Taas tuli kaksi soittoa, ettei mies ole herännyt kelloon!!
Alkaa vituttamaan tämä jo.
Minä menen varhain töihin jo ennen klo 6.
Miehellä on hälytys klo 6:45 ja työt alkavat klo 8.
Kelloradio on tarkoituksella täysillä, että mies herää siihen.
Mutta ei.
Mies ei ollut herännyt kelloon ollenkaan vaan nukkunut 2h se päällä!!!
Ensiksi soitettiin miehen töistä no miestä ei saada kiinni...
Sitten soittaa huoltomies, että meillä ilmeisesti huutaa joku hälytin yksinään ja annoin luvan mennä sammuttamaan.
Mies oli vihdoinkin tuohon herännyt ja myöhästyi töistä 2h.
Ihan uskomatonta!
Kommentit (45)
Miehen ongelma, älä ota taakkaa itsellesi.
Kokeilet vaihteeksi tällaista provokulmaa? Se ei paljoa auta, koska mielikuvituksesi ja toteutuksesi ovat edelleen säälittävällä tasolla.
Onhan työhakemukset täytetty ja olet myös aktiivisesti soitellut perään? Löydät kyllä vielä järkevääkin tekemistä päiviisi.
Monelta mies menee nukkumaan?
Kokeilkaa kuurojen herätyskelloja, ajastakaa valot makuuhuoneeseen.
No siinäpä ap sen sanoit, uskomatonta ja siksi ei ole totta!
0/5
Porvoossa mies ei herää vaikka kaataisi sangollisen jäävettä päälle.
Meillä auttoi sellainen vanhanajan rämisevä kello, mihinkään muuhun mies ei herää.
Ja tähän ei liity alkoholi tai valvominen, mies nukkuu vain todella sikeästi ja on ihan sekaisin herätettäessä (ei tiedä aikaa eikä paikkaa). Ollut äitinsä mukaan samanlainen lapsesta asti.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilet vaihteeksi tällaista provokulmaa? Se ei paljoa auta, koska mielikuvituksesi ja toteutuksesi ovat edelleen säälittävällä tasolla.
Onhan työhakemukset täytetty ja olet myös aktiivisesti soitellut perään? Löydät kyllä vielä järkevääkin tekemistä päiviisi.
Mä tunne useammankin tämmöisen henkilön, sattumoisin ovat vielä miehiä kaikki. Yhden on poliisi herättänyt, kun tuollainen kelloradio kolmatta tuntia huusi täysillä heviä kerrostalossa ja naapurit saivat tarpeekseen. Myöhästyi sitten duunireissun lennolta tuolla kertaa...
Mies ratkaisee asian kuten parhaaksi näkee.
Miksi ihmeessä miehen töistä soitetaan sinulle? Ja miksi sinä vastaat?
Miksi ne sulle soittaa?
Mun miehen työpaikalla eivät varmaan edes tiedä mun numeroa. Tietävät kyllä mistä löytää tai pomon numeron kun joskus tehty projektia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne sulle soittaa?
Mun miehen työpaikalla eivät varmaan edes tiedä mun numeroa. Tietävät kyllä mistä löytää tai pomon numeron kun joskus tehty projektia.
Varmaankin työnantajalle annettu ICE-kontakti. Siksi soittavat puolisolle, että onko jotain sattunut. Kaikissa työpaikoissa noita ei edes kysellä. Toki aika löyhässä tuolla toi soittelu on, oma tapa on ollut soitella siinä vaiheessa sukulaisille, kun työsuhde alkaa olla katkolla.
Itse nukuin aikoinaan kun tukki vaikka viiden kilometrin päässä räjähti dynamiittivarasto. En myöskään herännyt ikkunoita helisyttäneeseen maanjäristykseen Kreikassa
Olen jälkikäteen kuullut, että mun toinen pappani ei herännyt mihinkään pieneen ääneen. Hän tarvitsi sellaisen vanhanajan rämisevän kellon, joka oli metallitarjottimella, jossa oli haarukoita ja veitsiäkin mukan, eli kellon rämistessä laittaa rämisemään myös nuo ruokailuvälineet.
Minä olen sen sijaan tullut perineeksi toiselta puolen sukua mummon ja äitini herkkäunisuuden, eli herään herkästi ja nukun huonosti.
Toinen herätyskello toiseen huoneeseen? Toinen voi alkaa soida parin minuutin päästä.
Paljonko veti viinaa eilen?