Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tulot 1050e

Vierailija
18.10.2022 |

Tästä miinus:
806e vuokraan
70e sähköön
60e punttikselle
40e tupakkaan
15e koiranruokaan
rästeihin 40e

Jää kokonaiset 19e ruokaan ja hygieniatuotteisiin kuussa.

Tosi hienosti kohdellaan ihmistä täällä vantaalla.

Kommentit (189)

Vierailija
61/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulot 1050

Tästä miinus:

706e vuokraan

70e sähköön

rästeihin 40e

Jää kokonaiset 234e ruokaan ja hygieniatuotteisiin kuussa.

Tosi hienosti kohdellaan ihmistä täällä tampereella.

Vierailija
62/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkeellä tulot kansaneläke, asumistuki ja takuueläke. Yhteensä 1040 e. Meitä köyhyysrajan alapuolella olevia vanhuksia ei kukaan huomioi. Ruoka on heikkoa ja lääkkeitä jää ostamatta. Omaisia ei ole. Ketä pitäisi äänestää.

Oletko hakenut toimeentulotukea, jos tilanne on se, että lääkkeitä jää ostamatta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

try again kirjoitti:

Tulot 1050

Tästä miinus:

706e vuokraan

70e sähköön

rästeihin 40e

Niin, siellä tampereella on tosiaan pienemmät vuokrat kuin täällä sosialistivaltion alapäässä.

Vierailija
64/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaako täällä useampi vai miten tää on näin sekavaa? Välillä ap on eläkkeellä, välillä työtön. Omaisia ei ole, mutta yhtäkkiä sukulaiset antaakin rahaa laskuihin ja lapsetkin löytyy, vaikka ovatkin huostassa.

Eläkeläinen vailla omaisia on joku eri tyyppi.

ap

Laskurin mukaan mulle kuuluisi tulla vähän alle 1400e kuussa tukia, sen sijasta nyt tuleekin 1050e, kun asiasta päättävä taho ei näemmä löydä pyytämiään tositteita edes silloin kun ne on lähetetty tälle useaan kertaan.

Se pitää viedä paikan päälle ne paperit ja pyytää allekirjoitus, että kyseinen taho on vastaanottanut paperit. Tiedän tuttavalta, että vie ja vie ja vie ja vie paperit, ja heillä ei niitä mukamas ole. Tai videoit kuvaa ja kuvassa näkyy kun ojennat paperit sinne virkailijalle. Muista kuvata paperikin, jotta näkyy videossa. Siihen on turha väittää vastaan, että eivät olisi niitä saaneet. Tämäkin pitää kuvata niin, että ihmisiä ei videossa näy. Mutta talon logo, kuvaat kun kävelet paperit kädessä sisään ja kuvaat kun ojennat ne luukulle. Thats it.

Ei täällä ole päässyt näiden asiasta päättävien tahojen luokse lampsimaan enää vuosiin, konttorit on lukittu ja niihin pääsee vain ennaltasovitusti kun on joku tahon arvion mukaan pätevä syykin päästää paikan päälle.

Saa toki pudottaa paperina samat liput ja laput sinne konttorin postilaatikkoon, mutta sieltähän nuo vasta häviääkin usein, digitaaliset tositteet ei sentäs häviä mihinkään, kuten ei minunkaan tapauksessani, siellä ne näkyy edelleen viesteissä, että olen tosiaan lähettänyt tiliotteet jo aikoja sitten kahteen otteeseen ja eilisen myötä nyt sitten vielä kolmannen kerran.

Vaikka kuinka yrittäisitte vääntää näitä juttuja minun viakseni ja viranomaiset viattomiksi tilanteeseen, se ei yksinkertaisesti onnistu, koska kaikki summat, päätökset ja tositteet on tallessa, vielä eivät ole ilmeisesti saaneet lupaa sentäs niitä digitaalisiakin tositteita poistaa, vielä.

Nonni, eli nyt vaan odottelet että saat sen 1400e.

Vierailija
65/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kanssa miten ne sukulaiset jeesaa niissä puhelin ja nettiliittymissä, jos saat niihin rahaa tilille, tottakai ne miinustetaan tuista.

Vierailija
66/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset etsi parempipalkkaista työtä?

Ajatelkaa jos pienipalkkaiset työt jäisi kokonaan tekemättä. Ei tulisi esim postia enää koskaan.

Vierailija
67/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaako täällä useampi vai miten tää on näin sekavaa? Välillä ap on eläkkeellä, välillä työtön. Omaisia ei ole, mutta yhtäkkiä sukulaiset antaakin rahaa laskuihin ja lapsetkin löytyy, vaikka ovatkin huostassa.

Eläkeläinen vailla omaisia on joku eri tyyppi.

ap

Laskurin mukaan mulle kuuluisi tulla vähän alle 1400e kuussa tukia, sen sijasta nyt tuleekin 1050e, kun asiasta päättävä taho ei näemmä löydä pyytämiään tositteita edes silloin kun ne on lähetetty tälle useaan kertaan.

Se pitää viedä paikan päälle ne paperit ja pyytää allekirjoitus, että kyseinen taho on vastaanottanut paperit. Tiedän tuttavalta, että vie ja vie ja vie ja vie paperit, ja heillä ei niitä mukamas ole. Tai videoit kuvaa ja kuvassa näkyy kun ojennat paperit sinne virkailijalle. Muista kuvata paperikin, jotta näkyy videossa. Siihen on turha väittää vastaan, että eivät olisi niitä saaneet. Tämäkin pitää kuvata niin, että ihmisiä ei videossa näy. Mutta talon logo, kuvaat kun kävelet paperit kädessä sisään ja kuvaat kun ojennat ne luukulle. Thats it.

Ei täällä ole päässyt näiden asiasta päättävien tahojen luokse lampsimaan enää vuosiin, konttorit on lukittu ja niihin pääsee vain ennaltasovitusti kun on joku tahon arvion mukaan pätevä syykin päästää paikan päälle.

Saa toki pudottaa paperina samat liput ja laput sinne konttorin postilaatikkoon, mutta sieltähän nuo vasta häviääkin usein, digitaaliset tositteet ei sentäs häviä mihinkään, kuten ei minunkaan tapauksessani, siellä ne näkyy edelleen viesteissä, että olen tosiaan lähettänyt tiliotteet jo aikoja sitten kahteen otteeseen ja eilisen myötä nyt sitten vielä kolmannen kerran.

Vaikka kuinka yrittäisitte vääntää näitä juttuja minun viakseni ja viranomaiset viattomiksi tilanteeseen, se ei yksinkertaisesti onnistu, koska kaikki summat, päätökset ja tositteet on tallessa, vielä eivät ole ilmeisesti saaneet lupaa sentäs niitä digitaalisiakin tositteita poistaa, vielä.

Nonni, eli nyt vaan odottelet että saat sen 1400e.

Niin, eihän tässä olekaan kuin vasta kuukausi odoteltu kun muiden tarvii odottaa vaan reilun viikon.

Vierailija
68/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kanssa miten ne sukulaiset jeesaa niissä puhelin ja nettiliittymissä, jos saat niihin rahaa tilille, tottakai ne miinustetaan tuista.

Ei ne tilille tuu, kun lataavat liittymiä netissä.

Ja vaikka ne tulisikin tilille ja miinustettaisiin tuistani, jää silti useamman sadan euron vajaus.

Vierailija
69/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, muuta pois sieltä. Löydät halvemman vuokraluukun ja jos palkka on noin huono, niin teet jotain diipadaapatyötä, jota kyllä löytyy muiltakin paikkakunnilta.

Mihinkä tästä voi muuttaa, vantaan halvimmat neliöt tässä meidän taloyhtiössä jossa olen asunut jo 12 vuotta.

En muutenkaan näe, miten johonkin itsemurhaluukkuun muuttaminen koiran kanssa (olettaen että edes sellaista miespuoliselle ihmiselle annettaisiin) edistäisi millään muotoa hyvinvointiani.

Vantaalla sallitut asumiskustannukset on 695e, mutta tämä ei näemmä kosketa minua, kun joudun sen reilun satkun sijasta maksamaankin 450e omistani.

Mutta miksi pitää asua Vantaalla? Työkö siellä pitää? Onko missään muissa kaupungeissa kavereita tai sukua, joku muu suunta missä voisi kiinnostella asua? 

Vierailija
70/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

try again kirjoitti:

Tulot 1050

Tästä miinus:

706e vuokraan

70e sähköön

rästeihin 40e

Niin, siellä tampereella on tosiaan pienemmät vuokrat kuin täällä sosialistivaltion alapäässä.

Tulot 1050

Tästä miinus:

320e vuokraan

70e sähköön

rästeihin 40e

Jää kokonaiset 620e ruokaan ja hygieniatuotteisiin kuussa.

Tosi hienosti kohdellaan ihmistä täällä Kemissä, bitch.

Vierailija
71/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumiseen menee aivan liian paljon, jos vuokra 806€/kk,

Kun Tampereen tai pk-seudulla saa pieniä asuntoja jopa 500€, uusista krs-taloista.

Vierailija
72/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

885,63 e/kk +  418,65= Eläke ja asumistuki.

- Vuokra 570,43e

Jotenkin tulee toimeen varsinkin kun Kelakortti on täynnä numeroita.

Vierailija
73/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, muuta pois sieltä. Löydät halvemman vuokraluukun ja jos palkka on noin huono, niin teet jotain diipadaapatyötä, jota kyllä löytyy muiltakin paikkakunnilta.

Mihinkä tästä voi muuttaa, vantaan halvimmat neliöt tässä meidän taloyhtiössä jossa olen asunut jo 12 vuotta.

En muutenkaan näe, miten johonkin itsemurhaluukkuun muuttaminen koiran kanssa (olettaen että edes sellaista miespuoliselle ihmiselle annettaisiin) edistäisi millään muotoa hyvinvointiani.

Vantaalla sallitut asumiskustannukset on 695e, mutta tämä ei näemmä kosketa minua, kun joudun sen reilun satkun sijasta maksamaankin 450e omistani.

Mutta miksi pitää asua Vantaalla? Työkö siellä pitää? Onko missään muissa kaupungeissa kavereita tai sukua, joku muu suunta missä voisi kiinnostella asua? 

No on mulla sukulaisia tuusulassa, minne ei sossupummeja oteta kuin minimaalisesti, voin siis toki sieltä hakea kämppää, odotteluun menee vaan jokunen vuosi?

Muutenkin, täytyy ihmetellä sitä, että jotkut kuvittelee niitä kämppiä irtoovan yksinäisille miehille ihan tosta vaan kun vaan hakee, ilmeisesti ihmisten vuosikausia jatkuneet valitukset aiheen tiimoilta on ollutkin vain satuilua ja turhaa valitusta.

Vierailija
74/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asumiseen menee aivan liian paljon, jos vuokra 806€/kk,

Kun Tampereen tai pk-seudulla saa pieniä asuntoja jopa 500€, uusista krs-taloista.

Vantaan yksittäisen ihmisen asumiskustannusten raja on 695e

Voisin aivan mielelläni maksaa ylimenevän osan omistani.

Jostain syystä minun kohdallani hyväksytyt asumismenot onkin vain 350e, vain koska tanttarat ovat nyt päättäneet ryhtyä teeskentelemään, etten muka ole toimittanut heille tiliotteitani, vaikka olen ne toistuvasti ja ajallaan heille toimittanut ja ne on sieltä kelan sivujen viesteistä nähtävissä että näin asia tosiaan on.

Vierailija
75/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

try again kirjoitti:

Tulot 1050

Tästä miinus:

706e vuokraan

70e sähköön

rästeihin 40e

Tulot 1050

Tästä miinus:

320e vuokraan

70e sähköön

rästeihin 40e

Jää kokonaiset 620e ruokaan ja hygieniatuotteisiin kuussa.

Tosi hienosti kohdellaan ihmistä täällä Kemissä, bitch.

Nii että mun pitää muuttaa täältä etelä-suomesta satojen kilometrien päähän niin lapsistani kuin muistakin läheisistäni, muuten elän liian leveästi?

Ja niin, edelleenkin, tuo 1050e ei ole lainmukainen tukisumma yhdelle ihmiselle edelleenkään.. eli mikä on pointtisi oikeastaan?

Onko oikeasti noin vaikea myöntää, että sossu ja kelan tanttarat tässä on ne väärässä olevat tahot, eihän virkamies tee virheitä, edes tahallaan?

Vierailija
76/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rööki pois

2. Kuntosali pois.

3. Eti halvempi kämppä.

Vierailija
77/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Rööki pois

2. Kuntosali pois.

3. Eti halvempi kämppä.

Edelleenkin, laskureiden mukaan en saa tarpeeksi mikä lainmukaisesti mulle kuuluu, jos saisin, niin sitten pärjäisin kyllä.

Vierailija
78/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vaikee tajuta?

Vaikka luopuisin kaikesta mistä täällä vaaditaan luopumaan, mulle kuuluu lain mukaan siltikin se 1400e kuukaudessa, ei 1050e

Vierailija
79/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asut liian kalliisti. Eläkeläinen jolla ei ole sukua, voi muuttaa ja löytää halvemman asunnon.

Tän halvempaa murjua ei löydy.

1050e kuussa ei ole lainmukainen summa mikä tulisi yksinäiselle ihmiselle kuukaudessa maksaa, ei varsinkaan pk-seudulla asuessa missä yksiötkin maksaa melkein yhtä paljon kuussa.

No mikä sua pidättelee pääkaupuniseudulla? Vaihda halvempiin maisemiin.

Vierailija
80/189 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eläkkeellä tulot kansaneläke, asumistuki ja takuueläke. Yhteensä 1040 e. Meitä köyhyysrajan alapuolella olevia vanhuksia ei kukaan huomioi. Ruoka on heikkoa ja lääkkeitä jää ostamatta. Omaisia ei ole. Ketä pitäisi äänestää.

Missä teit työuras ku ei mitään työeläkettä kertyny?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän