ihmisen täällä asumisesta ja loput pitää maksaa itse.
Yhden ihmisen tulot tulisi olla täällä lähes 1400, asui minkälaisessa kopperossa tahansa, ei 1050.
Työnteko aina kannattaa -minulle, sanoo yrityksen omistaja x.x
Vierailija kirjoitti:
Työnteko aina kannattaa -minulle, sanoo yrityksen omistaja x.x
En tiedä, mitä ne paskaduunit on mistä jotkut puhuu.
TeH pERsIdEnT
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään ammattitutkintoa?
On.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ja mikähän mahtaa olla ja mikä mahtaa olla syy, ettet hae töitä? Ja ikä on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, muuta pois sieltä. Löydät halvemman vuokraluukun ja jos palkka on noin huono, niin teet jotain diipadaapatyötä, jota kyllä löytyy muiltakin paikkakunnilta.
Mihinkä tästä voi muuttaa, vantaan halvimmat neliöt tässä meidän taloyhtiössä jossa olen asunut jo 12 vuotta.
En muutenkaan näe, miten johonkin itsemurhaluukkuun muuttaminen koiran kanssa (olettaen että edes sellaista miespuoliselle ihmiselle annettaisiin) edistäisi millään muotoa hyvinvointiani.
Vantaalla sallitut asumiskustannukset on 695e, mutta tämä ei näemmä kosketa minua, kun joudun sen reilun satkun sijasta maksamaankin 450e omistani.
Eli sun vuokra on jotain 1150 e.
Vierailija kirjoitti:
En ikinä maksais tollasta vuokraa. Nyt asun Lahden ydinkeskustassa 25 neliön yksiössä josta maksan 520 e/kk ja sekin mielestäni paljon. Ennen asuin vähän syrjemmässä Lahden keskustassa ja vuokra oli saman kokoisesta kopista 420 e/kk.
Järkyttävä vuokra sulla!
Jyväskylästä saa kaksion tuolla hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset on sun luona kirjoilla, niin silloin lapsilisä huomioidaan tulona vaikka sen olisi ohjannut maksuun paaville. Laita lasten kirjat sinne mihin lapsilisätkin menevät.
Eli laitanko lasten kirjat siis vantaan kaupungin sosiaalihuoltoon, mihin niistä, niillä on niitä konttoreita ympäri kylää?
Jos lapset on huostaanotettu, ei kela maksa lapsilisiä vanhemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ne on yksityisasioita joita minun ei tietääkseni tarvitse sen kummemmin kenellekään perustella muutenkaan, varsinkaan jollekin random-palstalaiselle.
Olennaista tässä kaikessa on nyt vain se, että minä olen toiminut kaikkia sääntöjä noudattaen, mutta viranomainen ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, muuta pois sieltä. Löydät halvemman vuokraluukun ja jos palkka on noin huono, niin teet jotain diipadaapatyötä, jota kyllä löytyy muiltakin paikkakunnilta.
Mihinkä tästä voi muuttaa, vantaan halvimmat neliöt tässä meidän taloyhtiössä jossa olen asunut jo 12 vuotta.
En muutenkaan näe, miten johonkin itsemurhaluukkuun muuttaminen koiran kanssa (olettaen että edes sellaista miespuoliselle ihmiselle annettaisiin) edistäisi millään muotoa hyvinvointiani.
Vantaalla sallitut asumiskustannukset on 695e, mutta tämä ei näemmä kosketa minua, kun joudun sen reilun satkun sijasta maksamaankin 450e omistani.
Eli sun vuokra on jotain 1150 e.
806e
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lapset on sun luona kirjoilla, niin silloin lapsilisä huomioidaan tulona vaikka sen olisi ohjannut maksuun paaville. Laita lasten kirjat sinne mihin lapsilisätkin menevät.
Eli laitanko lasten kirjat siis vantaan kaupungin sosiaalihuoltoon, mihin niistä, niillä on niitä konttoreita ympäri kylää?
Jos lapset on huostaanotettu, ei kela maksa lapsilisiä vanhemmille.
Sijotettuna, oikeuden päätöstä ei ole vielä kuulunut.
Fatta olisi toki halunnut lapset ottaa huostaan jo yli vuosi sitten, mutta kun vastustin ja vein asian oikeuteen, alkoivat rankaisemaan niillä keinoilla millä pystyvät, eli vieraannuttaen, välittämättä ollenkaan siitä minkälainen vaikutus tällä on lasten kasvuun ja kehitykseen.
Näille monesti lapsettomille eksperteille ottaa äärimmäisen koville myöntää tehneensä mitään väärää ikinä, siksi ne nyt minua sitten kolmen laitoksen (sossu,kela,lasu) voimin koettaa minua lainvastaisesti kiusata että alistuisin ja legitimisoisin heidän tekaistuja väitteitä minusta ja lasten oloista kotona.
Jos asut yksin niin sulla on jäätävän kallis asunto. Minkä kokoinen tuo kämppä on oikein? Mun sisko asuu Helsingissä yksiössä ja vuokra 650€/kk. Ei tupakoi eikä ole koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Ne on yksityisasioita joita minun ei tietääkseni tarvitse sen kummemmin kenellekään perustella muutenkaan, varsinkaan jollekin random-palstalaiselle.
Olennaista tässä kaikessa on nyt vain se, että minä olen toiminut kaikkia sääntöjä noudattaen, mutta viranomainen ei ole.
Isompi kysymys tässä on, mikset mene töihin? Äläkä sano et koska verottaja.
Vierailija kirjoitti:
Jos asut yksin niin sulla on jäätävän kallis asunto. Minkä kokoinen tuo kämppä on oikein? Mun sisko asuu Helsingissä yksiössä ja vuokra 650€/kk. Ei tupakoi eikä ole koiraa.
78 neliöinen kolmio.
Tää on kolmihenkiselle perheelle jo ahdas, eikä tän halvempia neliöitä löydä mistään päin kaupunkia.
Laissa ei ole pykälää, jonka mukaan minun pitäisi muuttaa pienempään asuntoon, että pärjäisin sitten sillä lainvastaisella summalla joka mulle nyt annetaan.
Laki kuin myös kelan oma laskuri kertoo hyvin selvästi mitkä pelisäännöt on ja paljonko mulle kuuluu tukia myöntää, kelan kumileimasin ei vaan nyt tahdo millään myöntää toimivansa väärin kun ilmeisesti harmittaa tämä minun "yhteistyöhaluttomuus"
Itsepä olet työsi valinnut. Fiksumpi jäisi suosiolla tuille ja saisi enemmän rahaa käteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain Kivistössä ja Aviapoliksessa olisi joo tuon hintaisia hienoja luukkuja, mutta halvemmalla pääsee vaikka Korsossa ja on täälläkin ihan ok asua. Entinen kämppä oli 28 neliön yksiö ja jonkun 300 e. Nykyinen 54 neliön kaksio ja päälle 600.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Isompi kysymys tässä on, mikset mene töihin? Äläkä sano et koska verottaja.
Koska verottaja, ja tämän lisäksi myös kallis juristi, ensi vuodesta otetaan vielä toinen kallis juristi kun lapsi täyttää 12.
Maksakoot yhteiskunta koko sirkuksen, kerta yhteiskunta katsoo tämän olevan parempi ratkaisu kuin myöntää mokansa ja palauttaa lapset kotiinsa minne haluavatkin, tänne missä ovat koko elämänsä asuneet, missä on kaikki kaverit, koulut, tuttu elämä ja ympäristö.
Myöskin katson moraalittomaksi osallistua tukemaan tämmöistä lasten satuttamis-bisnestä mitä sossu harrastaa, heidän toimenpiteistähän on aiheutunut vakavaa haittaa lasten kehitykselle, kutsuen tätä vielä täysin perverssisti lasten eduksi.
Ihan liian kallis vuokra.