Onko Mika Aaltola mielestänne komea?
Minä tykkään ja nuorekas ikäisekseen. Ei uskoisi, että on 54v.
Kommentit (54)
Here we go, Putin readies massive military move as NATO doubles down | Redacted with Clayton Morris
Ei ole komea. Ei näytä pahaltakaan muttei erityisen hyvältäkään. Plussaa siitä, että perusasiat ovat kunnossa: parta ajettu, hiukset leikattu ja kammattu miehekkäästi, ei tatuointeja, yleensä ihan tyylikkäät vaatteet.
Ei ole, tulee hyödyllinen idiootti vaikutelma.
Mika tahtoo kalifiksi kalifin paikalle?
Ja ilmeisesti hänellä on median tuki?
Ihme, ettei tätä ketjua olla vielä poistettu, kun täällä on kriittisiäkin ääniä.
AV-mammojen suosioon riittää toki jyhkeä leuka. Kyllä sen pitäisi kantaa presidentin virkaan asti.
Ei suomessa ole totuttu siihen,että tuon alan ihmiset pällistelee niin paljon julkisuudessa ja tuovat yksityiselämäänsä esiin.Ai niin onko hän komea. No ehkä on jollainlailla.
Ihan miellyttävä, mutta ei omaan silmääni komea. Pidän pitkistä, rosoisen näköisistä miehistä.
Asiantuntijaroolissa Aaltolassa häiritsee maalaileva ja tunteileva puhetapa, en oikein enää jaksaisi kuunnella sitä. Olisi parempi, jos pidättäytyisi siitä ja pysyisi omalla alueellaan. Nykyisin hyppään yli hänen haastattelunsa.
Ei minulla mitään häntä vastaan kuitenkaan ole, ihanaa, että perhe sai esikoisensa ja toivon kaikkea hyvää.
On komeampi kuin kukaan tunnetuimmista miespolitikoista ja varmaan fiksumpikin.Ulkoiselta habitukseltaan sopisi pressaksi.
Ei aavistustakaan. Veikkaan, että Suomessa on useita sen nimisiä. Kaikki ovat tuskin sukua, kaikki ovat tuskin samannäköisiä.
kuka lienee kirjoitti:
Ei aavistustakaan. Veikkaan, että Suomessa on useita sen nimisiä. Kaikki ovat tuskin sukua, kaikki ovat tuskin samannäköisiä.
Et taida paljon uutisia ja ajankohtaisia asioita seurata? En kehtaisi edes anonyyminä julistaa moista tietämättömyyttä.
Ei ole mun silmään komea, mutta ei nyt rumakaan missään tapauksessa. Mun mielestä keskiverron näköinen, mutta status ja hoidettu ulkonäkö saa monet pitämään häntä komeana.
Kukas sen sitten päättää, monessako naistenlehdessä hän avautuu perhe-elämästään? :D
Onko jäänyt huomaamatta että hän on ollut paljon esillä muutenkin kuin työhönsä liittyen?