Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö luovuttaa ja alunperinkin ajatella, että parisuhteet kestää max 1-2 vuotta

Vierailija
18.10.2022 |

Taas tilanne, jossa miehestä alkaa totuus paljastua vasta kun puoltoista vuotta seurusteltu.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu, silloin on iloinen yllätys, jos kestääkin pitempään.

Vierailija
2/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppisiä ongelmia miehestä paljastui? Onko varoitusmerkkejä ollut aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen aina noin. Ei siinä häviä mitään. Siis en usko, että suhde loppuu pian ja suunnittele elämää sen jälkeen, ei, vaan menen niihin vain silleen, että suhteen jälkeen ei ole mitään näkyvissä, mutta silti epäilen, ettei se kestä.

Pisin suhteeni kesti 11 vuotta. Ihan ok.

Vierailija
4/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suhteen pituutta pitäisi ennakoida?

Vierailija
5/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla käy usein noin, että suhteet kestävät vain vähän aikaa, niin olisiko aika miettiä jo itsekin peiliin katsomista?

Vierailija
6/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntisit kauemmin jonkun, joka on tavattu livessä tai seuraisi vaikka somessa erilaisia miehiä, tuntisitko silloin vähän paremmin? Alkoholi ei varmaan miehellä auta asiaa tai väärät kaverit. Jos menee randomisti yhteen, tulee villilänsi ja kaapista miehen todellinen luonne. Mitä ominaisuuksia ja arvoja haluat miehelle.

Vierailija
7/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ajatellut noin, että parisuhteet kestää sen aikaa kun kestää eikä mulla ole mitään preferenssiä keston suhteen, ei esim. unelmaa pitkästä tai loppuelämän suhteesta. Ihmettelen aina miten ihmiset on vieläkin niin konservatiivisia että se avioliitto tai samantyyppinen loppuelämän suhde on lähes kaikkien unelma. Biologisesti ihminen on lähinnä sarjamonogaminen eli juurikin peräkkäisiä pitkkiä suhteita.

Vierailija
8/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Särkyneitä sydämiä 💔

Tapasin mieheni 2000, 2001 mentiin avioon ja edelleen ollaan yhdessä ja haluan olla kunnes kuolema meidät erottaa.

Vierailija
9/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Särkyneitä sydämiä 💔

Tapasin mieheni 2000, 2001 mentiin avioon ja edelleen ollaan yhdessä ja haluan olla kunnes kuolema meidät erottaa.

Ei mulla ainakaan sydän mitenkään särkynyt ole, vaikka olen ollut 4 pitkässä parisuhteessa elämäni aikana. Joo, olen toki hetken surrut eroa, mutta äkkiä siitä yli pääsee ja elämä jatkuu. Ja se mikä ei tapa, vahvistaa.

Vierailija
10/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan pelata varman päälle ja lopeta jokainen suhteesi 1,5 vuoden kohdalla. Oli tilanne miten hyvä tahansa, niin päätät suhteen varmuuden vuoksi.

Vierailija
11/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mikä totuus paljastuu vasta tuossa vaiheessa?

Vierailija
12/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että on miehillä tullut mitta täyteen.

Vierailija
13/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että puoliso ei vastannutkaan odotuksia eikä häntä voinut muokata mieleisekseen.

Vierailija
14/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla paljastui miehen mt-ongelmat. Vanhat traumat nousi taas esiin ja mies kaatoi kaiken mun päälle kun alkuhuuma laantui.

Vierailija
15/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin - kenestä se totuus lopulta paljastuu? Kuka on se ainut ihminen, joka on ollut jokaisessa parisuhteessasi?

Vierailija
16/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin - kenestä se totuus lopulta paljastuu? Kuka on se ainut ihminen, joka on ollut jokaisessa parisuhteessasi?

Suhteen alussa ollaan kuin paita ja peppu. Tehdään kaikki yhdessä, seksiä joka päivä. Tehdään mun mielestä kivoja asioita yhdessä. Sitten jossain kohtaa selviää, ettei mies oikeasti haluakaan pitemmän päälle samaa. Liukenee omiin juttuihinsa yhä useammin, seksi vähenee kertaan viikossa ja laatu muuttuu onnettomaksi. Miksi piti alussa feikata niin paljon? Minä olen alusta asti sitä mitä olen. Ja tosiaan alussa jutellaan, mitä suhteelta toivoo ja aina miehet toivoo samaa kuin minäkin.

Vierailija
17/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tunnet sä ystävän

Onko oikea sulle hän

Anna meren se selvittää

Kuka viereesi jää

Ja jos silloin kun myrsky soi

Vain sun kumppanis vaikeroi

Vene lähimpään rantaan vie

Jääköön pois mikä lie

Mistä tunnet sä ystävän

Onko oikea sulle hän

Anna tunturin selvittää

Kuka viereesi jää

Kun on kaukana kaikki muu

Ja kun päättyvät pitkospuut

Kuka rinnallas ruikuttaa

Takaisin mennä saa

Mistä tunnet sä ystävän

Onko oikea sulle hän

Ajat ankeimmat selvittää

Kuka viereesi jää

Kun on sinulla vaikeaa

Ja kun tarvitset auttajaa

Silloin ystävyys punnitaan

Menee muut menojaan

Siitä tunnet sä ystävän

Kun on vierelläs vielä hän

Turhat tuttavat luotas ois

Hävinneet pian pois

Kertoo ystävyydestä mutta sopinee myös pitempään parisuhteeseen. Ap ainakin on selvittänyt omalta osaltaan ettei ole oikeaa materiaalia sellaiseen.

Vierailija
18/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ja aina miehet toivoo samaa kuin minäkin"

Vierailija
19/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on vähän huonosti suunniteltu. Rakkaushormonit saa aikaa sen alun huuman, kun ne laantuu, jäljelle jää pelkkä torso siitä suhteesta.

Vierailija
20/49 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen on vähän huonosti suunniteltu. Rakkaushormonit saa aikaa sen alun huuman, kun ne laantuu, jäljelle jää pelkkä torso siitä suhteesta.

Rakkaushormonit laittaa lisääntyminen alulle, joka on koko elämän tarkoitus maapallolla. Muu on romantikkojen propagandaa, johon uskomalla vain pettyy joka parisuhteessa, kuten tässäkin keskustelussa ap:lle on käynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme