Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huulijänteen repeämä

02.11.2006 |


Esikoinen potkaisi pienempää neitiä, kun telmivät lattialla, sillä seurauksella, että suusta tuli jonkin verran verta. Veri tuli ylähuulen ja etuhampaiden välissä olevasta lerpakkeesta (huulijänne), pieni repeämä havaittavissa. Päivystykseen en saa yhteyttä. Verenvuoto lakkasi pian, mutta mietityttää, mitä tuosta voi seurata. Pitääkö lähteä näyttämään lääkärille? Potilas siis 1v 2kk, onneksi hampaille ei käynyt kuinkaan. Kiitos vastanneille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kyllä on ommeltukin



t: sh

Vierailija
2/2 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa on leikattu se jänne hammaslääkärissä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi