Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko etova olo alkaa jo ennen sitä pvää kun menkkojen tulisi alkaa?

Vierailija
12.10.2006 |

Piinaviikolla mennään juu... ;-) Mietin vaan, että kehitänkö itse tämän ällön olon miettimällä mahdollista raskautta, vai olenko saanut jonkun vatsapöpön. Mieluisin vaihtoehto olisi tietty että olenkin raskaana. Kertokaapa, onko teillä huonovointisuus alkanut jo ennen testiä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta raskaana oleva opiskelukaverini oksensi luentosalin viereiseen vessaan aikanaan ihmetellen, että mikä on hätänä. Kaksi päivää myöhemmin ei menkat alkaneetkaan ja hän tajusi olevansa raskaana. Oksensi siis ja voi pahoin jo 4. viikolta alkaen.

Vierailija
2/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh kun ällöttääkin.. En kyllä oikein jaksa uskoa että saisin luuloteltua tälläistä oloa, mutta jäähän vielä sen pöpön mahdollisuus. No, ei auta kuin odotella, niin tuskaista kuin se onkin. En aio testata ennen kuukautisten alkamispäivää, vaikka kuinka houkuttelisi. Onneksi en ole hakenut testiä kaappiin. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


jo pari pvää ennen kuin menkkojen piti alkaa. samalla ollut menkkamaista kipua, että siinä sitten olen miettinyt mitä tämä on ;)



tsemppiä..

Vierailija
4/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä sano etteikö voisi olla jo raskausoireitakin, mun ei ainoassa raskaudessani kovin paljon etonut mutta viime aikoina olen huomannut että mulla on lievää etovaa oloa aina ennen menkkoja.

Vierailija
5/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi siis olla toivepahoinvointiakin. Toivottavasti olet raskaana!

Vierailija
6/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikoina etova olo on alkanut vasta joskus 7. viikolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä molemmilla kerroilla on alkanut paha olo ja törkeä väsymys tasan viikkoa ennenkuin menkkojen olisi pitänyt alkaa.

Vierailija
8/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo sama olo on jatkunut johonkin raskauden puoliväliin asti ja voimakkaipana on ollut rv 7-15.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
12.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai välillä ok, mutta sitten taas tulee pahaolo aalto. Plussa testin tein nyt tiistaina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi