Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mika Aaltola mielestänne komea?

Vierailija
17.10.2022 |

Minä tykkään ja nuorekas ikäisekseen. Ei uskoisi, että on 54v.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mistä kuvakulmasta? En kyllä näe mitään komeaa ko miehessä ja itseä myös ärsyttää jatkuvasti "tyrkyllä" olo.

Mikä ihmeen tyrkyllä olo? Ei kai hän itse päätä, mihin haastatellaan. Täällä kummallisesti julkisuudessa saisi olla vain sellaiset ihmiset, jotka kaikin tavoin kärsivät siitä.

Kukas sen sitten päättää, monessako naistenlehdessä hän avautuu perhe-elämästään? :D

Onko jäänyt huomaamatta että hän on ollut paljon esillä muutenkin kuin työhönsä liittyen?

Vierailija
42/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrkky, hyi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Here we go, Putin readies massive military move as NATO doubles down | Redacted with Clayton Morris

Vierailija
44/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole komea.

Vierailija
45/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoo kieroon.

Vierailija
46/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole komea. Ei näytä pahaltakaan muttei erityisen hyvältäkään. Plussaa siitä, että perusasiat ovat kunnossa: parta ajettu, hiukset leikattu ja kammattu miehekkäästi, ei tatuointeja, yleensä ihan tyylikkäät vaatteet.

Vierailija
47/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, tulee hyödyllinen idiootti vaikutelma.

Vierailija
48/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika tahtoo kalifiksi kalifin paikalle?

Ja ilmeisesti hänellä on median tuki?

Ihme, ettei tätä ketjua olla vielä poistettu, kun täällä on kriittisiäkin ääniä.

AV-mammojen suosioon riittää toki jyhkeä leuka. Kyllä sen pitäisi kantaa presidentin virkaan asti.

Vierailija
49/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa ole totuttu siihen,että tuon alan ihmiset pällistelee niin paljon julkisuudessa ja tuovat yksityiselämäänsä esiin.Ai niin onko hän komea. No ehkä on jollainlailla. 

Vierailija
50/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan miellyttävä, mutta ei omaan silmääni komea. Pidän pitkistä, rosoisen näköisistä miehistä.

Asiantuntijaroolissa Aaltolassa häiritsee maalaileva ja tunteileva puhetapa, en oikein enää jaksaisi kuunnella sitä. Olisi parempi, jos pidättäytyisi siitä ja pysyisi omalla alueellaan. Nykyisin hyppään yli hänen haastattelunsa. 

Ei minulla mitään häntä vastaan kuitenkaan ole, ihanaa, että perhe sai esikoisensa ja toivon kaikkea hyvää.

Vierailija
51/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On komeampi kuin kukaan tunnetuimmista miespolitikoista ja varmaan fiksumpikin.Ulkoiselta habitukseltaan sopisi pressaksi.

Vierailija
52/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aavistustakaan. Veikkaan, että Suomessa on useita sen nimisiä. Kaikki ovat tuskin sukua, kaikki ovat tuskin samannäköisiä.

Vierailija
53/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka lienee kirjoitti:

Ei aavistustakaan. Veikkaan, että Suomessa on useita sen nimisiä. Kaikki ovat tuskin sukua, kaikki ovat tuskin samannäköisiä.

Et taida paljon uutisia ja ajankohtaisia asioita seurata? En kehtaisi edes anonyyminä julistaa moista tietämättömyyttä.

Vierailija
54/54 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun silmään komea, mutta ei nyt rumakaan missään tapauksessa. Mun mielestä keskiverron näköinen, mutta status ja hoidettu ulkonäkö saa monet pitämään häntä komeana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi