Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulot 1050e

Vierailija
18.10.2022 |

Tästä miinus:
806e vuokraan
70e sähköön
60e punttikselle
40e tupakkaan
15e koiranruokaan
rästeihin 40e

Jää kokonaiset 19e ruokaan ja hygieniatuotteisiin kuussa.

Tosi hienosti kohdellaan ihmistä täällä vantaalla.

Kommentit (189)

Vierailija
101/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tästä ymmärrä mitään..

Mikä on vaikeeta?

Minulle kuuluu laskurin mukaan antaa 1395 ja rapiat kuussa, mutta minulle annetaankin nyt 1050 ja rapiat kuussa.

Ai jokainen meistä voi laskea. No mistä niitä lasketaan? On se vaikeeta. Laskenpas vaikka tosta 2 luokkalaisen matskun kirjasta sitten. Se anto tulokseksi, että sulle kuulu 2 omenaa ja Pertti saa puolikkaan.

Kelan sivuilta löytyy laskurit erilaisille tuille, summa määräytyy sinne syötettyjen parametrien mukaan.

Ja kaikki tarvittavat parametrit on?

Vuokra 806, vesi ja sauna 24

Sähkö 35 (en laittanut enempää, koska ei suostuta korvaamaan enempää)

tukia tulee 700 työttömyysraha ja 350 asumistuki.

Ja paikkakunnaksi laitat vantaan, missä hyväksytyt asumiskulut on yhdelle hengelle 695

Työttömyysraha. Oliko siis joku este, ettet voi etsiä töitä?

Vierailija
102/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaikeeta?

Minulle kuuluu laskurin mukaan antaa 1395 ja rapiat kuussa, mutta minulle annetaankin nyt 1050 ja rapiat kuussa.

Ai jokainen meistä voi laskea. No mistä niitä lasketaan? On se vaikeeta. Laskenpas vaikka tosta 2 luokkalaisen matskun kirjasta sitten. Se anto tulokseksi, että sulle kuulu 2 omenaa ja Pertti saa puolikkaan.

Kelan sivuilta löytyy laskurit erilaisille tuille, summa määräytyy sinne syötettyjen parametrien mukaan.

Ja paikkakunnaksi laitat vantaan, missä hyväksytyt asumiskulut on yhdelle hengelle 695

Ei ole taloudellisesti kannattavaa minun tilanteessani töihin mennä, en todellakaan ala maksaa jeniäkään siitä, että joudun nyt oikeusteitse hakemaan lapsiani takaisin kotiin.

Kaikki vaatimukset on kuitenkin tuolta osin täysin lainmukaisesti täytetty, eli työnhaku on voimassa, eli jos tahdot tuosta alkaa vinkumaan, niin se on turhaa, kaikki on hoidettu lainmukaisesti, paitsi minulle laskujen mukaan kuuluvan rahasumman anto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaikeeta?

Ei ole taloudellisesti kannattavaa minun tilanteessani töihin mennä, en todellakaan ala maksaa jeniäkään siitä, että joudun nyt oikeusteitse hakemaan lapsiani takaisin kotiin.

Kaikki vaatimukset on kuitenkin tuolta osin täysin lainmukaisesti täytetty, eli työnhaku on voimassa, eli jos tahdot tuosta alkaa vinkumaan, niin se on turhaa, kaikki on hoidettu lainmukaisesti, paitsi minulle laskujen mukaan kuuluvan rahasumman anto.

Ehkä sulla tuo tukien hakuprosessi on yhtä sekava kun tämä alotus. Alussa et maininnut ollenkaan vesi ja saunamaksua, nyt nekin on kuvioissa. Onhan ne siellä sekasin papereiden kanssa, jos eka lähetät hakemukset missä on vaan sähkö, seuraavissa lapset, seuraavassa koira ja vesikulutus jne.

Vierailija
104/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et koe kannattavaksi mennä töihin, että voisit saada käteenkin yli 2000e,niin sitten vain syöt sillä 19e kk.

Vierailija
105/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Punttis ja tupakka pois niin sulla on jo satanen enemmän.

Rakki myös veks!

Vierailija
106/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaikeeta?

Ehkä sulla tuo tukien hakuprosessi on yhtä sekava kun tämä alotus. Alussa et maininnut ollenkaan vesi ja saunamaksua, nyt nekin on kuvioissa. Onhan ne siellä sekasin papereiden kanssa, jos eka lähetät hakemukset missä on vaan sähkö, seuraavissa lapset, seuraavassa koira ja vesikulutus jne.

Ei siinä ole minulle saati tukien myöntäjälle mitään epäselvää, saman summan he siellä laskurilla saavat näytölleen, nythän ne hylkäsi tt-tuen antamisen minulta vedoten siihen, etten muka ollut toimittanut pyydettyjä tiliotteita, vaikka olin ne jo siihen mennessä kahdesti heille lähettänyt, eilen lähetin kolmannen kerran, kuten sanoin, ne näkyy siellä viesteissä että olen liitteet lähettänyt jo kuun alussa.

Jos olisin laskenut summani muka väärin, niin tokihan tantat olisi sitten vedonneet myös nimenomaisesti siihen, että minä laskin väärin ja oikein kädestä pitäen laskeneet minulle tuloksen, jonka mukaan en ole oikeutettu saamaan kuin nykyisen 1050e verran.

Mutta kun sitä summaa ne ei saa itselleen minkään valtakunnan laskutoimituksella, kuten ette saa tekään.

Vierailija
107/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et koe kannattavaksi mennä töihin, että voisit saada käteenkin yli 2000e,niin sitten vain syöt sillä 19e kk.

Ei tuollasilla rahoilla kannata, juristi on kallis ja verot täällä suomessa vielä kalliimmat.

Vierailija
108/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punttis on määräaikainen joten sitä ei voi perua.

Vaikka luopuisin niistä vähäisistä tupakoistakin, niin osaat varmasti itsekin laskea, ettei rahaa jää ruokaan käytännössä mitään siltikään.

Mikä on syy että tulosi ovat noin pienet?

Btw, lopeta itsellesi valehtelu. Tupakat jättämällä käteen jäävä raha kasvaa.

Tupakointi on rahaa vievä hyvin huono tapa jonka seurauksena voi saada keuhkoahtaumataudin ja sitten vasta kurjaa onkin.

Vierailija
109/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuollasilla rahoilla kannata, juristi on kallis ja verot täällä suomessa vielä kalliimmat.

Mihin juristi?

Vierailija
110/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaikeeta?

Eli täysin itse aiheutettu tilanne. Lakkaa valittamasta ja mene töihin. Olet hiton huono roolimalli lapsillesi. Häpeä.

Vierailija
111/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, muuta pois sieltä. Löydät halvemman vuokraluukun ja jos palkka on noin huono, niin teet jotain diipadaapatyötä, jota kyllä löytyy muiltakin paikkakunnilta.

Mihinkä tästä voi muuttaa, vantaan halvimmat neliöt tässä meidän taloyhtiössä jossa olen asunut jo 12 vuotta.

En muutenkaan näe, miten johonkin itsemurhaluukkuun muuttaminen koiran kanssa (olettaen että edes sellaista miespuoliselle ihmiselle annettaisiin) edistäisi millään muotoa hyvinvointiani.

Vantaalla sallitut asumiskustannukset on 695e, mutta tämä ei näemmä kosketa minua, kun joudun sen reilun satkun sijasta maksamaankin 450e omistani.

Selkis jo tuolla myöhemmin että itse olet syypää tilanteeseesi. Multa ei heru myötätuntoa.

Vierailija
112/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja nyt kun näyttää siltä ettei "hyvin ja oikein" lapsiani "hoitavat" tahot tahdo millään myöntävän ryssineensä pahasti, joudutaan toisen lapsen täytettyä 12 hankkimaan myös hänelle kallis juristi.

Te maksatte tän kaiken, vaan koska puolustamanne autuas ja virheetön viranomainen haluaa, että meidän perheeseen kuluu jonkun 20 000e sijasta jopa kolmatta sataa tonnia vuodessa, ja lisää vaan tulee kuluja jatkuvasti..

Olkaa hyvä vaan.

Vierailija
113/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Punttis on määräaikainen joten sitä ei voi perua.

Vaikka luopuisin niistä vähäisistä tupakoistakin, niin osaat varmasti itsekin laskea, ettei rahaa jää ruokaan käytännössä mitään siltikään.

Mikä on syy että tulosi ovat noin pienet?

Btw, lopeta itsellesi valehtelu. Tupakat jättämällä käteen jäävä raha kasvaa.

Tupakointi on rahaa vievä hyvin huono tapa jonka seurauksena voi saada keuhkoahtaumataudin ja sitten vasta kurjaa onkin.

Koska viranomainen ei suostu antamaan minulle lainmukaisesti kuuluvaa summaa, siksi se on niin pieni.

Mulla menee tupakkiin edelleen 40e kuussa, pieni kulu siis eikä johtaisi valittamiseen, jos saisin sen mitä minulle lain mukaan kuuluu.

Vierailija
114/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on vaikeeta?

Eli täysin itse aiheutettu tilanne. Lakkaa valittamasta ja mene töihin. Olet hiton huono roolimalli lapsillesi. Häpeä.

Heh, ai se on mun syytä, että viranomainen rikkoo lakia, ei mitään, antaa rikkoa vaan? :D

Vierailija
115/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, muuta pois sieltä. Löydät halvemman vuokraluukun ja jos palkka on noin huono, niin teet jotain diipadaapatyötä, jota kyllä löytyy muiltakin paikkakunnilta.

Mihinkä tästä voi muuttaa, vantaan halvimmat neliöt tässä meidän taloyhtiössä jossa olen asunut jo 12 vuotta.

En muutenkaan näe, miten johonkin itsemurhaluukkuun muuttaminen koiran kanssa (olettaen että edes sellaista miespuoliselle ihmiselle annettaisiin) edistäisi millään muotoa hyvinvointiani.

Vantaalla sallitut asumiskustannukset on 695e, mutta tämä ei näemmä kosketa minua, kun joudun sen reilun satkun sijasta maksamaankin 450e omistani.

Selkis jo tuolla myöhemmin että itse olet syypää tilanteeseesi. Multa ei heru myötätuntoa.

Mitenniin, minä olen toiminut kokoajan lainmukaisesti, tanttarat ei ole toimineet ja se on täysin selvästi kaikissa laskuissa nähtävissäkin.

Oletko siis sitä mieltä, että viranomaiset saakin toimia lakien vastaisesti halutessaan, sittenhän lailla ei mitään tee, kerta näin on.

Vierailija
116/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä lasten äiti on?

Vierailija
117/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin juristi?

Hakemaan hallinto-oikeuden määräyksellä lapset takaisin kotiinsa minne he kuuluvat ja minne he haluavat.

Vierailija
118/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ap:n kaltaisen tyypin edes palkkaisi?

Vierailija
119/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä lasten äiti on?

En tiedä, ei oo näkyny puoleentoista vuoteen.

Vierailija
120/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan töitä ap on tehnyt?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme