Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallisia ruokia, joiden makua ja/tai rakennetta et voi sietää?

Vierailija
17.10.2022 |

Minulla se on keitetty kananmuna. En vain siedä makua enkä rakennetta.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KEITETTY KAALI TAI SIPULI.

Vierailija
82/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihvi - yh sitkeää

Syö sisäfilepihviä, niin eipä ole sitkeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienet 😳

Mahtavaa, sielunsisko/-veli, hauska tutustua! Laitettiin kommentit samaan aikaan.

Täällä vielä kolmas! Sienet ovat jotain aivan kammottavaa. Maku, haju, rakenne, aivan kaikki saa vatsani kääntymään ympäri. Lisäksi minulla on trypofobia ja joku tatti joka on alapuolelta täynnä reikiä... Näen joskus oikeita painajaisia sienistä :D.

Täällä myös yksi sieniä kammoksuva. En tiedä pitäisinkö niiden mausta, koska en ole syönyt niitä varhaislapsuuden jälkeen. En vain pysty. Niiden ulkoasu - KAIKKIEN SIENTEN - on niin hirveä, että ei tulisi pieneen mieleenikään syödä moisia kammotuksia. Sieni-inhoni oli kouluikäisenä niin paha, että jos huomasin että olin haukannut vaikka voileipääni niin että siitä oli tullut sienen muotoinen, mun piti äkkiä syödä se eri muotoiseksi ettei olisi alkanut ällöttää. 😂 Sairasta, joo... 🤷

Vierailija
84/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienet 😳

Mahtavaa, sielunsisko/-veli, hauska tutustua! Laitettiin kommentit samaan aikaan.

Täällä vielä kolmas! Sienet ovat jotain aivan kammottavaa. Maku, haju, rakenne, aivan kaikki saa vatsani kääntymään ympäri. Lisäksi minulla on trypofobia ja joku tatti joka on alapuolelta täynnä reikiä... Näen joskus oikeita painajaisia sienistä :D.

Apua :D! Oikeassa elämässä olen vuosien varrella tavannut ehkä kolme muuta sientenvihaajaa. Olisi kiva järjestää joskus sientenvihaajien illalliskutsut (ainakin ruokalista olisi helppo suunnitella :D :D :D).

Oi kyllä :D. Aluksi voisi olla pieni avautumissessio jossa saisi tykittää kaikki patoutuneet vihan tunteet sieniä kohtaan, ja sitten voidaankin siirtyä maukkaiden sienittömien ruokien pariin nautiskelemaan!

Vierailija
85/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienet 😳

Apua :D! Oikeassa elämässä olen vuosien varrella tavannut ehkä kolme muuta sientenvihaajaa. Olisi kiva järjestää joskus sientenvihaajien illalliskutsut (ainakin ruokalista olisi helppo suunnitella :D :D :D).

Olen mukana.

Vierailija
86/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienet, simpukat, ravut, sisäelimet. Homejuustot.

Ihan samat mulla!

Sama täällä. Vuohenjuuston voi vielä lisätä. Tästä keskustelusta on ollut kiinnostavaa huomata, että "inhokkilistoilla" näyttäisi monesti olevan yhteyttä, esim. jos inhoat sieniä, inhoat myös homejuustoa jne.

Eri. Sama ilmiö saattaisi olla myös käänteisesti, itse tykkään sienistä ja haisujuustoista, lempparilistoilla voi olla myös yhteyttä.

Sienien inhoaminen ei oman kokemuksen perusteella ole kauhean harvinaista. Eräs sienivihaaja sanoi, että niiden suutuntuma on niin kamala, kuin pureskelisi jotain nahkeaa ja limaista. Helposti ymmärrettävissä, en itsekään pidä nallekarkeista ym. viinikumeista, koska ne eivät lohkea kunnolla, vaan ovat kuin jäystettäviä kuminpalasia.

Vierailija
87/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet ja juustot.

Vierailija
88/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilloja ei voi sietää, maku hyvä mutta ne kivet. ei ei ei

Vierailija
89/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rusinat pullassa. Sellaisenaan rusinat menee, mutta pullasta poimin rusinat ja heitän ne mäkeen.

Vierailija
90/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiliä vihaaville tiedoksi, että nykyviilit ovat kaukana venyvistä; ne ovat nykyään kaikki laktoosittomia, ja tämän muutoksen myötä myös rakenne on pilattu muuttamalla ne lohkeaviksi. :/ Eli rohkeasti vaan maistamaan...

Vierailija
91/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sienien inhoaminen ei oman kokemuksen perusteella ole kauhean harvinaista. Eräs sienivihaaja sanoi, että niiden suutuntuma on niin kamala, kuin pureskelisi jotain nahkeaa ja limaista. Helposti ymmärrettävissä, en itsekään pidä nallekarkeista ym. viinikumeista, koska ne eivät lohkea kunnolla, vaan ovat kuin jäystettäviä kuminpalasia.

Kuulkaas sientenvihaajatoverit, alkaa pikku hiljaa näyttää siltä, että meidän pitää kohta varata messuhalli niille sientenvihaajien illalliskutsuille! Avautumissessiosta tulee jo parin tämän ketjun viestin perusteella erittäin, ehkä liiankin, mielenkiintoinen... :D :D :D.

Vierailija
92/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlistä saa hyvää lakkahilloa. Maku on hiukan kirpeä, eikä seassa ole kiviä.

Vierailija
93/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purjo ja piimä.

Vierailija
94/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Purjo ja piimä.

Anteeksi, mutta repesin tälle yhdistelmälle :D!

Vierailija
95/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sienet 😳

Olen mukana.

Ja siellä ei sit todellakaan tarjoilla mitään suolaisia piirakoita yms. epämääräisillä täytteillä niin, että jälkikäteen (tai juuri kun olet haukkaamassa) kerrotaan että täytteessä sitten on sieniä.

Vierailija
96/120 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketsuppi. Tuoksuu ja maistuu oudolta ja tuntuu pahalta suussa.  Sinappi on hyvää, ketsuppi ei. 

Täällä sama juttu. Ketsuppi on aina ollut aika iljettävä aine omaan suuhun, käytän sinappia mielummin ja jopa ranskalaisten kanssa :D

Vierailija
97/120 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verilätyt

Vierailija
98/120 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenne:

- raejuusto

- lakat/hillat, ne siemenet siellä sisällä yöhk

- kuoritut katkaravut, näyttävät aivokuoren poimuilta pienine suonineen kaikkineen, en pysty syömään

Maku:

- kaikki hapanmaitotuotteet, erityiskammotus viili

- ruusukaali

- etikka, en siedä sitä juuri yhtään (sushi on mun kauhuruokaa)

- lämmin maito missään (kesäkeitto, yhh)

- korianteri maistuu aina vaan saippualta

Vierailija
99/120 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiviä sinulla on hillossa?

Vierailija
100/120 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lammas.

En vaan pysty syömään.

Kokeiltu on useasti.

Lammas mullakin, vaikka aika kaikkiruokainen olen ja kotona lapsena syötiin keitettyä poronkieltä ynnä muuta vähän eksoottisempaa ruokaa. En tykkää myöskään kalamurekkeesta enkä kalapullista tai mistään missä jauhettua kalaa. Juontaa lapsuudesta, koulussa oli keskeltä raa-aksi jäänyttä kalamureketta ruokana niin sen jälkeen en ole pystynyt syömään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan