Onko Mika Aaltola mielestänne komea?
Minä tykkään ja nuorekas ikäisekseen. Ei uskoisi, että on 54v.
Kommentit (54)
Onhan hän, ei kai hänestä muuten presidenttiä yritettäisi tehdä.
Ei mulla ole mitään vaikeuksia uskoa että on yli 50-v. Keskimääräistä paremman näköinen, toki, mutta on noita ennenkin nähty.
Ihan OK.
Suomen seksikkäin asiantuntija on kuitenkin muuan Hyppönen.
En pidä noin vanhoista miehistä, muutenkin taitaa karsastaa kun silmät niin oudot.
Kyllä on komea ja älykäskin vielä. 12 points.
Ihan ikäisensä näköinen. Ei 54v ole mikään haudan partaalla oleva. Moni on toki vanhemman näköinen mutta kieliikin siitä ettei itsestä ole huolehdittu.
Vierailija kirjoitti:
Ihan OK.
Suomen seksikkäin asiantuntija on kuitenkin muuan Hyppönen.
Eipäs ole kuin upi:n Sinikukka Saari
Pitäis nähdä munasillaan ennenkuin vois vastata. ;D
Sellanen imelä söpöilijä, ei ole tosimiestä nähnytkään.
Onhan hän ihan mukavan näköinen, mutta pönöttävä. Jännittääkö esiintyminen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan ikäisensä näköinen. Ei 54v ole mikään haudan partaalla oleva. Moni on toki vanhemman näköinen mutta kieliikin siitä ettei itsestä ole huolehdittu.
Tai sitten ihan vain että ihmisillä on erilaiset geenit ja erilaiset ulkoiset piirteet, pitipä itsestä miten paljon huolta tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Voi jännittääkin. Todella monia ammatikseen esiintyviä (ja muitakin) jännittää esiintyminen. Joitain enemmän, joitain vähemmän.
Korjaan että ammatissaan paljon esiintyviä.
Vierailija kirjoitti:
Hän on nyt esillä sellaisten asioiden takia, joiden puhumisessa ja joista lausuntojen antamisessa pitää käyttää todellista ja vakaata harkintaa. Sanojen asettelu oikein ja kansantajuisesti ei aina ole helppoa. Siitä ja kriittisestä mietinnästä voi johtua jännittynyt ja joskus pönöttävä olemus. On varottava pelon ja konfliktin lietsomista.
Itse näen hänet luotettavana, ihan arkisen tavallisena, ja todellakin, tosi komeana miehenä.
Isyys on antanut uutta potkua, vaikuttais lämminhenkiseltä tyypiltä. Hyvä pari ovat.
Vierailija kirjoitti:
Siis mistä kuvakulmasta? En kyllä näe mitään komeaa ko miehessä ja itseä myös ärsyttää jatkuvasti "tyrkyllä" olo.
Mikä ihmeen tyrkyllä olo? Ei kai hän itse päätä, mihin haastatellaan. Täällä kummallisesti julkisuudessa saisi olla vain sellaiset ihmiset, jotka kaikin tavoin kärsivät siitä.
Feminiininen?!
Et sä kyllä hänen ulkonäöstään ainakaan tuollaista voi väittää, hänhän on melkoinen laatikkoleuka-alfa :'D