Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tuli kaksi soittoa, ettei mies ole herännyt kelloon!!

Vierailija
17.10.2022 |

Alkaa vituttamaan tämä jo.
Minä menen varhain töihin jo ennen klo 6.
Miehellä on hälytys klo 6:45 ja työt alkavat klo 8.
Kelloradio on tarkoituksella täysillä, että mies herää siihen.
Mutta ei.
Mies ei ollut herännyt kelloon ollenkaan vaan nukkunut 2h se päällä!!!
Ensiksi soitettiin miehen töistä no miestä ei saada kiinni...
Sitten soittaa huoltomies, että meillä ilmeisesti huutaa joku hälytin yksinään ja annoin luvan mennä sammuttamaan.
Mies oli vihdoinkin tuohon herännyt ja myöhästyi töistä 2h.
Ihan uskomatonta!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tuollainen, että nukun todella sikeästi ja herään hitaasti. Kelloradio on mun kaltaiselle huono herätyskello. En mää siihen herää kun sieltä tulee jotain mukavaa musiikkia ja puheensorinaa. Mulla on herätysäänenä joku ydinreaktorin sulamisvaarahälytys. Sen äänen pitää olla ärsyttävä, isolla, ja hälytyksiä pitää olla monta. Multa löytyy myös tuo joidenkin muiden mainitsema vanhanajan rämisevä herätyskello. Suosittelen sitäkin.

Vierailija
22/45 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tuollainen, että nukun todella sikeästi ja herään hitaasti. Kelloradio on mun kaltaiselle huono herätyskello. En mää siihen herää kun sieltä tulee jotain mukavaa musiikkia ja puheensorinaa. Mulla on herätysäänenä joku ydinreaktorin sulamisvaarahälytys. Sen äänen pitää olla ärsyttävä, isolla, ja hälytyksiä pitää olla monta. Multa löytyy myös tuo joidenkin muiden mainitsema vanhanajan rämisevä herätyskello. Suosittelen sitäkin.

Kuinka monta naapuria herää siihen kun sinä heräät?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta naapuria herää siihen kun sinä heräät?

Ei yhtään. Lähimpään naapuriin on toistasataa metriä, ja hekin ovat puolikuuroja ysikymppisiä.

Vierailija
24/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä duuni sinulla on kun duuni ajalla voit tänne kirjoitella?

Vierailija
25/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uniapnea. Mies lääkäriin heti.

Uniapneaa sairastavat eivät nuku sikeästi.

Vierailija
26/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä olet tuollaisen kanssa.

Ap on niin ruma, lihava ja pahalle haiseva, ettei se muita saa.

Vierailija
27/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sulle muka soitetaan miehen töistä? 0/5

Vierailija
28/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne sulle soittaa? 

Mun miehen työpaikalla eivät varmaan edes tiedä mun numeroa. Tietävät kyllä mistä löytää tai pomon numeron kun joskus tehty projektia.

Varmaankin työnantajalle annettu ICE-kontakti. Siksi soittavat puolisolle, että onko jotain sattunut. Kaikissa työpaikoissa noita ei edes kysellä. Toki aika löyhässä tuolla toi soittelu on, oma tapa on ollut soitella siinä vaiheessa sukulaisille, kun työsuhde alkaa olla katkolla.

Ei ne ICE-kontaktit ole tarkoitettu tilanteisiin joissa työsuhde alkaa olla katkolla, vaan nimensä mukaisesti hätätilanteisiin. Sen tyyppisiin että työntekijä on vaikka loukkaantunut töissä ja kiikutettu tajuttomana sairaalaan.

Vierailija
29/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uniapnea. Mies lääkäriin heti.

Uniapneaa sairastavat eivät nuku sikeästi.

Tarpeeksi kauan kun on ollut vähillä ja katkonaisilla unilla, niin välillä nukkuu juurikin niin sikeästi, ettet tajua herätyksistä tuon taivaallista. Ja se syvä uni voi kestää juuri tuon pari tuntia. Pahassa uniapneassahan sitä voi vajota hapenpuutteen takia tajuttomuuteen.

Vierailija
30/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä duuni sinulla on kun duuni ajalla voit tänne kirjoitella?

Useimmilla meistä on työn lomassa kahvi- ja lounastauko. Mites sulla?

Vierailija
31/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen herätyskello toiseen huoneeseen? Toinen voi alkaa soida parin minuutin päästä.

Vielä huonommin se siihen toisessa huoneessa olevaan herää jos ei kerran edes siihen joka on heti sängyn vieressä.

Vierailija
32/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Loppuu soittelu

Vierailija
33/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet äitihahmo sille aikuiselle lapselle. Muistithan myös nostaa sille päivän vaatteet valmiiksi esille. Ja lappu, että muistaa pestä hampaat, syödä aamupalan, sammuttaa valot lähtiessä ja laittaa oven lukkoon.

Vierailija
34/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet äitihahmo sille aikuiselle lapselle. Muistithan myös nostaa sille päivän vaatteet valmiiksi esille. Ja lappu, että muistaa pestä hampaat, syödä aamupalan, sammuttaa valot lähtiessä ja laittaa oven lukkoon.

Hyvä! Jatka samalla tyylillä, niin miehetkin oppivat täysin välinpitämättömiksi kumppaniaan kohtaan.

Vierailija
35/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläsi on huono kuulo ja hän nukkuu kuuleva korva tyynyä vasten, niin silloin ei kyllä herää minkäänlaisen kellon ääneen.

Vierailija
36/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
37/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehesi työnantajalla on sun numerosi ?

Huono provo.

Vierailija
38/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle soitti monena päivänä viikossa samassa huoneessa työskennelleen miehen vaimo ja kysyi, onko mies jo tullut (polkupyörällä) töihin. Miehellä oli vakava alkoholiongelma, mutta ei siihen 90-luvulla kiinnitetty huomiota.

Vierailija
39/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehelläsi on huono kuulo ja hän nukkuu kuuleva korva tyynyä vasten, niin silloin ei kyllä herää minkäänlaisen kellon ääneen.

Pätee minuun, oikeassa korvassa on huono kuulo.

Vierailija
40/45 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta juttu kuullostaa ihan uskottavalta. Meillä jo täysi-ikäinen tytär nukkuu noin sikeästi. Ei toki aina, mutta välillä. Silloin ei meinsa herätä mihinkään. Kännykkä raikaa vieressä täysillä, niin että kaikki muut siihen toisissa huoneissa heräävät kyllä. Olen mennyt viereen karjumaan, että sammuta eikä mitään vaikutusta. Olen kutittanut kasvoista jollakin, johon luulisi saavan edes jonkilaisen reaktion, mutta ei, ilmekkään ei värähdä. Joskus teini-ikäisenä seurailin jo hetken, että hengittääkö edes, kun ei millään herännyt.

Käsittämättömän sikeäuninen, en tajua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän