Kertokaahan joku häiritsevän ahdistava elokuva
Kommentit (82)
Taru sormusten herra, niin pska leffa että meinasin joutua lataamoon sen takia. Kävelyä 3 tuntia nurmikolla j amuka hieno leffa.
Todellakin Funny Games. Katso se ehdottomasti ja ahdistu!
Sunshine. Hyi että kun ne hakkasi ja jäädytti sen miehen sinne puuhuun oman pojan katsellessa. Hyi! Ahdistava.
Schindlerin listasta jäänyt mieleen pari kohtaa. Toinen on kun ne pikkulapset piilotteelee siellä ulkohuussissa kusen ja paskan seassa ja toinen kun Amon Göth aloittaa aamunsa sieltä terassilta ampuilemalla.
Vierailija kirjoitti:
Spider.
Itse kerran nähnyt eikä kyllä tarvitse toista kertaa katsoa. Se näyttelijä osasi näytellä skitsofreenikkoa vähän turhan hyvin.
Human centipede
Human centipede 2 (tuli fyysisestikin paha olo)
Haute Tension.
Siitä on vuosia kun näin Haute tensionin, olin silloin teini enkä muista enää tarkkaan mitä siinä oli. Muistan vaan että se sisälsi gorea.
Ahdistuin siitä niin paljon että tein elokuvan jälleen Demiin keskustelun jossa valitin jotain että en pysty nukkumaan kun ahdistaa se elokuva niin 😄
Sehän riippuu ihan siitä mikä sua ahdistaa.
Kasipallo.
Kuutamo sonaatti. Toisaalta niin kammottavaa ja hetkittäin taas hullun hauska. Kyllä Suomessakin osataan.
Reflecting Skin (Lapsuuden loppu). Silti omalla tavallaan koskettava.
Tuossa oli kyllä jo niin kovan luokan kamaa, että sitä kohti pitää edetä varovasti.
Aloita vaikka leffalla "It Follows"
En muista elokuvan nimeä mutta siinä pariskunta meni metsään johonkin piilopirttiin ja heidät lahdattiin sinne. Aamu valkeni ja metsästä käveli joukko lapsia eli ne olivat tehneet sen. Tämä on ahdistavin elokuva mitä olen nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Human centipede
Tähän liittyen: mahtava laulu 😆
The Walk. Näin korkeanpaikan kammoiselle ihan järkyttävä!
Toi Human centipede, en kylläkään suosittele katsomaan.