Kertokaahan joku häiritsevän ahdistava elokuva
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Unelmien sielunmessu.
Mulla tuli hirveä tunnekuohu ja katarsis lopputekstien aikana, jäin vain tuijottamaan telkkaria hiljaa ties miten pitkäksi aikaa.
Edelleen yks suosikeistani.
Miks tää on menny multa ohi, tuntuu että pakko nähä tämä
Vierailija kirjoitti:
Lilya 4ever
Tulin kirjoittamaan tätä. Näin tämän ehkä liian nuorena ja olin kuin transsissa. Ja kun tietää että joka päivä ihmisiä elää näin...
Riippuu tietysti millaista ahdistusta kaipaa, mutta itselleni nämä oli ainakin melko inhottavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Human centipede
Tähän liittyen: mahtava laulu 😆
Kaikki Tom Cardyn biisit on huikeita!
Vilkaisin äsken YLE Teemalta Kuningas lähtee Ranskaan elokuvaa. Ei ahdistava, mutta WTF?!
Vierailija kirjoitti:
En muista elokuvan nimeä mutta siinä pariskunta meni metsään johonkin piilopirttiin ja heidät lahdattiin sinne. Aamu valkeni ja metsästä käveli joukko lapsia eli ne olivat tehneet sen. Tämä on ahdistavin elokuva mitä olen nähnyt.
Sijoittuiko tämä Romaniaan?
Vierailija kirjoitti:
Vilkaisin äsken YLE Teemalta Kuningas lähtee Ranskaan elokuvaa. Ei ahdistava, mutta WTF?!
Se on esittelytekstin mukaan satiiri 😄
Midsommar.
Paikoin melko ennalta arvattava mutta tosi ahdistava, hyi.
Juhannus.... kirjoitti:
Midsommar.
Paikoin melko ennalta arvattava mutta tosi ahdistava, hyi.
Hmmm mielenkiintoista, itse en kokenut tätä lainkaan ahdistavana. Ehkä olen vähän jo paatunut 😅.
Vierailija kirjoitti:
Sunshine. Hyi että kun ne hakkasi ja jäädytti sen miehen sinne puuhuun oman pojan katsellessa. Hyi! Ahdistava.
Katsoin yöllä. Tykkäsin kyllä vaikka kaikilla miehillä oli niin surullinen kohtalo. Aika komea se näyttelijä.
Vierailija kirjoitti:
En muista elokuvan nimeä mutta siinä pariskunta meni metsään johonkin piilopirttiin ja heidät lahdattiin sinne. Aamu valkeni ja metsästä käveli joukko lapsia eli ne olivat tehneet sen. Tämä on ahdistavin elokuva mitä olen nähnyt.
Tämän muistan minäkin. Mikäköhän tämän leffan nimi on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhka vuodelta 2006?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhka vuodelta 2006?
Joo tämä se oli! Hyi!
The Walk on toinen ahdistava. Oikeasti korkeanpaikankammoisena meinasi mennä jalat alta kun se nuorallakäveli wtc tornien väliä.
Itsekin olisin ehdottanut elokuvia "Neon Demon" ja "Funny Games" tähän kategoriaan, mutta ne on jo mainittu. Lisäisin tähän sarjaan vielä Darren Aronofskyn leffan "Mother". Kiehtovalla tavalla inhottava elokuva.
Funny Games ja nimenomaan alkuperäinen versio
Lilya 4ever